وظائف Admin Accounts Assistant في الإمارات
وظائف Admin Accounts Assistant في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
مراجعة وإنشاء / نشر جميع أنواع الذمم الدائنة. معالجة استفسارات الموردين وحل مشكلات الدفع المستلمة من البائعين، والتعامل مع الموردين مباشرة وعلى الهاتف وما إلى ذلك. مراجعة الحوالات للفواتير الواردة / الفواتير الضريبية والتحقق من جميع المستندات المستلمة والتحقق من المواقع مما إذا كانت ا المزيد...
Providing support to the Accounting Department. Performing basic office tasks, such as filing, data entry, answering phones, processing the mail, etc. Handling communications with clients and vendors via phone, email, and in-person. Processing transactions, issuing checks, and upda المزيد...
Accounts Assistant
Responsibilities: Analyzing financial records to identify errors and discrepancies. Preparing year-end financial reports to evaluate the financial performance of companies. Regularly updating all accounting ledgers and journals. Performing reconciliations of clients’ bank المزيد...
الأدوار والمسؤوليات مساعد حسابات (مواطن إماراتي) أبو ظبي تبحث شركة بارسونز عن مساعد حسابات موهوب بشكل مذهل - مواطن إماراتي للانضمام إلى فريقنا! نحن نبحث عن شخص يفهم المحاسبة، ويعرف طبيعة الأصول والخصوم وكذلك حسابات بيانات الدخل. شخص موثوق به ومرن مع مهارات تحليلية جيدة ومهارات Exce المزيد...
Accounts Assistant Arabic Speaking
Responsibilities: Complying with all company, local, state, and federal accounting and financial regulations. Compiling, analyzing, and reporting financial data. Creating periodic reports, such as balance sheets, profit & loss statements, etc. Presenting data to managers, i المزيد...
Accounts Assistant Jobs In Sharjah Oliv
Responsibilities: Providing support to the Accounting Department. Performing basic office tasks, such as filing, data entry, answering phones, processing the mail, etc. Handling communications with clients and vendors via phone, email, and in-person. Processing transactions, iss المزيد...
Full job description - Knowledge with Fortinet Firewall Configuration - Knowledge with Network Support - End-user Support Job Type: Full-time Ability to commute/relocate: Abu Dhabi: Reliably commute or planning to relocate before starting work (Required) Education: Bachelor's (P المزيد...
Admin Assistant
Responsibilities: Processing work orders, supplier invoices, purchase orders, expenses claims, account payments, and payroll. Assisting the financial management team with credit control processes, budget planning, and expense analysis. Maintaining a digital record of all financi المزيد...
Responsibilities: • Provides administrative support to ensure efficient operation of office. • Completes operational requirements by scheduling and assigning administrative projects and expediting work results. • Exhibits polite and professional communication via phone, e-mail, and ma المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Organize and schedule appointments Answering and routing calls to the various relevant team members Develop and maintain a filing system Taking care of clients when they visit or call the office Act as the point of contact for internal and ex المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Maintain filing system and ensure documentation is organized and easily accessible. Manage and organize administrative tasks and projects for the team. Prepare and distribute correspondence, memos, and reports. Maintain and update filing syst المزيد...
. تقديم المساعدة الإدارية للمدير العام للمطعم. . الاحتفاظ بسجلات منظمة وحديثة، بما في ذلك الفواتير وأوامر الشراء والمستندات الأخرى ذات الصلة. . يؤدي واجبات أخرى ذات صلة بهذه الوظيفة كما تم تعيينها. متطلبات: . دبلوم في الضيافة أو ما يعادلها . مهارات تواصل جيدة باللغة الإنجليزية . مه المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities We are seeking a dedicated and detail-oriented individual to join our team. The successful candidate will be responsible for managing the day-to-day operations of several apartments, ensuring smooth and efficient functioning of our holiday ho المزيد...
دبلوم / درجة في أي مجال أو ذات صلة الحد الأدنى من 1-2 سنوات من الخبرة يتقن أدوات MS Office اماراتي الجنسية المسؤوليات: يوفر الدعم الإداري لضمان التشغيل الفعال للمكتب يكمل المتطلبات التشغيلية عن طريق جدولة وتعيين المشاريع الإدارية وتسريع نتائج العمل يعرض اتصالات مهذبة ومهنية عبر الها المزيد...
دبلوم / درجة في أي مجال أو ذات صلة الحد الأدنى من 1-2 سنوات من الخبرة يتقن أدوات MS Office اماراتي الجنسية المسؤوليات: يوفر الدعم الإداري لضمان التشغيل الفعال للمكتب يكمل المتطلبات التشغيلية عن طريق جدولة وتعيين المشاريع الإدارية وتسريع نتائج العمل يعرض اتصالات مهذبة ومهنية عبر الها المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تشمل المسؤوليات عددًا من الموضوعات، بما في ذلك: إدارة النفقات، وتطبيقات إدارة علاقات العملاء، وإكمال خط أنابيب المبيعات، ومعلومات السوق والتنافسية، وغيرها. تنسيق التنفيذ الإقليمي لمبادرات التنفيذ التجاري عن كثب مع المنظمة التجارية المساهمة في تنفيذ تكتيكات المبيع المزيد...
الأدوار والمسؤوليات صيانة وتحديث وتسجيل ومعالجة جميع الوثائق بالتنسيق مع الأطباء لتوحيد وإنشاء أنظمة استدعاء وتسجيل مناسبة. المسؤول عن تنظيم وعقد المجالس الطبية والاجتماعات العامة. الإشراف على المنطقة المخصصة، والإبلاغ عن جميع محركات عبء العمل القابلة للقياس، وتصعيد أي مشاكل ذات صل المزيد...
Responsibilities: Handling office tasks, such as filing, generating reports and presentations, setting up for meetings, and reordering supplies. Providing real-time scheduling support by booking appointments and preventing conflicts. Making travel arrangements, such as booking fl المزيد...
The Role Handle accounts payable and receivable. • Managing daily cash balances and overall cash management • Prepare send, and follow up on receipts, vouchers, invoices, purchase orders etc. for entry into data sheets. • Receives and inspects all incoming materials and reconciles wit المزيد...
مساعد إداري هو دور داعم في المكتب. يكون مسؤولاً عن إدارة وتوزيع المعلومات بين زملائه، والرد على المكالمات الهاتفية، والقيام بأعمال إدارية أخرى. المسؤوليات: الرد على المكالمات الهاتفية وتوجيهها تنظيم وجدولة المواعيد التخطيط للاجتماعات وتدوين المحاضر بشكل مفصل كتابة وتوزيع البريد المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Admin Accounts Assistant في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 811 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مساعد إداري, مساعد تنفيذي, مساعد مدير, مساعد إداري, مساعد مدير مطعم على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, المكاتب التنفيذية, خدمات التوظيف العامة, الضيافة, الفنادق والموتيلات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل