وظيفة في موظف الموارد البشرية في الدوحة
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظيفة في موظف الموارد البشرية في الدوحة
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Responsibilty: Assist with all internal and external HR-related matters. Participate in developing organizational guidelines and procedures. Recommend strategies to motivate employees. Assist with the recruitment process by identifying candidates, conducting reference checks المزيد...
This is an exciting opportunity to join a dynamic, inclusive team aimed at shaping the future of HR at Boeing to drive business value, a best-in-class employee experience and effective delivery of HR programs, services and support in the following key areas: Equity, diversity an المزيد...
أخصائي الموارد البشرية مساعدة ودعم الإدارة وفريق القيادة في التعامل مع مشكلات الموارد البشرية وحلها. مساعدة الموظفين في طلبات وإجراءات النقل الداخلي والخارجي. مراقبة ومساعدة المديرين / المشرفين في عمليات وقضايا التوظيف. تنسيق وإجراء فحوصات المخدرات لمقدم الطلب، والفحوصات المرجعية، وفح المزيد...
Human Resources Generalist - Hiring Urgently
marriott hotel -
الدوحة
- قطر
Responsiblity: Assist with all internal and external HR-related matters. Participate in developing organizational guidelines and procedures. Recommend strategies to motivate employees. Assist with the recruitment process by identifying candidates, conducting reference checks and المزيد...
Leading multi-disciplinary team is looking for a Senior Electrical Engineer/Project Manager for their Orlando team! Responsibilities:Project/client management Oversee electrical design execution for a variety of project types (Healthcare, Sports, Commercial, Public Sector, Industrial, المزيد...
Responsiblity: Assist with all internal and external HR related inquiries or requests. Maintain both hard and digital copies of employees' records. Assist with the recruitment process by identifying candidates, performing reference checks and issuing employment contracts. As المزيد...
MBA in Human Resources from a reputed B School Previous experience in or equivalent role Positive attitude Excellent communication and people skills Committed to delivering a high level of customer service, both internally and externally Excellent grooming standards Flexibilit المزيد...
كمنسق للموارد البشرية، ستكون مسؤولاً عن مساعدة قسم الموارد البشرية ومديري الأقسام الآخرين في عمليات الموارد البشرية اليومية بما في ذلك الواجبات الكتابية والإدارية. ستدعم في مجالات مختلفة للموارد البشرية من خلال توفير خدمات علاقات الموظفين من الدرجة الأولى لتقديم تجربة زميل ممتازة. ما المزيد...
Responsiblity: Processing internal arrangements such as travel, training sessions, and team-building events. Maintaining internal records, which may include preparing, issuing and filing company documentation (e.g. sick leave, maternity leave, etc.). Communicating with recruiters المزيد...
Responsiblity; Collaborating with HR managers and other stakeholders to determine HRIS needs. Analyzing HRIS performance metrics and resolving application issues. Creating user accounts, managing access, and updating employee information. Performing system upgrades, as well as p المزيد...
Position Responsibilities: Provides effective consultative skills and data-driven solutions to the Manufacturing, and El Segundo Quality teams Partners with leaders and HR team to integrate functional, human resource and organizational change management strategies, and action المزيد...
Previous experience in a role or equivalent Positive attitude Excellent networking and communication skills Committed to providing a high level of customer service both internally and externally Excellent standards of care Flexibility to respond to a range of different work situation المزيد...
What We Need From You Ideally, you'll have some or all of the following competencies and experience we're looking for: Similar experience in a luxury hotel/resort Strong interpersonal skills Tech-savvy including proficiency in MS Office applications Creative Ability المزيد...
Qualifications and Experience Bachelor degree within Human Resources or a relevant field. Three years HR experience within a fast paced, multi-site, and ever changing environment. Exposure to employment law and other government compliance regulations e.g. health and safety. Expe المزيد...
تنفيذ الإجراءات والأنظمة والنماذج الخاصة بمراقبة دوام الموظفين، والمساهمة في والإشراف على تطبيق سياسات وإجراءات الإجازات المرضية والطارئة، وتحديث المعلومات المتعلقة بالموظفين والتعامل مع شكاويهم واستفساراتهم بمهنية وإعداد الوثائق والتقارير المتخصصة والمتعلقة في مجال عمليات الموارد المزيد...
CORE WORK ACTIVITIES Assisting in Managing Recruitment and Hiring Process Assists in the interviewing and hiring of Human Resource employee team members with the appropriate skills, as needed. Assists in establishing and maintains contact with external recruitment sources. Atte المزيد...
كمتدرب، سوف تحصل على رؤى قيمة حول طبيعة العمل في قطاع الضيافة. خلال برنامج التدريب الداخلي الخاص بك، سوف تكتسب التعرف على وظائف الموارد البشرية / الأفراد والثقافة في الفندق وسيكون لديك فهم أفضل لعمليات الفندق وإدارته وتطوير مهارات الضيافة اللازمة. ماذا نحتاج منك من الناحية المثالية، المزيد...
Support and advise Managers on proper policies and procedures Manage succession planning with senior managers during the bi-annual appraisal process Manage employee relations issues in the hotel in a confidential manner, including disciplinaries, grievances, and capability Ensure المزيد...
Consult with line management and provide daily HR guidance Analyze trends and metrics with the HR department Resolve complex employee relations issues and address grievances Work closely with management and employees to improve work relationships, build morale and increase produc المزيد...
قم بتوظيف الموظفين الجدد وتأهيلهم. إجراء إدارة الأداء وتقديم الملاحظات. إدارة كشوف المرتبات والمزايا للموظفين. إنشاء ومراجعة وتحديث سياسات وإجراءات الموارد البشرية وفقًا لأهداف الشركة واللوائح القانونية. ضمان التطبيق المتسق للسياسات في جميع أنحاء المنظمة. توصيل السياسات للموظفين ومعال المزيد...
جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في جميع دول العالم، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من جميع أنحاء العالم
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
باحث عن عمل
We Value Your Privacy
We use cookies to enhance your browsing experience, serve personalied ads or content, and analyze our traffic. By clicking "Accept All", you consent to our use of cookiesCookie Policy
Customize Consent Preferences
We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.
The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site.
We also use third-party cookies that help us analyze how you use this website, store your preferences, and provide the content and advertisements that are relevant to you. These cookies will only be stored in your browser with your prior consent.
You can choose to enable or disable some or all of these cookies but disabling some of them may affect your browsing experience.
For more information on how Google's third-party cookies operate and handle your data, see: Google Privacy Policy
Necessary
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.