وظائف مراقب الأعمال في أبوظبي
وظائف مراقب الأعمال في أبوظبي
![Not-Found](https://drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
![Not-Found](https://drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Job Description Roles & Responsibilities Business Controller for our client based in Abu Dhabi Qualifications : Min 5 years of experience in the same field. A degree in finance, Accounting or Controlling (CA will be preferred) Must have audit firm or Multinational company experience المزيد...
مكان العمل: أبو ظبي الصناعة : البنوك مدة العقد : سنة واحدة الخبرة المطلوبة: 5 - 7 سنوات من الخبرة العملية ذات الصلة كنائب نائب الرئيس في أحد البنوك المرموقة في دولة الإمارات العربية المتحدة. المؤهل الدراسي: بكالوريوس المزيد...
Responsibilities We envisage success in this role to include; • Demonstrating technical knowledge of the Document Control System and processes. • Planning, allocating and evaluating workloads to meet project requirements through effective time management skills. • Demonstrating detail المزيد...
Key Responsibilities: Maintain and manage all Tender documents including in and out logs of tenders, inquiries Proper documentation of Awarded Projects including any variation orders Technical submittals and documentation Timely submission of Technical and commercial Proposals in co- المزيد...
Document Controller Responsibilities: Handling intake, scanning, verification, and storing documents. Filing and archiving relevant documentation. Designing templates for documents, file types, and document databases. Checking and editing documents for accuracy and compliance. Contro المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Documents Controller Job Location : UAE Job Details : Should have 7 years of experience in same field Any Nationals Experience 7 to 10 years Desired Candidate Profile Any Nationality Any Graduation() nm Industry Type
Will also be responsible for: 1. Follow the day-to-day operations related to own job to ensure continuity of work. 2. Update daily and weekend/ holiday duty roster contact list to ensure it is up to date and provided to Base Management. 3. Establish, publish and maintain GAL digital المزيد...
Key Accountabilities Follow Gucci policies and procedures. Foster open and constructive communication with team members, store management, & consumers. Create a high energy, compelling store experience for customers by engaging customers and modeling appropriate customer service behav المزيد...
En Fibras pticas de M xico desarrollamos soluciones de telecomunicaciones en fibra ptica. Somos una empresa comprometida con la satisfacci n del cliente facilitando la comunicaci n de la sociedad a trav s de un equipo de colaboradores con valores organizacionales, en un ambien المزيد...
أنت مسؤول عن تحصيل الأموال من المدينين كل شهر والحفاظ على حساباتهم في حالة جيدة. يمكنك قراءة وفهم ووصف أهم التغييرات في دفاتر الأستاذ كل شهر. تتأكد من استلام التقارير الشهرية في الوقت المحدد ومتابعة تنفيذها. عليك التأكد من أن جميع الفواتير يتم دفعها عند استحقاقها. وفقًا للتوقعات ا المزيد...
ضمان التخطيط المالي الدقيق وفي الوقت المناسب، وإعداد الميزانية، والتنبؤ استكمال الإغلاق المالي في نهاية الشهر وإعداد التقارير في الوقت المحدد تحليل وإنتاج تقرير الربح والخسارة وفقًا لإرشادات الشركة تحديد وإدارة المخاطر المالية وتنفيذ الضوابط الداخلية التحقق من دقة التقارير المختلفة، ب المزيد...
إدارة توحيد وإعداد التقارير عن الميزانية السنوية والتنبؤات المساعدة في تطوير التقارير حول الميزانيات المخصصة لضمان الامتثال وتسليط الضوء على القضايا المحتملة تزويد رئيس الوظيفة ذات الصلة بتقارير لدعم عملية التخطيط فيما يتعلق بالميزانية والخطط الاستراتيجية والتنبؤات الدورية للإدارات ال المزيد...
Responsibilities: Collaborate with the site team to gather updated information on document status and submissions. Support the drafting of technical and business letters and emails to clients and consultants. Maintain up-to-date records of approved documents and drawings with clear d المزيد...
لتنفيذ قاعدة قلب مرنة، مع المزيج المناسب من أطباء القلب المتفرغين. لتخصيص أطباء القلب على القسم بناءً على مستويات العمل المحددة لذلك اليوم. تمثيل الإدارة المالية في اللجنة التنفيذية للفندق في حالة غياب المدير المالي. لدعم احتياجات القلب في الأقسام الأخرى بناءً على أولويات الفندق المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities - Manage and supervise the accounting team to ensure accurate and timely financial reporting. - Drive process improvements to enhance efficiency and effectiveness of financial operations. - Ensure compliance with regulations with accounting المزيد...
Responsibilities: • Develop and execute the financial strategy for the media production group, aligning it with overall business objectives. • Oversee the preparation of accurate and timely financial reports, including P&L statements, balance sheets, and cashflow statements for each المزيد...
مساعدة مدير الضرائب في تطوير وتنفيذ استراتيجيات الضرائب الجماعية المتوافقة مع أهداف الشركة والمتطلبات التنظيمية. ضمان التقديم الصحيح وفي الوقت المناسب لجميع الإقرارات الضريبية بناءً على التقويمات الضريبية الخاصة بكل بلد ومراجعة إقرارات ضريبة الدخل المعقدة ابق على اطلاع بالتغييرات التي المزيد...
KO Business Solutions is a family-owned staffing agency proud to work with a manufacturing company in Elk Grove Village, IL who is seeking an Estimator to join their team. The Estimator will efficiently and accurately generate quotations for existing and prospective customer base.Sche المزيد...
Job Title: Cost ControllerLocation: Abu Dhabi UAEOverview:We are seeking a highly motivated Cost Controller with a solid background in manufacturing industry practices to join our team in Abu Dhabi. The ideal candidate will have at least 4 years of relevant experience in cost control المزيد...
Handling intake, scanning, verification, and storing documents. Filing and archiving relevant documentation. Retrieving files for other employees and customers when needed. Designing templates for documents, file types, and document databases. Checking and editing documents for ac المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مراقب الأعمال في أبوظبي - اكتشف 4317 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل تنفيذي مبيعات, مراقب الوثائق, مستشار إداري, تنفيذي تطوير الأعمال, مستشار الممتلكات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, الاستشارات, استشارات إدارية, الخدمات الاستشارية, إدارة المرافق. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل
باحث عن عمل