وظائف Complaints Manager في أبوظبي

keywords
locations اختر الدولة التي تريد البحث فيها عن وظيفة
اختر الدولة التي تريد البحث فيها عن وظيفة
يرجى إدخال الكلمات الرئيسية للبحث عن الوظائف المناسبة.
  • نوع التوظيف filter icon
  • تاريخ الإعلان filter icon
حذف الكل

تم العثور على 2 وظيفة | التصفية حسب : نسبة الملائمة | التاريخ

Not-Found

نتائج أقل تتطابق مع بحثك

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
Not-Found

لا نتائج مطابقة لبحثك!

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث

Senior Officer- Quality Assurance (uae National)

First Abu Dhabi Bank

profile أبوظبي - الإمارات

JOB PURPOSE: The role holder is responsible:For assessing the quality of performance of BDU First Abu Dhabi Bank (FAB) and Dubai First (DF) agents dealing with existing and potential customers.For the workflow which includes analytical procedure for Quality Assurance (QA) in the calls evaluation pro...

نُشرت منذ أكثر من 30 يومًا
دوام كامل

Manager- Complaints Management (emiratized Role)

First Abu Dhabi Bank

profile أبوظبي - الإمارات

JOB PURPOSE: To deliver a high quality comprehensive and consistent approach to dealing with complaints and dissatisfied customers across the Group.To proactively contribute to identifying continuous improvement initiatives developing business intelligence to identify changes and solutions which imp...

نُشرت منذ أكثر من 30 يومًا
دوام كامل