وظائف Manager Cluster Purchasing في الإمارات
وظائف Manager Cluster Purchasing في الإمارات

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
الأدوار والمسؤوليات سيعمل مدير المشتريات مع الموردين للتفاوض على العقود وشراء السلع المطلوبة والاحتفاظ بسجلات دقيقة للمعاملات والاتجاهات والأداء مع البائعين. ماذا سأفعل؟ بصفتك مدير المشتريات، ستعمل مع الموردين للتفاوض على العقود وشراء السلع المطلوبة والاحتفاظ بسجلات دقيقة للمعاملات المزيد...
Are you passionate about purchasing at the very top end of the market Do you have an eye for detail and cando attitude in getting the best deals As Purchasing Manager you need to see yourself as an enthusiastic individual who can communicate easily with both your fellow team members a المزيد...
The Purchasing manager supports the hotel by providing a courteous professional efficient and flexible service at all times following ACCOR Standards of Performance. (S)he is involved in day to day audit work on operation and to advise the Director of Finance on the ma المزيد...
Are you passionate about purchasing at the very top end of the market Do you have an eye for detail and cando attitude in getting the best deals As Purchasing Manager you need to see yourself as an enthusiastic individual who can communicate easily with both your fellow team members a المزيد...
As Cluster IT Manager the implementation and upkeep of the Property Management System (Opera) will be your main responsibility. You will need to ensure that the PMS is up to date with the most current version as instructed by Corporate IT then assist authorized users in relation to ho المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Implement Sales Plans and provide Feedback Analysis Ensuring proper Inventory Levels are maintained Stock Distribution Manage and oversee Shop Operations effectively Making sure all stores have proper display materials Provide Staff Training المزيد...
CANDIDATE PROFILE Education And Experience 2-year degree from an accredited university in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major; 3 years experience in the sales and marketing or related professional area. OR 4-year bachel المزيد...
الأدوار والمسؤوليات - زيادة إجمالي الإيرادات (الغرف والمناسبات والمأكولات والمشروبات) وبيعها إلى حسابات جديدة وموجودة ومحتملة، مع استهداف الحسابات غير السكنية المنتجة وأعمال تقديم الطعام في جميع أنحاء المجموعة. - دعم الأهداف المالية للفندق من خلال البيع الإضافي والاستخدام السليم لمنت المزيد...
توليد عملاء محتملين للأعمال ويجب أن يكون لديك شبكة صحية مع العملاء النهائيين والاستشاريين ومقاولي الهندسة والتوريد والبناء مما يتيح الحفاظ على خط الأنابيب وتنميته للأعمال. تطوير المشاريع الكبيرة وعند الاقتضاء، قيادة فرق الاستحواذ (CTS)/فرق المبيعات لدفع جهود المبيعات النشطة. امتلاك مع المزيد...
The Cluster Learning Manager in a hotel is responsible for staff development and maintaining high service standards. He/she identifies training needs designs and delivers effective programs and manages an annual training calendar to ensure consistent implementation. Additionally المزيد...
إدارة أنشطة المخزون والتخزين من خلال التنبؤ بفعالية بمتطلبات المواد ومستويات المخزون ونقاط إعادة الطلب وسعة الموارد وضمان توفر المنتج. بناء وتطوير العلاقات مع الموردين والعملاء الرئيسيين؛ داخليًا ومحليًا ودوليًا مع ضمان امتثالهم في جميع المجالات كما هو محدد في سياسات وإجراءات الشركة. المزيد...
Description A retail buyer is responsible for planning and selecting a range of products to sell in retail outlets. The buyer must consider the following factors when making purchasing decisions: customer demand, including price, quality and availability; market trends; store poli المزيد...
Job Description • Collaborate with the Cluster Director of Talent & Culture to develop and execute the overall learning strategy for the cluster of hotels. • Conduct training needs ysis to identify learning gaps and development opportunities for Heartists across various departments. • المزيد...
Operations Management: Assist in the overall management of F&B operations across multiple outlets. Implement and maintain standard operating procedures (SOPs) to ensure smooth functioning of all F&B outlets. Monitor and analyze sales, revenue, and expenses to identify are المزيد...
Cluster Assistant Sales Manager will be based in Sharjah ( Ibis Styles Sharjah )Develop strong secure and productive business relations with all companies within portfolio under the geographic / market segment allocated.Maximize occupancy and average rate of hotel through creative and المزيد...
Sales ManagerDevelop strong secure and productive business relations with all companies within portfolio under the geographic / market segment allocated.Maximize occupancy and average rate of hotel through creative and selective selling.Service needs of customers by attending to all r المزيد...
Roles & Responsibilities Cluster Sales Manager - MICE As a Cluster Sales Manager you will be accountable for proactively soliciting and handling proactively handle local DMC accounts, Event companies and overseas TA s. UAE experience is a must. Ensures business is turned over proper المزيد...
Cluster Assistant Digital Marketing Manager
Key Duties and Responsibilities:Manage five social media accounts across Anantara Sir Bani Yas Island and Qasr Al Sarab Desert Resort & SpaDevelop and manage content calendars for all social media platformsCreate curate edit and manage all published content (images video written)W المزيد...
Collaborates with management team to ensure departmental orientation processes are in place and colleagues receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.Ensure HODs use all available on the job training tools for colleagues; supervise ongoing training ini المزيد...
Fully conversant with and abides by the policies and procedures in the procurement process.Actively monitor fluctuations in consumption patterns taking proactive measures to manage slowmoving and nonmoving items.Maintain cleanliness in the storage area and ensure all products are stor المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Manager Cluster Purchasing في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 3263 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير المشروع, مدير المشروع, مدير مبيعات, مدير مالي, مدير الشؤون المالية على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, استشارات الأعمال والخدمات, خدمات الإعلان. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل