وظائف International Reservations في أبوظبي

تم العثور على 3 وظيفة

وظائف International Reservations في أبوظبي

تم العثور على 3 وظيفة
Not-Found

نتائج أقل تتطابق مع بحثك

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
Not-Found

لا نتائج مطابقة لبحثك!

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
التصفية حسب : نسبة الملائمة | التاريخ
exclusion unfavorite
دوام كامل

A Front Office Supervisor assists in management of daily Front Office operations and works with customers and Guests as part of a project used to demonstrate capabilities required in the hotel management sector.What will I be doingAs Front Office Supervisor you will assist in manageme المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت قبل 3 أيام | دوام كامل | التقديم السريع

DescriptionPOSITION SUMMARYOur jobs arent just about giving guests a smooth checkin and checkout. Instead we want to build and experience that is memorable and unique. Our Guest Experience Experts take the initiative to deliver a wide range of services that guide guests through their المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت قبل 6 أيام | دوام كامل | التقديم السريع

Reservation And Ticketing Officer

Confidential - أبوظبي - الإمارات
exclusion unfavorite
experience 1 - 3 سنوات
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

Job Summary: The Reservation and Ticketing Officer is responsible for managing customer reservations, issuing tickets, and providing exceptional customer service. This role is essential for ensuring smooth booking processes for clients, handling inquiries, and processing payments acc المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 12 Feb | دوام كامل | التقديم السريع

اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال International Reservations في أبوظبي - اكتشف 3 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف الحجز التذاكر على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل . اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.