back_arrow

Technical Support Agent - Etisalat UAE Account - ( SMB ) - Rotational Shifts

back_arrow Technical Support Agent - Etisalat UAE Account - ( SMB ) - Rotational Shifts

Technical Support Agent - Etisalat UAE Account - ( SMB ) - Rotational Shifts

3 سنوات
EGP 6,000 - 10,000
1 الشواغر

حالة تأهب وظيفة

سيتم تحديثك بأحدث تنبيهات الوظائف عبر البريد الإلكتروني
Valid email field required
Job Saved Save This Job إحفظ هذه الوظيفة
المتقدمون للوظيفة : No applicants

حالة تأهب وظيفة

سيتم تحديثك بأحدث تنبيهات الوظائف عبر البريد الإلكتروني

Valid email field required

Technical Support Agent - Etisalat UAE Account - ( SMB ) - Rotational Shifts

الوصف الوظيفي

رقم الوظيفة : 363197

About the Job

  • Troubleshooting technical issues.
  • Diagnosing and repairing faults.
  • Resolving network issues.
  • Installing and configuring .
  • Speaking to customers to quickly get to the root of their problem.
  • Providing timely and accurate customer feedback.
  • Talking customers through a series of actions to resolve a problem.
  • Following up with clients to ensure the problem is resolved.
  • Rotational shifts
  • Rotational days off
  • Gross salary : 6500
المهارات الرئيسية
إخلاء المسؤولية: د.جوب هو مجرد منصة تربط بين الباحثين عن عمل وأصحاب العمل. ننصح المتقدمين بإجراء بحث مستقل خاص بهم في أوراق اعتماد صاحب العمل المحتمل. نحن نحرص على ألا يتم طلب أي مدفوعات مالية من قبل عملائنا، وبالتالي فإننا ننصح بعدم مشاركة أي معلومات شخصية أو متعلقة بالحسابات المصرفية مع أي طرف ثالث. إذا كنت تشك في وقوع أي احتيال أو سوء تصرف، فيرجى التواصل معنا من خلال تعبئة النموذج الموجود على الصفحة اتصل بنا
عن الشركة
Information Technology & Services

لم يذكر

لم يذكر

Raya Contact Center is a world-class Business Process Outsourcing Service Provider offering contact center services, back office services, inside sales channel management and professional services. Raya Contact Center caters to clients, including global fortune 500 companies in Europe, Middle East & Africa & North America in 16 different languages. Raya Contact Center serves its clients from Seven contact center facilities in Cairo and Hurghada, Egypt, Dubai, UAE and Warsaw, Poland.