وظائف Hrbp & Administrator في الإمارات
وظائف Hrbp & Administrator في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
درجة البكالوريوس في الموارد البشرية أو إدارة الأعمال أو مجال ذي صلة خبرة مثبتة كشريك أعمال للموارد البشرية بحد أدنى 5 سنوات في دور مماثل ويفضل أن يكون ذلك ضمن عمليات البيع بالتجزئة فهم قوي لجميع وظائف الموارد البشرية بما في ذلك إدارة المواهب والتطوير التنظيمي وعلاقات الموظفين والامتثا المزيد...
المساهمة في تحسين السياسات الإدارية ودعم تنفيذ الإجراءات. إبلاغ السياسات الجديدة المعمول بها إلى الشركة والعمل كعامل تغيير نشط. توجيه ودعم مديري المناطق بشأن السياسات المتعلقة بالموارد البشرية. المساعدة في إعداد ميزانية القسم للمصنع/المشروع المخصص لكل منهما. تقديم الدعم لشريك الأع المزيد...
About The Team TikTok LIVE team is committed to creating real-time interactive scenes, As a new form of content, livestream creates value for all parties in the ecology. Livestream provides users with a unique consumption experience and further generalizes content. It is also a new w المزيد...
Roles and Responsibilities A first point of contact for employees & managers who provides leadership, coaching and support for individual employee needs & HR processes. For use in businesses that are operating in the HR Partnership Model. Developing specialized depth المزيد...
How will you CONTRIBUTE and GROW The HR Business Partner sets and aligns the global talent strategy with the companys business priorities to drive results defines and drives the delivery of talent processes and programs and actively participates in the functional leadership teams as a المزيد...
Hrbp - Conglomerate Business
Who We AreJolera is one of the world’s largest and most successful privately-owned global IT Security and Solutions providers. As part of the Jolera team, you will be a member of a high performance, innovative solutions environment where the people are dedicated and focused on continu المزيد...
Ensure timely response of all the tickets raised by the client end user Service requests solutioning by maintaining quality parameters Act as a custodian of client’s network/ server/ system/ storage/ platform/ infrastructure and other equipment’s to keep track of each of their proper المزيد...
Responsibilities: Welcoming visitors and directing them to the relevant office/personnel. Carrying out clerical duties such as answering phone calls, responding to emails, and preparing documents, including office correspondence, memos, resumes, and presentations. Coordinating an المزيد...
Must be experienced in multi-tasking role as secretary and administrator. Must be fluent in English and Arabic. Should be proficient in MS Word, MS Excel, MS Power point, Outlook/Email & Internet. Must be experienced in multi-tasking role as secretary and administrator. Must b المزيد...
Responsible for managing and organizing project documents while ensuring accuracy, quality, and compliance with established procedures , Maintain and update documents, records, and reports , Implement document control procedures and policies , Organize Ensure proper version control of المزيد...
Full job description To provide administrative and clerical support as required, for the assigned contracts/department including composing and editing correspondence as directed and to carry out administrative routine work. Monitoring & reporting daily staff attendances report. Updat المزيد...
Commercial Administrator
Responsibilities About the role An exciting immediate start role with an industry-leading organisation currently exists in order to fill a key role in their team. This Commercial Contracts Administrator role will support the Head of Property & Development with all property acquis المزيد...
It Administrator
Responsibilities: Configuring and maintaining the networked computer system, including hardware, system software, and applications. Ensuring data is stored securely and backed up regularly. Diagnosing and resolving hardware, software, networking, and system issues when they aris المزيد...
أخذ زمام المبادرة لتعلم وفهم العملية لتلبية احتياجات القسم وفي نفس الوقت اكتساب المعرفة للعمل بشكل مستقل في المستقبل دعم فريق OTC في معالجة طلبات العملاء وإغلاق أوامر المبيعات وأوامر الشراء في النظام في الوقت المحدد -مسح GR/IR وتجنب GIT عن طريق حجز فواتير التكلفة والفواتير في الوقت ال المزيد...
Dice is the leading career destination for tech experts at every stage of their careers. Our client, GovCIO, is seeking the following. Apply via Dice today! Overview GovCIO is currently hiring for A System Administrator for our HUD proposal. A System Adminisitrator establishes and m المزيد...
Responsibilities: Configure and maintain patching tools (primarily using Ivanti Security Control and secondarily using MECM/ManageEngine Patch Manager Plus) to ensure optimal performance and functionality. Design and implement patch management processes and workflows, adhering to indu المزيد...
الأدوار والمسؤوليات مراقبة حسابات العملاء بانتظام وتحديد الحالات المحتملة للديون المعدومة أو مشكلات الدفع ومعالجتها بطريقة احترافية للوصول إلى اتفاقيات الدفع مع العملاء، وبالتالي تعزيز العلاقات القوية مع العملاء. تحصيل المدفوعات المتأخرة / الديون المعدومة من العملاء في الوقت المناسب المزيد...
قم بإعداد جميع المستندات الإدارية المطلوبة من قبل فريق مبيعات الفندق الحضور إلى الاستفسارات عبر الهاتف والبريد الإلكتروني في الوقت المناسب تنسيق جميع عمليات التفتيش على الموقع كما هو مطلوب حضور اجتماعات المبيعات كما هو مطلوب حضور جميع بريد قسم المبيعات والحفاظ على قاعدة بيانات المراسل المزيد...
Job Description Daily support for application. Maintain Daily, Weekly, Monthly preventive checks and performance. Keep up-to-date documentation. Following up with contractors for technical support, ongoing projects and issues. Coordinate different release activities with developers, a المزيد...
Job Description Daily support for VTS software and associated hardware. Maintain Daily, Weekly, Monthly preventive checks for the entire VTS system for performance assurance. Maintain up-to-date knowledge of hardware and equipment and supervise contract-based installations. Perform on المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Hrbp & Administrator في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 190 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير المكتب, مسؤول قاعدة البيانات, المدير, مسؤول المشروع, مسؤول المبيعات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, خدمات الإعلان. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل