وظائف مساعد مدير المتجر في الامارات
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
المدينة
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف مساعد مدير المتجر في الامارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Job Description In this way, you’ll be making our hotel something special ... You’ll develop the standard operating procedures and policies for 25hours-things shop. You’ll ensure that the 25hours-things shop operates cost effectively and efficiently. You&rsq المزيد...
Establishes costume guidelines for performers in the theater The Costume Shop Manager is responsible for all aspects of costuming during a show run, including: Establishes costume guidelines for performers in the theater. Pack and prepare costumes for transport to and from performa المزيد...
Piping Fabrication Shop Manager
TMAK International Pvt.Ltd. -
الشارقة
-
الامارات
Reading and understanding product schematics and assembly instructions. Taking part in product development meetings. Verifying dimensions and product specifications. Ensuring that all the required parts for assembly are present. Marking cutting lines on material. Ensuring that المزيد...
Were recruiting for a part qualified or qualified accountant to join a fantastic firm of chartered accountants in Whitstable.This accountancy practice is a modern firm that is continuously driving themselves forward and have their clients long term best interests at the heart of their المزيد...
Machine Shop Supervisor Manager
MARINE MARK CONTRACTING W.L.L. -
الشارقة
-
الامارات
Inspect sites regularly to identify problems and necessary maintenance. Prepare weekly maintenance schedules and allocate work as per forecasted workloads. Employ, supervise and train workers. Coordinate daily cleaning and maintenance activities. Oversee all repairs and ensure t المزيد...
Process customer transactions accurately using cash registers or point-of-sale (POS) system. Handle cash and card payments in a secure and organized manner. Balance cash drawer at the end of each shift and report any discrepancies. Excellent customer service and communication ski المزيد...
Full job description We are looking for the right people — people who want to innovate, achieve, grow and lead. We attract and retain the best talent by investing in our employees and empowering them to develop themselves and their careers. Experience the challenges, rewards and oppor المزيد...
Responsibilities: Hire and train staff. Assign staff to shifts. Motivate staff members during busy shifts. Listen and respond to customers' complaints. Order stock for the store. Create and maintain monthly budgets. Prepare payslips for staff. Meet monthly and annual sal المزيد...
1. Conduct comprehensive audits of stock levels to ensure accuracy and minimize discrepancies. 2. Review and verify billing processes to ensure accuracy, proper documentation, and compliance with company policies. 3. Perform audits of petty cash handling procedures, including reconc المزيد...
leader for the assigned production area Environmental Health and Safety (EHS)– Basic Knowledge of environmental health and safety regulations and procedures. Lean Manufacturing – Basic knowledge of lean principles and techniques for optimizing processes and eliminati المزيد...
Responsibilities • Analyze vehicle damage to determine necessary repairs and estimate costs. • Review repair orders and inspect vehicles to create accurate estimates. • Calculate materials, labor, and time needed for each repair project. • Communicate with customers and insurance comp المزيد...
لقاء وتحية العملاء مهذبا ومهذبا حضور اجتماعات يومية أو منتظمة مع المديرين للتعرف على تغييرات القائمة وعروض القائمة الخاصة في بعض الأحيان انتظار العملاء لتقديم طلباتهم والإجابة على أي أسئلة حول عناصر القائمة والمكونات وعروض القائمة الخاصة في بعض الأحيان - تدوين طلبات العملاء وتمريرها إ المزيد...
Based in Godalming, Surrey a fantastic firm of chartered accountants is searching for an Accounts & Tax Senior / Semi Senior to join them as a key addition to their successful As you develop within this practice and position, you will take on increasing responsibility in a hands المزيد...
الدعم الإداري العام: يقدم الدعم الإداري / السري لنائب الرئيس التنفيذي / النائب وأعضاء فريقه. يستقبل ويستضيف الضيوف وزوار المكتب بمهارة واحترام. يحافظ على جدول زمني مطبوع أو إلكتروني للنائب المسؤول. يتبع إجراء التحكم القياسي في وثائق المشاريع والمكاتب لشركة هيل الدولية. يجمع ويستع المزيد...
What You Should Have Strong inter-personal skills required to communicate with internal stakeholders and regulators Excellent communication and presentation skills Awareness of regulatory guidelines and regulations (CBUAE, IA and DFSA) Awareness of banking regulatory framework, المزيد...
Responsibilities: Ensuring company policies are followed. Optimizing profits by controlling costs. Hiring, training and developing new employees. Resolving customer issues to their overall satisfaction. Maintaining an overall management style that follows company best practices المزيد...
6+ years’ experience managing groups of outlets for a leading coffee or casual dining brand in the UAE or the other GCC countries Experience of managing: o Outlet teams o Cloud kitchen relationships o Supply chain including planning, ordering, collection, delivery, receivi المزيد...
Responsibilities: Ensuring company policies are followed. Optimizing profits by controlling costs. Hiring, training and developing new employees. Resolving customer issues to their overall satisfaction. Maintaining an overall management style that follows company best practices المزيد...
Manage and lead UAE accounts team and India support office to get the accounting transactions of all locations recorded into the ERP on a real time basis complying UAE VAT and Corporate Tax Requirements. Review the roles and responsibilities of accounts team members on a continuous المزيد...
The unit will also focus on cross selling of other retail banking products such as, credit cards, Bancassurance, overdraft, etc. to increase the profitability of the unit and the overall revenue for Retail Bank. To develop and increase fixed deposits and CASA base in retail bank المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مساعد مدير المتجر في الامارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 15828 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير مبيعات, مدير التسويق, مدير المشروع, مدير تطوير الأعمال, مساعد تنفيذي على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, البحوث التنفيذية, التوظيف, شركات التوظيف, الضيافة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
الوظائف الأكثر شيوعاً في الامارات
صاحب العمل