وظائف Financial Oversight في الشارقة
وظائف Financial Oversight في الشارقة
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Financial Controller
Responsibilities: Preparing financial reports. Analyzing financial data. Monitoring internal controls. Overseeing and preparing income statements. Participating in budgeting processes. Managing financial transactions. Streamlining accounting functions and operations. Develo المزيد...
Responsibilities: Preparing financial reports. yzing financial data. Monitoring internal controls. Overseeing and preparing income statements. Participating in budgeting processes. Managing financial transactions. Streamlining accounting functions and operations. Developing المزيد...
Responsibilities: Preparing business activity reports, financial statements, and forecasts. -Ensuring financial legal requirements are met. Developing financial reporting systems. Finding ways to reduce or maintain costs by studying financial reports and business processes. yzi المزيد...
Responsibilities: Preparing financial reports. Analyzing financial data. Monitoring internal controls. Overseeing and preparing income statements. Participating in budgeting processes. Managing financial transactions. Streamlining accounting functions and operations. Develop المزيد...
إعداد ومراجعة الحزم التي تغطي نظرة عامة على نشاط الأعمال والموقف المالي في نهاية كل فترة مراجعة تقارير الأرباح والخسائر للمنطقة حسب وحدة الأعمال والبلد والكيان القانوني إعداد ومراجعة بيانات الميزانية العمومية على مستوى الكيان القانوني التحقق من صحة البيانات بين الأنظمة والتقارير المست المزيد...
Responsibilities: Talking to clients to determine their expenses, income, insurance coverage, financial objectives, tax status, risk tolerance, or other information needed to develop a financial plan. Answering client questions about financial plans and strategies and giving finan المزيد...
الرقابة المالية: الإشراف على عمليات الرقابة المالية وإدارتها لضمان دقة واكتمال وتوقيت البيانات المالية. تطوير وتنفيذ الضوابط الداخلية وسياسات المحاسبة لحماية أصول الشركة وضمان الامتثال للوائح ذات الصلة. إجراء مراجعات منتظمة للمعاملات المالية والمقارنات لتحديد ومعالجة التناقضات أو ا المزيد...
Responsibilities: Analyzing financial data. Researching macroeconomic and microeconomic conditions. Preparing accounting and other required reports and projections based on the analysis performed. Evaluating capital expenditures and asset depreciation. Establishing and evaluati المزيد...
Responsibilities: Preparing business activity reports, financial statements, and forecasts. -Ensuring financial legal requirements are met. Developing financial reporting systems. Finding ways to reduce or maintain costs by studying financial reports and business processes. yzin المزيد...
Responsibilities: Preparing business activity reports, financial statements, and forecasts. -Ensuring financial legal requirements are met. Developing financial reporting systems. Finding ways to reduce or maintain costs by studying financial reports and business processes. yzin المزيد...
Responsibilities: Conducting extensive and confidential investigations of suspected fraud allegations. Interviewing individuals who may have information on particular fraud allegations. Running background checks, employee investigations, and et searches on suspected perpetrators. المزيد...
Financial Transaction Executive
Responsibilities: Collaborating with management to gather and analyze financial information. Preparing financial plans and developing financial models. Evaluating cost structures and revenue streams. Researching and analyzing business trends and preparing financial forecasts. P المزيد...
التنسيق التفصيلي مع مدققي المجموعة لضمان إتمام عمليات التدقيق بسلاسة، بما في ذلك حل استفسارات التدقيق وتنسيق المعلومات الخاصة بالتدقيق ومراجعة تقارير التدقيق ونتائج التدقيق. المسؤول عن إعداد وتنسيق التدقيق القانوني ربع السنوي/السنوي للكيانات المستقلة وكذلك توحيد المجموعة. المسؤول عن المزيد...
Responsibilities: Reviewing and yzing financial statements and reports. Tracking KPIs and preparing financial reports. isting with budgeting and monthly close processes. Understanding key business drivers. isting project teams with financial guidance. Developing financial proj المزيد...
Date: 9 Aug 2024 Company: Air Arabia PJSC (G9) Location: Sharjah AE Country: AE Job Purpose To review the financial statements financial reporting budgets; conducts financial reviews; Support the development of Group Level financial control policies procedures and guidelines & ana المزيد...
Responsibilities: Overseeing day-to-day financial activities. Documenting transactions and updating ledgers and the financials database. Analyzing and interpreting financial data. Preparing financial forecasts such as revenue, expenses, and loan estimations. Developing cash man المزيد...
Date: 9 Aug 2024 Company: Air Arabia PJSC (G9) Location: Sharjah AE Country: AE Job Purpose To review the financial statements financial reporting budgets; conducts financial reviews; Support the development of Group Level financial control policies procedures and guidelines & ana المزيد...
Accountant Accounting Finance Financial Controller
Responsibilities: Developing internal control guidelines, policies, and procedures for budget accounting, cash and credit management, administration, and other activities. Coordinating and directing budgeting, procurement, investment activities, and financial planning. Ensuring c المزيد...
Delivering Deals Value Manager - Financial Services Strategy
Responsibilities: Identifying key values in existing and developing projects. Analyzing data, research materials, and product reports. Producing excellent research and reports on product values and applications. Consulting with other stakeholders to ensure products align with c المزيد...
Regional Financial Planning And Ysis Manager Automotive Mena
Financial reporting: Collaborate with the International Head Office to develop the financial reporting system for the MENA region. Budget and Forecast: Coordinate the MENA region's annual budgeting process. Collaborate with various teams to prepare the annual budget. Implement المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Financial Oversight في الشارقة - اكتشف 489 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل المحاسب, مدير التسويق, مدير مشروع, مدير المشروع, منسق المبيعات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل الخدمات المالية, وكالات التأمين والسمسرة, الاستثمار المصرفي, المحاسبة, استشارات الأعمال والخدمات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل