وظائف سكرتير الشركة في أبوظبي
وظائف سكرتير الشركة في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Accountant Duties and Responsibilities: Provides financial information to management by researching and analyzing accounting data; preparing reports. Prepares asset, liability, and capital account entries by compiling and analyzing account information. Documents financial transaction المزيد...
Job Description Require a full time Secretary with 1-2 years of experience, preferably from Philippines, for a Oilfield and Hardware trading compant located in Abu Dhabi.Secretaries are typically the first impression of your company, often working at a front desk. They might perform المزيد...
• answering calls, taking messages and handling correspondence • maintaining diaries and arranging appointments • typing, preparing and collating reports • filing • organising and servicing meetings (producing agendas and taking minutes) • managing databases • prioritising workloads • المزيد...
قراءة وتحليل المذكرات والطلبات والتقارير الواردة لتحديد أهميتها والتخطيط لتوزيعها. فتح وفرز وتوزيع المراسلات الواردة، بما في ذلك الفاكس والبريد الإلكتروني. حفظ واسترجاع المستندات والسجلات والتقارير الخاصة بالشركة. قم بتحية الزوار وتحديد ما إذا كان ينبغي منحهم إمكانية الوصول إلى أفراد المزيد...
Requirements: · 4 years experience as an secretary or similar role. · Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, etc.) · Excellent written and verbal communication skills. · Perform various administrative tasks, including answering phone calls, respond المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Prepare and distribute correspondence, memos, and reports. Manage and maintain executive schedules, including arranging appointments, meetings, and travel. Organize and maintain filing systems, both electronic and physical. Answer and screen المزيد...
Full job description Set up, copy, scan and store documents Create templates Manage requests for documentation File documents in physical and digital records and ensure appropriate storage Review and maintain the accuracy of the records, editing where necessary to ensure they are up t المزيد...
درجة البكالوريوس في الضرائب أو المحاسبة، بالإضافة إلى مؤهل CTA أو ADIT أو ATT. سنوات الخبرة ذات الصلة الحد الأدنى: أكثر من 6 سنوات من الخبرة في مجال الامتثال الضريبي للشركات، والتسعير التحويلي، وعمليات الدمج والاستحواذ، والاستشارات الضريبية عبر الحدود. المهارات الفنية والشخصية ع المزيد...
Responsibilities • Develop custom WordPress themes and plugins based on project requirements. • Customize existing WordPress themes and plugins to enhance functionality. • Collaborate with design and development teams to ensure seamless integration of design and functionality. • Perfo المزيد...
Definethe role and responsibilities: Clearly outline the job duties,performance expectations, and requirements for the Developjob requirements and qualifications: Identify the necessaryeducation, experience, skills, and personal attributes required forthe This may include a bachelors المزيد...
Internal Auditor
Full job description The Role Plans and execute Financial and Operational audits by understanding organization objectives, structure, policies, processes, internal controls, and external regulations, identifying risk areas preparing audit scope and objectives. • Coordinate with Intern المزيد...
Documentation and Reporting: Prepare reports and reconciliations, ensuring accuracy and compliance with accounting standards. • Adherence to Policies: Follow established company policies and procedures while performing accounting duties. • Flexibility: Undertake additional accounting المزيد...
Roles & Responsibilities What is expected from you? As an External Audit Senior Associate, you will be reporting to Managers and above, working as part of a team that helps the clients building trust, solving complex challenges, and proactively assisting in the management of several المزيد...
Portfolio Strategist Private Equity Global Pension Fund Abu Dhabi Uae
Assisting in the development and implementation of the fund's asset allocation strategy Assisting in identifying medium-term investment themes and opportunities in the market Monitoring developments in capital market expectations and provide strategic views and research into new inves المزيد...
مراجعة وإنشاء / نشر جميع أنواع الذمم الدائنة. معالجة استفسارات الموردين وحل مشكلات الدفع المستلمة من البائعين، والتعامل مع الموردين مباشرة وعلى الهاتف وما إلى ذلك. مراجعة الحوالات للفواتير الواردة / الفواتير الضريبية والتحقق من جميع المستندات المستلمة والتحقق من المواقع مما إذا كانت ا المزيد...
إجراء العناية الواجبة الشاملة بشأن الفرص الاستثمارية المحتملة. تحليل اتجاهات السوق والتقنيات الناشئة لتحديد آفاق الاستثمار الواعدة. التعاون مع المؤسسين وفرق الإدارة لتطوير الخطط الإستراتيجية ودفع نمو شركة المحفظة. مراقبة وإدارة الاستثمارات الحالية وتقييم الأداء وتنفيذ مبادرات خلق القي المزيد...
Key Responsibilities: Conduct detailed cost analysis to identify key cost drivers and areas for optimization within Oil & Gas operations. Develop and maintain cost accounting systems and methodologies tailored to the unique requirements of the industry. Collaborate with cross-functio المزيد...
Responsibilities:• Ensures the Implementation of Accounting policies and procedures• Assist in preparing Accounts payable Reports• Monitor vouchers in accordance of amount, proper documents, & accurate accounts objects.• Manage the payment run for all vouchers, and monitor the credit المزيد...
مبيعات بطاقات الائتمان والتمويل الشخصي والحسابات المصرفية في الخدمات المصرفية للأفراد. البيع المتبادل لمنتجات البنك الأخرى عند الحاجة التصرف بشكل احترافي نيابة عن البنك لتقديم تفاصيل عن منتجات البنك وخدماته والعمليات ذات الصلة وما إلى ذلك للعملاء الالتزام بمعايير خدمة البنوك لضمان المزيد...
يعتبر اختصاصي المحاسبة مسؤولاً عن التعامل مع المهام بناءً على وحدة Capgemini Business Process Outsource (BPO) للخدمات المشتركة. التعامل مع قسم تدقيق الدخل وقسم الحسابات الدائنة وكشوف المرتبات. تدريب العمليات على الممارسات المحاسبية القياسية حسب الحاجة. لتكون قادرًا على العمل وفقًا لجم المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال سكرتير الشركة في أبوظبي - اكتشف 1622 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل المحاسب, موظف استقبال, Manager Business Development, Manager Business Development, سكرتير تنفيذي على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, التجزئة, المكاتب التنفيذية, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, فترة تدريب, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل