وظائف تقديم العروض أو العطاءات في الامارات
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
المدينة
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف تقديم العروض أو العطاءات في الامارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Lead the end-to-end bidding process for contact center projects, from initial opportunity assessment to final proposal submission. Collaborate with Sales, Operations, Finance and other departments/teams to gather necessary information for proposals. Analyze client requirements and المزيد...
دعم الإدارة خلال عملية العطاء الرئيسية، بما في ذلك تقييم وتقييم العطاءات، وتقييم عوامل الخطر، وتقدير احتياجات المواد والمعدات والقوى العاملة. دراسة وتحليل وتقييم وثائق العطاءات للخدمات الصلبة والناعمة لتحديد عوامل الخطر والتنسيق مع رؤساء الأقسام / المهندس الرئيسي للتقييم الشامل للم المزيد...
دعم اتخاذ القرار على مستوى الشركة بالتعاون مع الإدارة التنفيذية في القرارات الإستراتيجية وتحديد المخاطر التعاقدية وتخفيف المخاطر وإدارة المخاطر خلال مرحلة التأهيل المسبق وتقديم العطاءات ومرحلة ما قبل منح الجائزة. المشاركة كعضو في لجنة مراجعة المخاطر. يشرف على جميع الأنشطة المتعلقة بال المزيد...
عملية تقديم العطاءات - تنسيق وتحفيز الفرص / المقترحات بالتعاون الوثيق مع فرق DNV الفنية ذات الصلة. العمل كنقطة اتصال داخلية لمدير العطاءات الفنية وتولي مسؤولية تلبية متطلبات العطاءات العامة/الرسمية والمواعيد النهائية. التعامل مع خطوات عملية تقديم العطاءات ضمن أنظمة DNV الداخلية، مثل S المزيد...
Responsibilities inspect goods for auction and estimate their value with team Arrange the auction place, date and advertising for an auction. Call for bids and look for bidding signals. Keep a database of goods for auction. Create online and print auction catalogues. Organize المزيد...
قم بمراجعة طلبات إبداء الاهتمام وطلبات تقديم العروض من العملاء، مما يوفر رؤية قيمة لمتطلبات العميل وأهدافه ومقترحات القيمة الضرورية للمقترحات الناجحة. قم بإعداد وإصدار استعلامات عطاءات طلب تقديم العروض للعملاء، والتنسيق بشكل فعال لمعالجة الاستفسارات. الإشراف على إعداد ومراجعة إبداء ال المزيد...
كمدير تقديرات (تصنيع) ، ستكون مسؤولاً عن إدارة قسم التقديرات وإعداد العروض ومراقبة وثائق MRP. من المتوقع منك توفير تحسين مستمر لمنظمة التقدير من خلال المقارنة مع الصناعة والحفاظ على الروابط مع موردي الصناعة. ستكون أيضًا مسؤولًا عن التأكد من أن التقديرات واقعية ومبنية على وحدات قياس مع المزيد...
Market Development Manager
China National Chemical Engineering -
أبوظبي
-
الامارات
responsibilities: • Participate in and assist the department to carry out various work; • Assisted the department in collecting various project materials and information; • Participate in regular department meetings and business meetings and take minutes; • Document management of the المزيد...
Essential Experience working with logistics services as a procurement category. Advanced English. Relevant experience multinational FMCG companies. Knowledge of SAP Ariba (Contract, Sourcing, Network); Auctions, complex bidding tools. Bachelor's degree in Business Adminis المزيد...
Overall business development knowledge Any Nationality Should have strong connections in UAE Should have managed 10% gross profit Should know estimation/bidding process Should know facility management operations Should have knowledge of QHSE knowledge Contracts and proposal k المزيد...
Roles & Responsibilities Job Description The Finance Intern will have the opportunity to support one or multiple departments, including Corporate Finance & Treasury, Internal Audit, Bidding & Proposals on various requirements such as data analysis and reporting; creation of presentat المزيد...
Senior Commercial Specialist Uae National Only
Presight -
أبوظبي
-
الامارات
Bid Preparation: Collaborate with the Bid Manager and cross-functional teams to prepare bid proposals, ensuring accuracy, compliance, and alignment with the client's requirements and project scope. This includes reviewing financial estimates, cost models, and commercial terms. المزيد...
media platforms to help drive growth across all channels. Plan, build & execute creative & engaging paid campaigns. Monitor & analyze performance to develop ways of spending more efficiently. Create accurate reports outlining results, recommended opportunities for improvement on a d المزيد...
Understand the project/program and its requirements Determine key variables for cost and other estimates Gather first-hand information from sites, warehouses or other venues Conduct research to obtain data on labor costs, materials, production times etc. Use software for data anal المزيد...
Identify Particular Procurement risks, opportunities, potential challenges, claims and market forces during the entire project, together with Commodity Management, to avoid potential damage / exploit potential. Preparation of Procurement plan BID & Execution. Analyzes scope of المزيد...
درجة البكالوريوس، الدراسات العليا في المحاسبة أو التجارة. 5-10 سنوات من الخبرة في العمل. تركيز قوي على العملاء - مهتم بالخدمة، وتعاوني، ولاعب جماعي يتمتع بمهارات تنظيمية وإدارية ممتازة. - الإلمام بالعمليات المرتبطة بالمناقصات والعطاءات والعقود. دقة الأرقام والاهتمام بالتفاصيل. مهارات المزيد...
Responsibilities: • Analyze and review project specifications and drawings to determine materials, labor, and equipment needed for bidding purposes. • Source and obtain competitive bids from vendors and subcontractors for materials, equipment, and services required for projects. • Neg المزيد...
Projects Planning Specialist - Space And Projects Planning
Khalifa University -
أبوظبي
-
الامارات
Key Roles & Responsibilities Operational Responsibilities Assist in development of project scope of work, budget and time line Coordinate Facilities projects with internal and external parties involved, ensuring procedures and materials comply with specifications and standards. Coordi المزيد...
Desired Candidate Profile The ideal candidate will be responsible for appropriately evaluating the cost of a project and evaluating the cost to take on that project. The candidate will be familiar with our competitive advantages as an organization and will be able to communicate t المزيد...
Strategic Buyer (Corporate Services) Main Responsibilities Develop strategic sourcing (with a category vision, expenditure analysis, supply and demand assessment, market analysis, strategy implementation, etc.). Also responsible for implementing regional strategies. Collaborate المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال تقديم العروض أو العطاءات في الامارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 193 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مهندس معدات, مهندس الإنشاءات, ضابط أمن, مساح الكميات, منسق المقترحات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, أتمتة المكاتب, تجهيزات المكاتب, اللوازم المكتبية, الأحواض الجافة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
الوظائف الأكثر شيوعاً في الامارات
صاحب العمل