وظائف مساعد مكتب وحسابات في الامارات
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
المدينة
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف مساعد مكتب وحسابات في الامارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
درجة البكالوريوس في المحاسبة أو المالية أو مجال ذي صلة. خبرة مثبتة كمدير تنفيذي إداري ومحاسبي في دور مماثل. الكفاءة في Tally ERP ومعرفة قوية بمبادئ المحاسبة. - الإلمام بلوائح ضريبة القيمة المضافة في دولة الإمارات العربية المتحدة والخبرة في الامتثال لضريبة القيمة المضافة. قدرات تنظيمية المزيد...
This role is requires you to be based in Dubai and you will need to have a residential and work permit before we can sponsor any work visa. Main Responsibilities Contribute to the delivery of a high-quality experience for our students by providing effective administrative suppor المزيد...
المؤهلات المهنية أو الخبرة المعادلة في العمل مع الطلاب التنفيذيين أو في إدارة التعليم العالي في الشرق الأوسط هذا دور يتمحور حول العملاء ومن ثم مطلوب خبرة مبتدئة في دور مماثل - ويفضل أن يتم اكتسابها في بيئة خدمة عملاء التعليم العالي المعرفة بتكنولوجيا المعلومات والثقة في استخدام Of المزيد...
Sales And Office Coordinator For Abu Dhabi Office
Jensen Hughes -
أبوظبي
-
الامارات
Responsible for all the administrative work related to DIVISION MANAGER (like : writing letters to customers & suppliers, sending faxes, taking photocopies, filing, etc.). Assist in resolving complaints and problems related to the customers. Any other tasks related to the field of sa المزيد...
Responsibility for Office Admin Work & Reception. Handling Petty Cash / Credit Card Transaction. Verification of Invoices / Checking Documents & Recording. Strong communication & teamwork skills. Ability to meet deadlines. Please send CV accordingly.
Client Accountant required for a specialised international financial services company, operating in multiple ; Responsibilities will include: posting and reconciling transactions, including bank, assets, securities and non-cash transactions on a multi-currency bookkeeping system المزيد...
As Agile SCRUM Masterleading a dynamic teamProduct Envisioning & Product Business Value generation to end usersPlanning, Leading, organizing Agile project teams to achieve a high level of performance and qualityDelivery of Agile projects with high Business valueStakeholder Managem المزيد...
Accounts Assistant
Al Shirawi Contracting Company LLC -
دبي
-
الامارات
Responsibilities: Complying with all company, local, state, and federal accounting and financial regulations. Compiling, analyzing, and reporting financial data. Creating periodic reports, such as balance sheets, profit & loss statements, etc. Presenting data to managers, in المزيد...
Accounts Assistant
Al Rashid Trading & Contracting Co. RTCC Riyadh -
أبوظبي
-
الامارات
Job Description Roles & Responsibilities Provide accounting and clerical support to the accounting department Type accurately, prepare and maintain accounting documents and records Prepare bank deposits, general ledger postings and statements Reconcile accounts in a timely manner Dail المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Client visits required, hence traveling is part of the employment and will be provided by the Company. Candidate should be well versed in Tally and should have strong communication skills in English Should handle complete accounts activities المزيد...
Minimum 2-3 years’ experience as an Accounts Assistant, or a similar role in the UAE. Education: Bachelor’s Degree in Accountancy or Higher. Preferably knowledge of ‘Sage’ accounting package, and other accounting software. The working week is five days &ndash المزيد...
Reconcile invoices and identify discrepancies Create and update expense reports Process reimbursement forms Prepare bank deposits Enter financial transactions into internal databases Check spreadsheets for accuracy Maintain digital and physical financial records Issue invoice المزيد...
Specialization: UrologyJob Summary:Employment opportunity for Urologist in Tullahoma, TN. There is high community need for urology with full support of two hospitals. Qualified Candidates: Board eligible / board certified in urology Completion of an ACGME-accredited u المزيد...
معالجة فواتير الحسابات الدائنة، بما في ذلك التحقق من الدقة والحصول على الموافقات وإدخال البيانات في النظام المحاسبي. قم بإعداد وإصدار المدفوعات للبائعين والموردين، مما يضمن المعالجة الدقيقة وفي الوقت المناسب. التوفيق بين بيانات البائع وحل التناقضات أو المشكلات حسب الحاجة. المساعدة في المزيد...
Providing support to the Accounting Department. Performing basic office tasks, such as filing, data entry, answering phones, processing the mail, etc. Handling communications with clients and vendors via phone, email, and in-person. Processing transactions, issuing checks, and upda المزيد...
Job overview: The role of an Office Assistant is centered around ensuring the efficient operation of the overall corporate working environment as per the highest standards of office cleanliness and hygiene. The ideal candidate is a highly committed responsible individual with excell المزيد...
تنظيم المكتب ومساعدة الزملاء بطرق تعمل على تحسين الإجراءات فرز وتوزيع الاتصالات في الوقت المناسب إنشاء وتحديث السجلات بما يضمن دقة وصحة المعلومات جدولة وتخطيط الاجتماعات والمواعيد مراقبة مستوى الإمدادات ومعالجة النقص حل الأعطال المتعلقة بالمكتب والاستجابة للطلبات أو المشكلات التنسيق م المزيد...
Administrative Support: Answer and direct phone calls, take messages, and respond to inquiries. Manage and maintain filing systems, both electronic and physical. Handle incoming and outgoing correspondence, including mail and emails. Schedule and coordinate appointments, meeting المزيد...
Role - Process TrainerHiring for a MNC Company in Kukatpally, Hyderabad6months to 1 year Experience in Process Trainer is requiredLanguages - English & Tamil is Mandatory Salary - Up to Only Work from officeHiring only immediate joiners Interested candidates can drop your resume المزيد...
Responsibilities Perform general office duties such as answering phone calls, responding to emails, and maintaining office supplies. Assist in scheduling and coordinating appointments, meetings, and events. Greet and assist visitors, ensuring a warm and professional welcome. M المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مساعد مكتب وحسابات في الامارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 6789 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مساعد تنفيذي, مساعد مدير, مساعد إداري, مدير المكتب, مساعد شخصي على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, الضيافة, الفنادق, البحوث التنفيذية, التوظيف. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, فترة تدريب, دوام جزئي، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
الوظائف الأكثر شيوعاً في الامارات
صاحب العمل