وظائف Communications Coordinator في الشارقة
وظائف Communications Coordinator في الشارقة
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Responsibilities: Write content for both print and Web including the company website, blog, brochures, and newsletter. Plan and implement a communications strategy. Monitor the company’s social media and online presence. Organize and direct promotional events. Recommend t المزيد...
Communications Specialist
Responsibilities: Write content for both print and Web including the company website, blog, brochures, and newsletter. Plan and implement a communications strategy. Monitor the company’s social media and online presence. Organize and direct promotional events. Recommend t المزيد...
Responsibilities: Achieving business goals and revenue targets. Overseeing daily operations, managing budgets, and setting performance objectives. Recruiting, training, and supporting general managers as well as conducting regular performance appraisals. Developing and implement المزيد...
Responsibilities: Drafting and editing communications copy and material. Helping to implement internal and external communications strategies and projects. Providing administrative support to internal teams. Preparing presentations and reports. Organizing marketing and networki المزيد...
Communications Specialist
Responsibilities: Develop and implement a communication strategy that includes media outreach and social media content creation. Research and write press releases, and content for the company website, infographics, blogs, and newsletters. Acquire and maintain a detailed knowledge المزيد...
Qa Coordinator
Responsibilities: Develop strategic marketing initiatives and activities. Implement marketing plans that include print, broadcast and online content. Create branded advertising campaigns, and support the marketing and design teams by coordinating and collating content. Setup tra المزيد...
Production Coordinator
Responsibilities: Inform cast members about call times and any schedule changes. Maintain the production budget. Organize catering for shoots. Answer phone calls. Respond to emails. Order office inventory as needed. Supervise production assistants and provide daily tasks for المزيد...
Administrative Coordinator
Responsibilities: Hiring, supervising, and evaluating staff members. Delegating tasks and ensuring that they are completed in accordance with existing policies and procedures. Greeting visitors and directing them to to the appropriate parties. Handling basic office duties, such المزيد...
الأدوار والمسؤوليات نظرة عامة على الدور: سيكون التركيز الأساسي للدور هو العمل كحلقة وصل بين الأدوار المختلفة في الفرع ومقدمي الخدمات الخارجيين مثل الورشة والسائقين والهيئات التنظيمية الخارجية وما إلى ذلك لضمان تسليم السيارة للعميل بسلاسة في كل مرة، مع الحفاظ على سجلات المعاملات الخا المزيد...
Cluster Marketing Communications Pr Manager
Responsibilities: Responding to requests for information release or press conference from the media or designating a spokesperson or source of information. Establishing and maintaining relationships with consumer, community, employee, and public interest groups. Writing press rel المزيد...
Responsibilities: Assisting employees with enrollment in benefits programs, such as health insurance and retirement savings. Conducting presentations and meetings to explain benefits to employees. Liaising with insurance and savings providers on behalf of employees and the compan المزيد...
Service Coordinator
r Responsibilities: Greeting customers and directing them to available mechanics. Consulting with mechanics regarding necessary repairs and possible alternatives to expensive repairs. Using your knowledge of our products and services to sell or provide in-depth information about المزيد...
درجة البكالوريوس في الهندسة المعمارية أو الهندسة ذات الصلة أو التخصصات المماثلة مع سجل حافل من مسؤوليات BIM التي تم الاضطلاع بها بنجاح ضمن فريق تسليم التصميم متعدد التخصصات مع خلفية في النمذجة والتنسيق وإدارة البيانات ومعرفة أفضل الممارسات في BIM. إثبات القدرة والمهارات القيادية لقياد المزيد...
Insurance Coordinator
Responsibilities: Assisting employees with enrollment in benefits programs, such as health insurance and retirement savings. Conducting presentations and meetings to explain benefits to employees. Liaising with insurance and savings providers on behalf of employees and the compan المزيد...
Responsibilities: Assist with all internal and external HR related inquiries or requests. Maintain both hard and digital copies of employees' records. Assist with the recruitment process by identifying candidates, performing reference checks and issuing employment contracts. المزيد...
Sales Coordinator
Responsibilities: Helping the sales team to improve their productivity by contacting customers to arrange appointments and ensuring all Sales Representatives have high-quality, up-to-date support material. Handling urgent calls, emails, and messages when sales representatives are المزيد...
Logistics Coordinator
Logistics Coordinator Responsibilities: Overseeing all supply chain operations. Organizing and managing inventory, storage, and transportation. Analyzing and optimizing logistical procedures. Reviewing, preparing, and routing purchase orders. Ensuring the safe and timely pick-u المزيد...
Responsibilities: Cleaning all dishes, work stations, cooking equipment, and food storage areas in accordance with food safety regulations. Washing, chopping, shredding, and grating ingredients for subsequent use by the chef. Sweeping and mopping floors, as required. Assisting المزيد...
Sales Coordinator
Responsibilities: Helping the sales team to improve their productivity by contacting customers to arrange appointments and ensuring all Sales Representatives have high-quality, up-to-date support material. Handling urgent calls, emails, and messages when sales representatives are المزيد...
شهادة محترف إدارة المشاريع المعتمد (PMP) أو ما يعادلها. درجة البكالوريوس في مجال ذي صلة؛ المفضل - أجهزة الكمبيوتر أو الهندسة. 5-8 سنوات من الخبرة في تنسيق المشروع أو الأدوار ذات الصلة، ويفضل أن يكون ذلك في صناعة برامج الكمبيوتر. فهم قوي لمبادئ ومنهجيات وأدوات إدارة المشروع. خبرة ف المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Communications Coordinator في الشارقة - اكتشف 231 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل منسق المبيعات, منسق الموارد البشرية, HR Coordinator, مساعد مكتب, منسق التسويق على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, الخدمات المالية, خدمات الإعلان. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل