وظائف السكرتارية في قطر
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
المدينة
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف السكرتارية في قطر
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
تنفيذ وصيانة الأنظمة المكتبية رفع الطلبات المالية ومعالجة الفواتير وطلبات الشراء المحلية وما إلى ذلك. الحفاظ على الجداول الزمنية والتقويمات ترتيب وتأكيد المواعيد تنظيم الفعاليات الداخلية والخارجية التعامل مع رسائل البريد الإلكتروني الواردة والبريد وغيرها من المواد إعداد وصيانة أنظمة إ المزيد...
Answer phone calls and redirectthem when necessary Manage thedaily / weekly / monthly agenda and arrange new meetings andappointments Prepare and disseminatecorrespondence, memos and forms File and updatecontact information of employees, customers, suppliers and externalpartners المزيد...
Perrill is an award-winning digital marketing agency that exists to power businesses to win online. We are in search of an SEO Specialist to join our growing team. As an SEO Specialist, you will work with our team of digital marketing experts to help our clients reach their busines المزيد...
Prepare and disseminate correspondence, memos and forms File and update contact information of employees, customers, suppliers and external partners Support and facilitate the completion of regular reports Develop and maintain a filing system Check frequently the levels of office المزيد...
answering calls, taking messages and handling correspondence. maintaining diaries and arranging appointments. typing, preparing and collating reports. filing. organising and servicing meetings (producing agendas and taking minutes) managing databases. prioritising workloads.
1. Internal: Deals with all levels of personnel related to the person/s to whom assigned, mainly exchanging information; 2. External: Regularly with support and administrative functions to exchange information, provides routine reports, or resolves routine procedural problems. As requ المزيد...
إدخال البيانات وصيانتها وحفظ المستندات ترتيب وتنظيم المواعيد والاجتماعات والمؤتمرات إعداد التقارير وتقديمها إلى الإدارة متابعة الأدوات المكتبية ومراقبة حركتها لطلب كميات جديدة إرسال البريد الإلكتروني والفاكسات إلى الجهات المختصة حجز تذاكر السفر توجيه المكالمات سواء الداخلية أو المزيد...
Requirements: . Arabic Speaker . Degree in business administration (desirable) and Certificate in business administration or related (plus factor). . Minimum 4 years of experience in an executive support role. Ability to multitask and prioritize daily workload. المزيد...
CONFIDENTIAL Urgent Requirement!! Minimum Job Requirements: Job Location: Doha, Qatar Minimum Job Requirements: - Candidates should be locally available in Qatar. With NOC & transferable Visa. - With valid Qatar ID. - Candidate must have 02-03 years of experience in similar المزيد...
Answer phone calls and redirect them when necessary Manage the daily/weekly/monthly agenda and arrange new meetings and appointments Prepare and disseminate correspondence, memos and forms File and update contact information of employees, customers, suppliers and external partner المزيد...
Aside from on-the-job training and growth opportunities, you ll also experience a plethora of other benefits working at Perrill, including: A fun, team-oriented culture built on positive and winning teamwork Flexible hours and work from home opportunities A modern, state-of-the-art المزيد...
Secretary Eligibility: Philippines nationals preferred. Local candidate with NOC preferred. Hayya/family visit visa holders can also apply 📍 Location : QatarSecretary Eligibility: Philippines nationals preferred. Local candidate with NOC preferred. Hayya/family visit visa holder المزيد...
Urgent Requirement!! Job Location: Doha, Qatar Minimum Job Requirements: - Only applicants available in QATAR holding QATARI RP and NOC are accepted. Must have Valid QID - Candidate must have experience in similar field. - Excellent command over written & verbal communication المزيد...
Urgent Requirement!! Minimum Job Requirements: Job Location: Doha, Qatar Minimum Job Requirements: - Candidates should be locally available in Qatar. With NOC & transferable Visa. - With valid Qatar ID. - Candidate must have 02-03 years of experience in similar field. - Nati المزيد...
Typical responsibilities of the job include: answering calls, taking messages and handling correspondence. maintaining diaries and arranging appointments. typing, preparing and collating reports. be methodical, with a good eye for detail; be well organised, with an orderly mind; المزيد...
answering calls, taking messages and handling correspondence. maintaining diaries and arranging appointments. typing, preparing and collating reports. filing. organising and servicing meetings (producing agendas and taking minutes) managing databases. prioritising workloads.
answering calls, taking messages and handling correspondence. maintaining diaries and arranging appointments. typing, preparing and collating reports. filing. organising and servicing meetings (producing agendas and taking minutes) managing databases. prioritising workloads.
خبرة كبيرة في الدور الإداري المكتبي الكفاءة في استخدام تطبيقات MS Office مثل Excel وWord وPower Point، يفضل معرفة التحكم في المستندات مهارات تواصل جيدة وطلاقة في اللغة الإنجليزية المزيد...
answering calls, taking messages and handling correspondence. maintaining diaries and arranging appointments. typing, preparing and collating reports. filing. organising and servicing meetings (producing agendas and taking minutes) managing databases. prioritising workloads.
Responsiblity: Welcoming visitors and clients. Answering phone calls. Responding to emails. Scheduling meetings. Preparing conference rooms for meetings. Making travel arrangements for executives. Printing and copying documents as needed.
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال السكرتارية في قطر - الدوحة, Dukhan, al-Jumayliyah - اكتشف 1446 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل المحاسب, محاسب كبير, موظف استقبال, سكرتير تنفيذي, سكرتير على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, الفنادق, الضيافة, الإعلان, العلاقات العامة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, عن بُعد, دوام جزئي، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل