وظائف مشرف مبيعات في أبوظبي
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف مشرف مبيعات في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Full job description Urgently required for an educational training institute Sales Cum Office Admin! We're seeking a talented individual to drive sales initiatives while providing essential administrative support. Requirements: - Proven experience in sales, preferably in the educati المزيد...
Firm: Large global portfolio management firm with over 200 billion in assets under Each client would have a separately managed portfolio based on their risk tolerance, asset allocation and securities Fee based platform that offers global portfolio management Role: In this home bas المزيد...
Sales Cum Receptionist Admin Arabic Speaker
Illumina -
أبوظبي
-
الامارات
Present, promote and sell products/services using solid arguments to existing and prospective customers Establish, develop and maintain positive business and customer relationships Reach out to customer leads through cold calling, direct email & other lead generation activities Achiev المزيد...
Administrative Assistant Responsibilities: • Handling office tasks, such as filing, generating reports and presentations, setting up for meetings, and reordering supplies. • Providing real-time scheduling support by booking appointments and preventing conflicts. • Making travel arrang المزيد...
تطوير وتنفيذ السياسات والإجراءات والأنظمة لتبسيط العمليات وتعزيز الكفاءة التنظيمية. تسهيل التواصل الفعال بين الإدارات المختلفة، وضمان تدفق المعلومات بسلاسة. العمل كحلقة وصل بين اللجنة التنفيذية وإدارات الشركة، وتقديم التحديثات والتقارير والعروض التقديمية والتوصيات حسب الحاجة. تنسيق وإ المزيد...
Provide administrative support to management and team members. Manage schedules, appointments, and travel arrangements for executives or staff. Answer and direct phone calls, taking messages and providing information as needed. Greet and assist visitors, ensuring a professional and المزيد...
Accountant cum Admin: • *Please read and understand the key responsibilities and criteria given below, if not suitable please do not apply** Main Responsibilities: - Record all accounting transactions - Prepare Payment Vouchers and receipt vouchers - Handle Petty cash and record pet المزيد...
Preparation of customer invoices and following up payments Issuing supplier LPOs, arranging deliveries including importing and processing cheque, cash or bank transfer payments Monitor petty cash expenses Register the company as supplier to government offices and private entities a المزيد...
Roles & Responsibilities Organize and maintain files and documents, both physical and electronic. Assist with the preparation of reports, presentations, and other documents. Handle incoming and outgoing correspondence, including phone calls and emails. Arrange and coordinate meetings المزيد...
إدخال بيانات التوظيف في قاعدة بيانات الشركة تنظيم الاجتماعات وتدوين محاضرها مساعدة موظفي الموارد البشرية رفيعي المستوى في عملية التوظيف إقامة فعاليات التوظيف والتدريب الرد على أي استفسارات للموظفين إنشاء كتيبات الموظفين والنشرات الإخبارية تنسيق الخدمات اللوجستية لتوجيهات التوظيف الجدي المزيد...
Notre m tier consiste transformer les r ves de nos clients acqu reurs en r alit , de les accompagner sur lensemble de leur parcours dachat immobilier : du conseil, la recherche, en passant par les visites, la n gociation, ladministratif et ce, jusqu leur emm nagemen المزيد...
يدعم التشغيل السلس لقسم الموارد البشرية، حيث تتم إدارة جميع مجالات المسؤولية وتسليمها إلى أعلى المستويات يعمل بشكل استباقي لتحقيق أقصى قدر من خدمة الضيوف وتجربة الفريق، وتقديم نهج إيجابي وسريع الاستجابة للاستفسارات وحل المشكلات يسلم الخطط التي يتم فيها تحقيق مبادرات الموارد البشرية وأ المزيد...
Job Summary • Helping to ensure the check-in, laundry and cleaning services are delivered on time and with a high quality • Connecting with guests before, during and after their stay over the phone and email to ensure their satisfaction • Front desk (receptionist), answering phone cal المزيد...
المسمى الوظيفي: محاسب إداري/ضريبة القيمة المضافة مكان الوظيفة: أبو ظبي الخبرة: 2 - 3 سنوات من الخبرة العملية ذات الصلة في دولة الإمارات العربية المتحدة مدة العقد : 2 - 3 أشهر المهارات المطلوبة نحن نبحث عن شخص إداري/كتابي ذو خبرة في التعامل مع مطالبات استرداد ضريبة القيمة المضافة. المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Organize and maintain files and documents, both physical and electronic. Assist with the preparation of reports, presentations, and other documents. Handle incoming and outgoing correspondence, including phone calls and emails. Arrange and coor المزيد...
Handle financial reconciliation, reporting and auditing for the store operations in line with daily/weekly/monthly procedures following the IKEA/AL Futtaim directives and internal Standard Operating Procedures. Supporting the Sales function assisting customers to purchase the comp المزيد...
إدخال بيانات التوظيف في قاعدة بيانات الشركة تنظيم الاجتماعات وتدوين محاضرها مساعدة موظفي الموارد البشرية رفيعي المستوى في عملية التوظيف إقامة فعاليات التوظيف والتدريب الرد على أي استفسارات للموظفين إنشاء كتيبات الموظفين والنشرات الإخبارية تنسيق الخدمات اللوجستية لتوجيهات التوظيف الجدي المزيد...
تقديم الدعم الإداري لفريق الاستثمار، بما في ذلك إدارة التقويم وتنسيق الاجتماعات وترتيبات السفر. المساعدة في إعداد وتوزيع تقارير الاستثمار والعروض التقديمية والمواد الأخرى. صيانة وتنظيم الملفات الإلكترونية والمادية وقواعد البيانات والوثائق المتعلقة بالأنشطة الاستثمارية. تنسيق الاتصالات المزيد...
تنظيم وحضور والمشاركة في اجتماع المشروع، وتسهيل الاجتماعات عند الاقتضاء وتوزيع محاضر الاجتماع على جميع أعضاء المشروع. القدرة على تعدد المهام. القدرة على تحديد الأولويات والعمل تحت الضغط تنظيم القدرة على إعداد العروض التقديمية واستخدام VISIO سيكون الأفضل توثيق ومتابعة الإجراءات والقرار المزيد...
Roles & Responsibilities World Gate Properties LLC is looking to hire a female admin executive. Preferably freshers. **NO EXPERIENCE NEEDED** Responsibilities include administrative duties such as keeping track of all transaction documents in the client database for our real estate المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مشرف مبيعات في أبوظبي - اكتشف 2717 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل تنفيذي مبيعات, تنفيذي تطوير الأعمال, مدير تطوير الأعمال, المدير التنفيذي للحساب الرئيسي, مدير مبيعات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, إدارة المرافق, التوظيف, شركات التوظيف, البحوث التنفيذية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل