وظائف مكتب الإستقبال في الدوحة
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف مكتب الإستقبال في الدوحة
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
معرفة جيدة بخدمة العملاء وإدارة المكاتب وإجراءات مسك الدفاتر. إجادة اللغة الإنجليزية والعربية الشفوية والمكتوبة. القدرة على استخدام برامج مايكروسوفت اوفيس. اجادة مهارات التواصل والتعامل مع الشخصيات المختلفة. امتلاك مهارات التنظيم بشكل جيد وتوزيع المهام. القدرة على قياس أداء فريق العمل المزيد...
We are looking for a motivated Local Class A Flatbed Driver to deliver metal to manufacturing facilities. Duties of the Class A Flatbed driver include strapping product down, tarping when necessary, making sure correct product is off loaded. The ideal candidate should have a Class A C المزيد...
ضمان خدمة العملاء في الوقت المناسب وبشكل دقيق. التعامل مع الشكاوى وطلبات العملاء وتقديم الحلول المناسبة. اكتشاف حالات الطوارئ والتعامل مع المواقف المختلفة. رصد ومراقبة المخزون وطلب اللوازم المكتبية. ضمان توزيع البريد الصحيح داخل الفندق. إعداد ومراقبة ميزانية المكتب. الاحتفاظ ب المزيد...
Frequently standing up behind the desk and front office areas Carrying or lifting items weighing up to 50 pounds Handling objects, products and computer equipment Use a keyboard to operate various property management and reservations systems, etc. Communication skills are utiliz المزيد...
Provide prompt, courteous and efficient service to all guest, so as to achieve a high level of customer satisfaction through personalized service from arrival till departure Ensure guests are personally greeted by name, if known and escorted to their room to make them feel expected المزيد...
Responsibilities: Defining and implementing front desk objectives and procedures. Hiring and training staff and managing the shift schedules. Tending to guests' complaints and questions and providing exceptional customer service. Ensuring that the front desk and reception ar المزيد...
Your experience and skills include: Excellent communication and organization skills required Strong guest service background A professional presentation Previous customer service experience required Previous Opera Cloud experience is an asset
تقديم التقارير إلى مدير المكتب الأمامي ومساعد مدير (مديري) المكتب الأمامي، وتشمل المسؤوليات والوظائف الوظيفية الأساسية على سبيل المثال لا الحصر ما يلي: تقديم خدمة احترافية وودية وجذابة باستمرار. الترحيب بحسابات الضيوف وتسجيل الوصول إليها وتسويتها مع ضمان اتباع جميع معايير الخدمة الاح المزيد...
Four Seasons Hotels and Resorts has been recognized by FORTUNE Magazine s 100 Best Companies to Work for, every year since the survey began in 1998.In the words of Isadore Sharp, Founder and Chairman of Four Seasons Hotels and Resorts: The reason for our success is no secret. It comes المزيد...
Process all guest check-ins, check-outs, room assignments, and room change/late check-out requests. Secure payment; activate/reissue room keys. Ensure rates match market codes, document exceptions. Verify/adjust billing for guests. Communicate to appropriate staff when guests are المزيد...
Maintaining Guest Services and Front Desk Goals Manages day-to-day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis. Develops specific goals and plans to prioritize, organize, and accomplish your work. Handles complaints, المزيد...
Urgent Requirement!! Minimum Job Requirements: Job Location: Doha, Qatar Minimum Job Requirements: - Candidates should be locally available in Qatar. With NOC & transferable Visa. - With valid Qatar ID. - Candidate must have 05 years of experience in similar field. - Nationa المزيد...
Perform all check-in and check-out tasks Manage online and phone reservations Inform customers about payment methods and verify their credit card data Register guests collecting necessary information (like contact details and exact dates of their stay) Welcome guests upon their المزيد...
الترحيب وتسجيل الدخول والرد على الطلبات وتسوية الحسابات مع تقديم خدمة استثنائية خذ زمام المبادرة لإضافة تجربة شخصية قم بالترويج لمرافق الفندق بكل فخر، وابحث عن فرص لتعزيز إقامة الضيف من خلال البيع الإضافي المزيد...
Front Desk Receptionist
Manpower HR Consultancy Services -
الدوحة
-
قطر
Global transportation company is seeking a Messaging Engineer.This position is located in central NJ.Work remote 2 days/week.You will support the firms hosted O365 Exchange Online environment supporting 30,000 mailboxes and other mail server services on-premises. You will participate المزيد...
timely and efficiently fulfill orders of guests give guests a good impression of the front desk, including check-in / check-out, and perform audit procedures as needed ensure that the night manager and night receptionists are fully informed of any relevant feedback from guests and المزيد...
Key Skills & Experiences Communication skills - guests will need to come to you with concerns as well as compliments, so you’ll be easy to talk to. Your problem-solving skills will turn issues into opportunities so every guest leaves with great memories. Fluency in th المزيد...
مسؤول عن تقديم التميز في خدمة الضيوف من خلال تطوير العلاقات مع الضيوف ، وتقديم خدمة شخصية ، وتوقع احتياجات الضيوف وتقديمها من خلال تقديم خدمة سريعة ومهذبة. سيقدمون تقاريرهم إلى مدير المكتب الأمامي ويتبعون معايير الفندق العالية لتحية وتسجيل الضيوف ، بالإضافة إلى إغلاق حساباتهم بدقة المزيد...
Process all guest check-ins by confirming reservations, assigning room, and issuing and activating room key. Process all payment types such as room charges, cash, checks, debit, or credit. Process all check-outs including resolving any late and disputed charges. Answer, record, an المزيد...
职位概述 通过确认预订,分配客房,并发放和激活客房钥匙,处理所有客人入住手续。处理所有付款类型,如房费、现金、支票、借记卡或信用卡。 处理所有退房,包括解决任何延迟的费用和有争议的费用。回答、记录和处理所有客人来电、信息、请求、问题或疑虑。与客房部协调,跟踪客房的准备情况,以便客人入住。向客人/访客传达停车程序,并根据需要安排行李员或代客泊车员。为客人提供关于酒店和当地景点的路线指示和信息。运行每日报告(抵达和离开的人数),确定任何特殊要求,并检查报告的准确性。完成计算机系统中指定的交班和结算报告。兑现客人的个人支票和旅行支票。在每班开始和结束时清点收银柜账目。 المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مكتب الإستقبال في الدوحة - اكتشف 179 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل وكيل مكتب الاستقبال, موظف مكتب الاستقبال, مدير المكتب الأمامي, مشرف المكتب الأمامي, مدير المكتب الأمامي على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, الفنادق, الضيافة, العقارات, التوظيف. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل