وظائف إدارة المكتب في السالمية
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف إدارة المكتب في السالمية
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
تقديم المشورة إلى HODs بشأن الالتزام بالامتثال للقوانين واللوائح الحكومية. حافظ على سلامة البيانات في جميع أنظمة ونماذج وتقارير Rentokil Boecker®. المساعدة في ترتيب المساحات المكتبية وتوزيع المكاتب. المساعدة في تنظيم الاجتماعات والدورات التدريبية والمؤتمرات والمعارض حل ومتابع المزيد...
We’re looking for proven Sales Leader with a background in payments, to be part of a founding team to help build an exciting new age platform. Overall, we are seeking driven, professional, and experienced sales professionals who are passionate about the payment industry a المزيد...
Experience in Build /Develop, Implement and Streamline Practice in Infrastructure (Hardware, network, Storage, and Operating System) with a BFSI entity/fintech Good understanding of Network architecture / components of core banking / OMS / RMS / Back Office systems. Should have المزيد...
Develop and implement strategic plans to maximize sales profitability and market share for your assigned category.Conduct thorough market research and analysis to identify consumer trends and competitor activity.Manage the product lifecycle within your category from sourcing and selec المزيد...
الرد على جميع المكالمات الواردة (المكالمات الخارجية أو الداخلية) بما يتوافق مع معايير خدمة العملاء الجيدة. يوفر معلومات دقيقة ومناسبة لأية استفسارات هاتفية. تحويل الخط إلى الوحدة أو الشخص المناسب، عند الحاجة. يلتزم بسرية وخصوصية المكالمات. يجب أن تكون فعالة في تحقيق رضا العملاء على جم المزيد...
We are seeking a highly motivated and detail-oriented individual to join our team as a Data Entry Online Typist. As a remote worker, you will be responsible for entering and updating data into our database accurately and efficiently. The ideal candidate is a fast typist with a keen المزيد...
التقديم متاح لجميع الجنسيات. إجادة اللغتين العربية والانجليزية. توفر خبرة سابقة في نفس مجال الوظيفة المطلوبة. إجادة مهارات الاتصال مع الآخرين. امتلاك تأشيرة قابلة للتحويل مادة 18. موقع العمل: السالمية. قابلية الانضمام إلى العمل على الفور. المزيد...
Accurately input data into our systems from various sources, ensuring completeness and precision. Verify the accuracy of data and make necessary corrections or adjustments as needed. Organize and maintain electronic and paper files, ensuring data integrity and confidentiality. Pe المزيد...
إنشاء جداول بيانات دقيقة. إدخال وتحديث المعلومات في قواعد البيانات ذات الصلة. التأكد من عمل نسخة احتياطية للبيانات. إبلاغ الجهات ذات العلاقة بالأخطاء التي تمت مواجهتها. تخزين النسخ الورقية من البيانات بطريقة منظمة لتحسين استرجاعها. المزيد...
Accurately input, update, and maintain various types of data into our systems Verify and correct data discrepancies to ensure integrity and accuracy Collaborate with team members to ensure seamless data flow and resolve any issues Perform regular data audits to identify and recti المزيد...
Equipped with a high school diploma or equivalent educational background Exceptional eye for detail and a knack for error-free data entry Proficiency in various computer applications, especially spreadsheet software and data tools Effective time management skills and an organized المزيد...
Precisely input, manage, and update diverse data sets using advanced data entry techniques Validate and rectify any data inconsistencies to ensure absolute accuracy Collaborate seamlessly with virtual team members for streamlined data workflows Execute routine data quality checks المزيد...
Data Entry Clerk - Adminstrative Assistant
Early Bird Tutors -
الكويت (عن بُعد)
Proficient in using computer applications and software, particularly Microsoft Excel and data entry systems. Excellent organizational and time management skills, with the ability to prioritize tasks and meet deadlines. Strong verbal and written communication skills, allowing effec المزيد...
Support Global Team (Country/Regional managers, team members, as well as payroll counterparts) with all issues pertaining to UKG (KRONOS) functionality/set up/access/calculations & provide timely response to queries Process global restructures as required and when requested Te المزيد...
Opportunity to work on high-quality AAA projects Full-time (8 hours per workday) or Part-time freelance work - with paid overtime, if necessary The length of cooperation may be negotiated according to your availability! A fun, creative, international, and inclusive environment P المزيد...
Bank, PSP and credit cards reconciliations Validate and maintain cash data on a day to day basis Report and track connectivity issues Track aging reports of assigned accounts to identify outstanding debts Collaborate with other teams in continuous improvement activities and init المزيد...
Sabre And Revenue Management Specialist
Amach Software -
الكويت (عن بُعد)
Amach Software is an industry-leading technology driven company with headquarters located in Dublin and remote teams in UK and Europe. Our blended teams of local and nearshore talent are optimised to deliver a cost efficient, high quality and collaborative solution. Establishe المزيد...
At least two years of professional experience as Previs/Layout artist Good sense of composition and pacing Film Basics Character animation skills Proactive personality, flexibility Advanced knowledge of Maya Good communication and problem solving skills English knowledge
develop a media plan including strategy, budget and tactics; seek high-level placements in online media to increase company visibility; build connections with media and agencies; identify areas of trending public interest for all our brands in the TOP priority countries; underst المزيد...
The successful end to end execution of the relocation experience of our client assignees. You will host initial briefing calls and continued communication with them to ensure their relocation experience runs smoothly Handle a range of relocation needs dependent on client policy su المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال إدارة المكتب في السالمية - اكتشف 165 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مساعد إداري, مدير الشؤون المالية, منسق الإدارة, مدير العروض, مساعد إدخال البيانات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل IT - خدمات البرمجة, الخدمات الاستشارية, الاستشارات, استشارات إدارية, الحكومة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من عن بُعد, دوام كامل, دوام جزئي، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل