وظائف إدارة المخاطر في الدوحة
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف إدارة المخاطر في الدوحة
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
تطوير والحفاظ على نظرة عامة على المحفظة وإدارة مخاطر السوق تطوير إطار سياسة لتحديد وقياس ومراقبة جميع مجالات المخاطر في جميع أنحاء الشركة تحديد ما إذا كانت سياسات المخاطر الحالية تتماشى مع أهداف الشركة أداء العناية الواجبة والبحث والتحليل وتوثيق المعاملات الحية الشراكة مع التمويل والخ المزيد...
Works collaboratively with others across the COMPANY to formulate, implement, and evaluate strategic plans, goals and objectives for risk management, in consistent with the COMPANY mission, vision and values. Establishes, formulates and implements the national patient safety and ri المزيد...
Qualifications: eligibility requirements include the following: Minimum 2 – 5 years of professional experience in a risk management or compliance role, preferably within an audit or professional services firm. Strong proficiency in Microsoft Excel and preparing reports (V المزيد...
Responsiblity: Conducting detailed risk assessments. Analyzing market trends, reports, statistics, and relevant documentation. Compiling and analyzing data and information about the organization, its practices, and legal obligations. Reviewing current risk management policies an المزيد...
Connect financial data to specific risks and mitigation such as insurance or policies. Curate data related to various types of risks from within the company and the industry at large.Identify and characterize risks through indepth discussions with employees customers regulators and th المزيد...
Crisis Management Program Provide continual and proactive input and guidance for program and process improvements. Develop and implement enterprise and regionally specific processes; Continually develop CMT members and corporate stakeholder relationships, and their roles and المزيد...
Flood Risk Management Specialist - All Levels
Energy Jobline -
الدوحة
-
قطر
Our client is in search of a candidate to fulfill the role of a Flood Risk Management Specialist. The successful candidate will be responsible for delivering a variety of flood risk management services, including: Conducting Flood Risk Assessments Preparing Environmental Statem المزيد...
Fsrm Financial Service Risk Management Junior Consultant
EY -
الدوحة
-
قطر
Requirements : Possesses a Bachelor’s degree in Actuarial Science, Mathematics, Statistics, Engineering, Finance, Accounting, Economics, or Business from a reputable institution; an advanced degree and professional certification (e.g. FRM / CFA) will be a bonus. 1 - 2 year المزيد...
You'll work as part of a team of problem solvers, helping to solve complex business issues from strategy to execution. PwC Professional skills and responsibilities for this management level include but are not limited to: - Should have minimum experience of 10 years, and are exper المزيد...
إجراء تقييمات لتحديد وتحليل المخاطر المحتملة. تقييم خطورة المخاطر من خلال النظر في عواقبه. متابعة عمليات التدقيق والإجراءات المتبعة. تطوير ضوابط وأنظمة إدارة المخاطر. تصميم العمليات والإجراءات للتخلص من المخاطر المحتملة أو تخفيفها. المزيد...
Head Risk Management - Epc 1 Epc 2
IRM Offshore Services -
الدوحة
-
قطر
1. Interface and take guidance from Risk Management Head / Business support team 2. Implements and stewards the Risk Management System, procedures and guidelines for NFXP EPC 1 or EPC 2 Onshore Project and ensures consistency in the application. 3. Works with Head of Cost Estimating, المزيد...
Director Risk Management Global Investment Group Doha Qatar
PER -
الدوحة
-
قطر
The Director will work alongside all relevant global investment teams, helping to advise on investments pre-acquisition as well as leading all operational, liquidity and market risk activities. The role will be based full-time in Doha. What the job involves Develop and maintain overv المزيد...
Prepare and maintain any relevant team databases and assist supervisors in collecting/preparing data for monitoring activities. Provide general administrative supports including but not limited to filing, data entry, typing, etc. Assist team in communications and paperwork, schedu المزيد...
تحليل وتقييم المخاطر والأخطار المحتملة، ووضع استراتيجيات للتخفيف منها. إجراء تقييمات المخاطر وتحديد مجالات المخاطر المحتملة. 3-وضع وتنفيذ خطط تخفيف المخاطر. التعاون مع أقسام / مشاريع BPD المختلفة لتحديد وإدارة المخاطر المرتبطة بأنشطتها. مراقبة فعالية استراتيجيات وخطط إدارة المخاطر الم المزيد...
العمل مع مدير المخاطر الأول لتحديد المخاطر وتقييمها والإبلاغ عنها على مستويات إعداد التقارير المختلفة. تسهيل ورش عمل المخاطر وجلسات العصف الذهني. تنفيذ تدابير تخفيف المخاطر ومراقبة فعاليتها. الاحتفاظ بسجل للمخاطر، يتضمن تفاصيل المخاطر المحددة وحالتها وإجراءات التخفيف منها. توفير ا المزيد...
Qualifications BA or BSc degree (min. 2:1) in Risk Management, alternative subjects considered can include: Project Management, Engineering, other analytical disciplines Recognised Risk Management qualification (e.g., IRM International Certificate in Risk Management or equivalen المزيد...
You'll have Significant experience in Large/ Mega Project and Operational Risk Management experience (combined) Risk management – A recognised degree or relevant accredited qualification. Experience of developing QRA models across complex Projects. Track record in re المزيد...
تطوير والحفاظ على الوثائق لجميع عمليات الجدولة وقياس التقدم، إنشاء التخطيط الأساسي للمشروع والتأكد من مراقبة الجدول الزمني للمشروع في الوقت المناسب وبشكل متسق ومتابعة التقدم. تنفيذ وتنسيق أنشطة إدارة المخاطر في جميع أنحاء المشروع لتحقيق الإنجاز الناجح للمشروع في الوقت المحدد فيما يتعل المزيد...
العمل مع مدير المخاطر الأول لتحديد المخاطر وتقييمها والإبلاغ عنها على مستويات إعداد التقارير المختلفة. تسهيل ورش عمل المخاطر وجلسات العصف الذهني. تنفيذ تدابير تخفيف المخاطر ومراقبة فعاليتها. الاحتفاظ بسجل للمخاطر، يتضمن تفاصيل المخاطر المحددة وحالتها وإجراءات التخفيف منها. توفير التدر المزيد...
Designing and implementing an overall risk management process for the organisation, which includes an analysis of the financial impact on the company when risks occur Performing a risk assessment: Analysing current risks and identifying potential risks that are affecting the compan المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال إدارة المخاطر في الدوحة - اكتشف 14990 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل المحاسب, مراقب الوثائق, تنفيذي التسويق, مدير المشروع, مساح الكميات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, التوظيف, شركات التوظيف, البحوث التنفيذية, الخدمات الاستشارية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, عن بُعد, دوام جزئي، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل