وظائف مساعد مدير المالية والحسابات في الامارات
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
المدينة
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف مساعد مدير المالية والحسابات في الامارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
مساعد مدير الشؤون المالية
RW - ROBERT WALTERS GROUP -
الشارقة
-
الامارات
إعداد التقارير المالية والإدارية والميزانيات والتنبؤات، وضمان الدقة والامتثال للمتطلبات التنظيمية. مراقبة وتحليل البيانات المالية وتحديد الاتجاهات وتقديم رؤى لدعم اتخاذ القرارات الاستراتيجية. التعاون مع الإدارات المختلفة لجمع المعلومات المالية، وضمان تقديم التقارير الدقيقة وفي الوقت ا المزيد...
Job Description Responsibilities: Consults with management on strategies to optimize financial results Counsels management teams on ways to maximize profits and cash flow; analyses actual practices and data and suggests alternative strategies for managing their business Provid المزيد...
YOUR TALENT: University Degree in Accounting CPA Exam Passer Functional: 10+ years in Finance and Accounting Has Leadership experience of at least 3+ years Has knowledgeable skills on the ff: Excel: Advanced PowerPoint: Advanced SAP: Advanced PUMA supports over 19,000 المزيد...
ضمان المعالجة السلسة وفي الوقت المناسب لجميع التسوية المحددة في اتفاقية مستوى الخدمة قم بالإبلاغ عن انتهاكات اتفاقية مستوى الخدمة و/أو انتهاكات التحكم في المخاطر الأخرى إلى رئيس الفريق لإجراء التحقيق والتصعيد في الوقت المناسب اتبع بدقة إجراءات التشغيل الموحدة في التسوية اليومية / الأس المزيد...
يساعد مدير الشؤون المالية في إعداد الميزانية السنوية والتنبؤات. تأكد من التحقق من البيانات المالية للأرباح والخسائر الشهرية ونهاية العام وإغلاقها في الموعد المحدد. تأكد من التحقق من ميزان المراجعة كل شهر قبل الإغلاق. إعداد التدفق النقدي تصميم التقارير المالية والتحليلية المختل المزيد...
نوع الوظيفة: دوام كامل خبرة: مساعد إداري: سنة واحدة (مفضل) لغة: اللغة العربية (مفضل) القدرة على التنقل: الشارقة (مطلوب) القدرة على النقل: الشارقة: الانتقال قبل بدء العمل (مطلوب) المزيد...
وضع آليات الرقابة المناسبة لضمان الامتثال للميزانية واتخاذ التدابير التصحيحية عند الضرورة. تطوير وتنفيذ آليات الرقابة لضمان دقة الحسابات ومواءمتها مع إرشادات / سياسات المجموعة والمعايير الدولية. تأكد من دقة جميع حسابات الأستاذ العام، وأن جميع المدفوعات والمخصصات المأخوذة قد تم حجز المزيد...
Physical Therapist Do you want to be part of a supportive team and grow your therapist career? Sequoia Care takes pride in hiring great people, taking excellent care of our patients and our employees, providing career growth and top-notch benefits. We help adults in long-term ca المزيد...
Education: Bachelor's Degree in Finance/Accounting, preferably MBA Certified Public Accountant Professional: At least 10 years of working experience in Finance/Accounting and min 5 years in a Senior-Level Finance/Accounting position. Preferably trained from big 4 for at least 3 المزيد...
Based in Godalming, Surrey a fantastic firm of chartered accountants is searching for an Accounts & Tax Senior / Semi Senior to join them as a key addition to their successful As you develop within this practice and position, you will take on increasing responsibility in a hands المزيد...
What You Should Have Strong inter-personal skills required to communicate with internal stakeholders and regulators Excellent communication and presentation skills Awareness of regulatory guidelines and regulations (CBUAE, IA and DFSA) Awareness of banking regulatory framework, المزيد...
Responsibilities: Ensuring company policies are followed. Optimizing profits by controlling costs. Hiring, training and developing new employees. Resolving customer issues to their overall satisfaction. Maintaining an overall management style that follows company best practices المزيد...
6+ years’ experience managing groups of outlets for a leading coffee or casual dining brand in the UAE or the other GCC countries Experience of managing: o Outlet teams o Cloud kitchen relationships o Supply chain including planning, ordering, collection, delivery, receivi المزيد...
Responsibilities: Ensuring company policies are followed. Optimizing profits by controlling costs. Hiring, training and developing new employees. Resolving customer issues to their overall satisfaction. Maintaining an overall management style that follows company best practices المزيد...
Designation Assistant Manager AccountsQualification: CA IntermediateDuties and Responsibilities Manage and lead UAE accounts team and India support office to get the accounting transactions of all locations recorded into the ERP on a real time basis complying UAE المزيد...
You will be responsible to assist with the efficient running of the department in line with Hyatt International's Corporate Strategies and brand standards, whilst meeting employee, guest and owner expectations. The Assistant Manager - Outlet is responsible to assist the Outlet Ma المزيد...
1. إدارة البائعين وضمان العرض أ. دعم الفرق القطرية بالتوظيف حسب الخطة ب. التأكد من توفر الراكب في جميع المواقع ج. التعامل مع البائعين يوميا د. إدارة الحضور والمدفوعات للقوى العاملة المعينة ه. - التواصل مع الإدارات ذات الصلة بشأن إغلاق العقود F. إدارة تجديد عقود القوى العاملة ز. ضمان المزيد...
Job Description: 1. Delivering a full range of tax services in compliance with laws and regulations within timeframe 2. Building relationships and interacting with clients to provide excellent planning, consulting, and expertise 3.Providing innovative tax planning and reviewing com المزيد...
Open Position: IT Cloud Software Solution Architect A Global Shared Services is currently looking for IT Cloud Software Solution Architect to join the team and be based in the Kuala Lumpur Key responsibilities include:Consistently develop, deploy, manage high scalable and availabilit المزيد...
Responsibilities: Ensuring company policies are followed. Optimizing profits by controlling costs. Hiring, training and developing new employees. Resolving customer issues to their overall satisfaction. Maintaining an overall management style that follows company best practices المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مساعد مدير المالية والحسابات في الامارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 18311 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير مبيعات, مدير التسويق, مدير المشروع, مدير تطوير الأعمال, مساعد تنفيذي على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, شركات التوظيف, التوظيف, البحوث التنفيذية, الضيافة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
الوظائف الأكثر شيوعاً في الامارات
صاحب العمل