وظائف مساعد محاسب إدارة في الشارقة
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف مساعد محاسب إدارة في الشارقة
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Application invited for an experienced Assistant accountant for an organization based in Sharjah, UAE. 3-5 years of experience with ERP Knowledge in Zoho and Tally. Excellent academic qualifications, bachelor's or master's degree in commerce UAE experience with driving li المزيد...
أستاذ مساعد | إدارة
American University of Sharjah -
الشارقة
-
الامارات
يجب أن يكون جميع المرشحين حاصلين على درجة الدكتوراه في الإدارة من جامعة معتمدة من AACSB. سيتم النظر في ABD قرب الانتهاء. يجب أن يُظهر المرشحون إمكانات بحثية كبيرة، مع أوراق عمل واعدة تسير بشكل مثالي على الطريق الصحيح للنشر في مجلات الإدارة العليا. تعتبر المنشورات الموجودة في مجلات الإ المزيد...
Assistant Professor Management
American University of Sharjah -
الشارقة
-
الامارات
Assisting with various departmental duties and providing academic support to Professors and other staff. Representing the university at conferences and delivering presentations when necessary. Providing Professors and Department Heads with feedback on student progress. Attending المزيد...
أستاذ مساعد | إدارة التصميم
American University of Sharjah -
الشارقة
-
الامارات
سيقوم المرشح الناجح في المقام الأول بتدريس دورات في برنامج درجة بكالوريوس العلوم في إدارة التصميم ويجب أن يكون قادرًا على التدريس في أكثر من واحد من المجالات التالية: الإستراتيجية الإبداعية والتنفيذ، والتفكير التصميمي، وأبحاث التصميم، وسرد القصص الإستراتيجية، والتصميم الذي يركز على ال المزيد...
Handle all aspects of accounting within a trading company, ensuring accurate and timely financial reporting. Work with various industries, including chemicals, polymers, metals, commodities, and FMCG. Maintain and reconcile financial records, ledgers, and accounts. Proficient in المزيد...
معالجة المدفوعات الصادرة بما يتوافق مع السياسات والإجراءات المالية. تتبع جميع المدفوعات والنفقات، بما في ذلك أوامر الشراء والفواتير وطلبات السداد والبيانات وما إلى ذلك. إجراء المعاملات المالية اليومية، بما في ذلك التحقق من بيانات الحسابات الدائنة وتصنيفها وتسجيلها. قم بتسوية دفتر أستا المزيد...
Assist in maintaining accounts payables and receivables Prepare journal entries, keep the balance sheets up to date and assist with monthly account closings Perform the bank reconciliations and prepare necessary material for audit purposes Ensure that accounting transactions are المزيد...
Financial Records Management: Maintain accurate and up-to-date financial records including ledgers, journals, and financial statements. Bookkeeping: Record day-to-day financial transactions and ensure they are accurately documented. Accounts Payable and Receivable: Manage accounts المزيد...
Own the AP/Payroll processes across the company. Record and update suppliers invoices. Record of all contract cost and ensure the cost being recorded as per company policy. Preparation of payments, cheques, bank transfer, BOE etc. Check and record settlement for employee dues. المزيد...
أداء المهام المحاسبية اليومية، بما في ذلك إدخال البيانات، والاحتفاظ بالسجلات، وضمان دقة المعاملات المالية. الاحتفاظ بسجلات مالية دقيقة ومنظمة، بما في ذلك دفاتر الأستاذ والمجلات والبيانات المالية. نشر وتسوية إدخالات دفتر اليومية، مما يضمن التخصيص المناسب للنفقات والإيرادات. التحقق من ف المزيد...
1. Develop and maintain cost accounting system that ensures accurate costing 2. Produce daily production, variance and ad hoc reports 3. Review and analyze standard and actual costs for variances and prepare reports 4. Update standard costs and ensure accuracy in the Bill of Materi المزيد...
. Handling accounting entries, bookkeeping and daily accounting reports. . Ensure financial balance sheet accounts and bank reconciliations are accurate. . Oversee month-end and year-closing process, provide timely and accurate financial reports to the management. . Coordinate and المزيد...
Preparing accurate and timely financial statements, including balance sheets, income statements, and cash flow statements. MIS reporting. Preparation of VAT returns, refund applications. Performs general accounting functions, accounting records, and other related duties in the da المزيد...
Job Summary:Own the AP/Payroll processes across the company.Record and update suppliers invoices.Record of all contract cost and ensure the cost being recorded as per company policy.Preparation of payments cheques bank transfer BOE etc.Check and record settlement for employee dues.Rec المزيد...
- Financial Accounting Duties & Responsibilities ranging from bookkeeping & maintaining accounting schedules/records to monthly closure of accounts, finalisation and year-end financials including an annual financial audit by external auditors. - Maintaining up to date financia المزيد...
جمع وتحليل البيانات حول التكاليف التشغيلية للشركة. تحديد التكاليف القياسية للسلع المصنعة تطوير وتحليل معايير التكلفة. إجراء تحليل التكلفة وحجم الربح (CVP)، بما في ذلك الشركات الصغيرة. تحديد تكاليف العمليات التجارية مثل الإدارة والعمالة والشحن وما إلى ذلك. إعداد تقارير التدقيق وتقديم المزيد...
Examine account and system-related reports of the organization to make accurate assessments. Provide assistance with balance sheets, tax calculations, and financial statement information. Facilitate a smooth yearly audit process through an independent evaluator by providing accura المزيد...
Responsibilities: Complying with all company, local, state, and federal accounting and financial regulations. Compiling, analyzing, and reporting financial data. Creating periodic reports, such as balance sheets, profit & loss statements, etc. Presenting data to managers, in المزيد...
Responsible for accurately processing transactions and maintaining the cash register. Balancing cash drawers and reconciling discrepancies. Providing excellent customer service and addressing customer concerns or issues. Recording and managing daily financial transactions and pre المزيد...
إعداد بيانات مالية دقيقة وفي الوقت المناسب، بما في ذلك بيانات الدخل والميزانية العمومية وبيانات التدفق النقدي. إدارة وضمان تقديم إقرارات ضريبة القيمة المضافة في الوقت المناسب بما يتوافق مع اللوائح المحلية. الحفاظ على حسابات المصروفات النثرية والتوفيق بينها، مما يضمن الشفافية والدقة. ا المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مساعد محاسب إدارة في الشارقة - اكتشف 189 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل المحاسب, مساعد مدير مطعم, مساعد مكتب, محاسب عام, محاسب الفرع على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, التعليم, التدريب, أكاديميون, التدريس. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل