وظائف Administrative Team Support Officer في رأس الخيمة
وظائف Administrative Team Support Officer في رأس الخيمة
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Job DescriptionAlways greets and welcomes guests promptly in a warm and friendly manner.Always thanks and gives fond farewell to guests conveying anticipation for their next visit.Assists guest with table reservation.Assists guest while seating.Ensures guests are served within specifi المزيد...
Responsibilities:Ensuring the safety of the facility patrons and lifeguard team;Supervising and training the lifeguard team;Supervising the daily facility safety inspection.Qualifications : Thorough knowledge and application of lifeguarding surveillance and rescue techniques;Leadersh المزيد...
Position Overview:The Food & Beverage Captain at Raffles and Fairmont Doha will oversee the daily operations of the restaurant ensuring exceptional service and guest satisfaction. This role involves leading the F&B team coordinating with other departments and maintaining high المزيد...
Maintenance and Repairs:Perform routine maintenance on plumbing electrical systems and HVAC systems.Address and repair issues with appliances fixtures and general infrastructure.Conduct regular inspections to ensure the housing units are in good condition.Emergency Response:Respond pr المزيد...
Job SummaryThe Security Officer is responsible for ensuring the safety and security of guests employees and hotel property. This position requires vigilance professionalism and excellent customer service skills to maintain a secure and welcoming environment.Key ResponsibilitiesSecurit المزيد...
You will drive Safety performance within the facility to help OI achieve best in class performance. You will work closely with the teams on preventative safety measures and will helpensure Safety compliance and improvement within the facility spending up to 90% of your time on the wor المزيد...
موظف الإسكان
لتنفيذ جميع الإصلاحات والصيانة داخل حدود سكن السفير، مثل الأثاث أو المعدات أو الأنابيب أو أعمال التلميع أو حمام السباحة أو الأجهزة الكهربائية أو الجدران أو الأرضيات أو أي عناصر أخرى حسب التوجيهات. لإجراء إصلاحات طفيفة على جص الجدران والأداءات والشقوق وما إلى ذلك اللازمة للتحضير لمهمة المزيد...
Key roles and responsibilities: Inspecting the workplace regularly to identify potential hazards and ensure compliance with safety standards. Crafting effective safety policies and procedures that meet local and federal regulations. Conducting training sess المزيد...
Provide a summary of the ageing report required by various people in the Accounting and Control Department to prepare monthly reportsTo understand Sofitel objectives in managing Account Payable Function so as toprovide an effective system to track Accounts Payable for effective Cash F المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تنسيق وإدارة جميع الإجراءات اللازمة لمعالجة المستندات المتعلقة بالشركة مثل رخصة الشركة التجارية وبطاقة الهجرة وتجديد الإيجار وتجديد رخصة السيارة وعملية التصديق على المستندات العامة. تمثيل الشركة في التعامل مع الجمارك والموانئ والهجرة وخفر السواحل وغيرها من الإدارا المزيد...
موظف حجوزات مطاعم
o الحضور والتعامل مع جميع طلبات حجز المأكولات والمشروبات الواردة والصادرة، وفقًا لمعايير وإجراءات الفندق. جذب الضيوف وتعزيز ولائهم، وتقديم خدمة مميزة من خلال مهارات الاتصال والبيع، من أجل تحسين صورة الفندق وزيادة الإيرادات. للتعرف على العملاء المحتملين ونقل المعلومات إلى قسم المبيعات. المزيد...
Guest Relations OfficerFirst impressions are everything! As a Guest Relations Officer you will take care of the guests from the moment they arrive through to their departure by ensuring they have a memorable experience with us.What you will be doing:Greet checkin respond to requests w المزيد...
To be an ambassador of the Front Office and of the hotel in and outside the work place.To always keep the working area clean and well maintained.To properly use the telephone etiquette as per Sofitel standards.To attend all guests approaching the front desk in the procedure of checkin المزيد...
Mercedes Benz Workshop Team Leader
JOB DESCRIPTION 1. JOB DETAILS Job Title Team Leader Division Automotive Section Aftersales 2. JOB PURPOSE Oversee and ensure optimum utilisation of the available workshop labour and resources to achieve set operational efficiency targets. Ensure the team المزيد...
يعمل كدعم تجاري لمدير عام الفندق، ويعمل عن كثب لدفع وتقديم أفضل النتائج وعودة الملاك دون المساومة على جودة الخدمة وتسليم المنتجات والمنتجات، ورفاهية موظفينا. إدارة توقعات الملاك وإدارة الأصول إدارة وتدريب فريقك لضمان أن الشخص المناسب يدير المهمة الصحيحة وضع معايير استثنائية لممارسات ا المزيد...
To provide a personalized service to all the guests at the Concierge desk in the lobby hotel entrance and airport fully aware and following the hotel standards and procedures.To provide uncompromising levels of cleanliness and maintenance through own responsibility.To use appropriate المزيد...
Job Title: Procurement Officerlocation : Ras alkhaima Summary: We are seeking a qualified Procurement Officer to join our team responsible for executing daily operations in the procurement department. The ideal candidate must excel in time management negotiation and possess high organ المزيد...
To provide a personal service to all Club Millesime guests fully aware and following the hotel standards and procedures.To provide uncompromising levels of cleanliness and abide to all health and safety regulations of Dubai municipality and other hotel requirements.To use appropriate المزيد...
Purchasing Specialist Purchasing Assistant Procurement Officer - Blackphone General Trading
URGENTJob Title: Purchasing Specialist / Purchasing Assistant / Procurement OfficerJob Overview:The Purchasing Assistant will support the procurement team by managing daytoday purchasing tasks including processing purchase orders tracking deliveries and maintaining supplier relationsh المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Administrative Team Support Officer في رأس الخيمة - اكتشف 19 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مسؤول السلامة, موظف الحسابات الدائنة, مدير دعم الأعمال, مسؤول علاقات الضيوف, موظف خدمة النزلاء على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل . اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل