وظائف Internal Departments في أبوظبي
وظائف Internal Departments في أبوظبي

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Work closely with clients to understand their event vision needs and expectations.Coordinate all aspects of event planning including timelines banquet setups AV requirements menus decor and logistics.Serve as the main point of contact between clients and internal hotel departmen المزيد...
To support Relationship Management Teams by providing operational services and support to their clientele allowing them to focus on business growth and building new relationships for the bank.Key AccountabilitiesFollow all relevant departmental policies processes standard operating pr المزيد...
To support Relationship Management Teams by providing operational services and support to their clientele allowing them to focus on business growth and building new relationships for the bank.Key AccountabilitiesFollow all relevant departmental policies processes standard operating pr المزيد...
Job DescriptionTo support Relationship Management Teams by providing Counter client services and support to their clientele allowing them to focus on business growth and building new relationships for the bank.Key AccountabilitiesFollow all relevant departmental policies processes sta المزيد...
To act as the subject matter expert for the financing work streams of renewable energy and green hydrogen projects (across verticals including greenfield and M&A) and to undertake financial modelling and financial reporting for projects.Responsibilities :Construct maintain review المزيد...
General Overview:Our Client a leading Insurance company is looking to hire a Senior Reinsurance Manager to join their team. The successful candidate will oversee and manage the reinsurance activities and collaborate with internal stakeholders to optimize reinsurance coverage and mitig المزيد...
Construct maintain review and operate complex financial models in line with internal guidelines.Conduct financial analysis and perform quality reviews as required.Explain financial model and associated analysis to internal stakeholders.Collaborate with internal departments (commercial المزيد...
We are seeking a detailoriented Finance Assistant to join our team in Abu Dhabi United Arab Emirates. As a Finance Assistant you will play a crucial role in supporting our finance departments daily operations and ensuring accurate financial recordkeeping.Assist in maintaining accurate المزيد...
Job Posting: Tender Officer Location: Abudhabi Employment Type: FullTime Position Overview We are seeking a highly motivated and detailoriented Tender Officer to join our dynamic team. The ideal candidate will have experience in the tendering process and be able to manage tender submi المزيد...
Job Title: Bait Al Gahwa Programme Development Unit Head Role Purpose Provide strategic leadership and oversight to ensure the preservation promotion and innovative development of the Bait Al Gahwa program. Drive the overall vision development and of the initiative which aims to safe المزيد...
Handle incoming calls emails and messages promptly and professionally offering exceptional service to both Arabic and nonArabic speaking guests.Act as a liaison between guests and internal departments (e.g. housekeeping engineering F&B) to ensure guest requests are fulfilled effic المزيد...
Overview:We are looking for a dedicated and organized HR Coordinator to join our team. This role will play a critical part in ensuring smooth HR operations across the company by handling employment matters coordinating with internal departments and liaising with external government bo المزيد...
الأدوار والمسؤوليات التعامل مع المكالمات الواردة ورسائل البريد الإلكتروني والرسائل بسرعة وباحترافية، وتقديم خدمة استثنائية للضيوف الناطقين بالعربية وغير الناطقين بها. العمل كحلقة وصل بين الضيوف والأقسام الداخلية (على سبيل المثال، التدبير المنزلي والهندسة والأطعمة والمشروبات) لضمان ت المزيد...
This role will provide assistance to Contracts & Subcontracts Engineer by daytoday support functions in carrying out the responsibilities and coordination.Coordinating and communicate with relevant internal departments and/or project teams.Support in reviewing drafting and prepari المزيد...
الأدوار والمسؤوليات سيتولى كبير مساحي المشروعات (SPS) قيادة العناصر الرئيسية لتسليم العقود بعد التعاقد في الموقع أو مكاتب العملاء في أبو ظبي. ومن المتوقع أن يعمل المرشح بشكل جيد كجزء من فريق وبشكل مستقل وأن يعرف متى يعود إلى المكتب / مدير الخط للحصول على دعم إضافي. واجبات الوظيفة ل المزيد...
الأدوار والمسؤوليات سيتولى مساح المشروع/الكميات قيادة العناصر الرئيسية لتسليم الموقع بعد العقد لأنشطة إدارة التكاليف لدينا من خلال التفاعل اليومي مع بقية فريق الإشراف على الموقع في AECOM. ومن المتوقع أن يعملوا بشكل جيد كجزء من فريق وبشكل مستقل وأن يعرفوا متى يعودون إلى المكتب/مدير ال المزيد...
Sales Executive - Consumer Banking Product Sales
Core Responsibilities: To achieve or exceed agreed core product sales targets to build new customer base for FAB To promote the sales of Core Product in assigned area or workTo build and maintain effective business relationship with customersTo assist in conducting promotion المزيد...
Legal Pa - Temporary 5 To 6 Months Maternity Coverage
Black Pearl is currently assisting our prestigious client in Abu Dhabi in the search for an experienced Legal Secretary / Legal Personal Assistant (PA) to cover a maternity leave for a period of 6 months. This is an excellent opportunity to work within a dynamic legal environment and المزيد...
JOB PURPOSE:To sell Core product and to encourage cross selling of other direct sales products in assigned business territory.To build and maintain effective business relationship with customers.To manage the team assigned in a manner that would increase Sales in accordance with Credi المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يتولى رئيس الشراكات الاستراتيجية مسؤولية قيادة تصميم وتنفيذ وإدارة برنامج الحوافز الخاص بالمنظمة لجذب الشركاء الاستراتيجيين وإشراكهم والاحتفاظ بهم. ويضمن هذا الدور أن الحوافز تتوافق مع أولويات القطاع، وتساهم في تطوير النظام البيئي في أبوظبي، وتلتزم بأفضل الممارسات المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Internal Departments في أبوظبي - اكتشف 21 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل منسق العقود, منسق الفعاليات, منسق الموارد البشرية, مساح المشروع - خريج, وكيل خدمة رويال على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل