وظائف إدارة مراقبة الوثائق في الامارات
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
المدينة
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف إدارة مراقبة الوثائق في الامارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Job Description Works under general supervision. Participates with other team members to achieve common goals. Troubleshoots problems of low complexity and recommends appropriate action. Effectively contributes to team goals. Project size is of low complexity Provides document manage المزيد...
Grounds Maintenance ForemanReports to: OwnerSummary:The Grounds Maintenance Foreman is responsible for performing a variety of work tasks in order to manage the timely completion of grounds maintenance service contracts. The grounds maintenance foreman will be required to supervise a المزيد...
Responsibilities: Manage and organize all documents/reports and ensure storage of documentation in software Create, track, maintain and perform quality reviews on documentation/reports for client projects Utilize suite of templates to pre-write reports and oversee order processin المزيد...
Must Haves: High school diploma or equivalent One to two years of related experience with being on feet all day Physical requirements (with or without reasonable accommodation): Ability to push, pull, and/or lift 20 lbs or more; standing for periods; able to bend or squat. P المزيد...
Duration: 6 month contract, potential to convert to perm for right person, but not guaranteed. Could extend beyond 6-months as needed Hours: 40 hour work week, 8 hours daily. Mountain Time zone Must Haves: Bachelor's Degree in Finance or Accounting 3 years of finance, acc المزيد...
Hill International Project Management ConsultancyHill International provides program project and construction management services for clients in a range of sectors undertaking major construction projects across the world. Our services include cost engineering and estimating quality as المزيد...
Full Time / Part Time positions Primary Purpose Conduct insurance premium audits for Worker s Compensation and General Liability policies by auditing policyholder s records, and applying manual rules and company Essential Functions and Responsibilities Job Des المزيد...
Manage the migration of documents from existing sources to the newly created DMS, ensuring data integrity and security. Work closely with the IT department to design, develop, and integrate the DMS solution within the organization's infrastructure to ensure optimal system performance المزيد...
استلام وتسجيل وتوزيع جميع الوثائق الفنية على أساس يومي والمساعدة في تنسيق ومراقبة الأنشطة الإدارية لتسهيل وتسريع سير العمل الحفاظ على نظام حفظ دقيق لجميع الوثائق المتعلقة بالمشروع الحفاظ على جدول زمني للمشروع المعين بناءً على متطلبات العميل والمشروع والقسم والموردين تسريع المراجعة وال المزيد...
Responsibilities Copy, scan and store documents Check for accuracy and edit files, like contracts Review and update technical documents (e.g. manuals and workflows) Distribute project-related copies to internal teams File documents in physical and digital records Create tem المزيد...
Responsibilities We envisage success in this role to include; • Demonstrating technical knowledge of the Document Control System and processes. • Planning, allocating and evaluating workloads to meet project requirements through effective time management skills. • Demonstrating detail المزيد...
Roles and Responsibilities : Maintains organized and updated documents for a business using document management software. Receive and register all incoming project related documents. Register and dispatch all outgoing project related documents. Complete and submit document transmitta المزيد...
Handling intake, scanning, verification, and storing documents. Filing and archiving relevant documentation. Retrieving files for other employees and customers when needed. Designing templates for documents, file types, and document databases. Checking and editing documents for ac المزيد...
مراقب المستندات، ستشمل مسؤولياتك إدارة وتنظيم جميع مستندات المشروع، وضمان الامتثال لمعايير الشركة والصناعة. ستكون مسؤولاً عن عمليات التحكم في المستندات، بما في ذلك ترقيم المستندات وتوزيعها وأرشفتها. ستتعاون أيضًا مع فرق المشروع لضمان إدارة المستندات بشكل دقيق وفي الوقت المناسب طوال دو المزيد...
دبلوم في الهندسة المدنية أو درجة البكالوريوس في المجال ذي الصلة من جامعة / مؤسسة معتمدة. أكثر من 7 سنوات من الخبرة العملية ذات الصلة في شركات البناء أو الهندسة. – المعرفة بعمليات عمل مراقبة الوثائق واستخدام الأنظمة الإلكترونية لإدارة الوثائق. الكفاءة في MS Office مع الخبرة في Mi المزيد...
Open Position: IAM Analyst (IT MNC Organisation) An IT MNC Organisation is currently looking for IAM Analyst to join the team and based at the Kuala Lumpur Key responsibilities include:More than 2 years previous experience with Identity and Access Management solutions, working in supp المزيد...
Responsibilities Numbering and identification of documents Filing and organisation of documents (both electronic and / or hardcopies) Control over documentation modification, distribution, issuance (as per procedure) during its whole lifecycle Updating of MDR/SDRL registers of المزيد...
Document Controller
Tahaluf Al Emarat Technical Solutions -
أبوظبي
-
الامارات
Job Description Roles & Responsibilities 1. To ensure that controlled copies of latest approved documents and drawings are distributed to the appropriate staff, subcontractors and suppliers as applicable. 2. To maintain updated records of all approved documents and drawings and the المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Managing and maintaining all project documents, including drawings, specifications, and correspondence. Ensuring all documents are accurately filed and easily accessible to project team members. Tracking and recording document revisions and upd المزيد...
التحكم في أوامر التفتيش/عمل ورشة الآلات وأوامر الشراء العمل بالتوازي مع أعضاء الفريق الآخرين لضمان إنجاز العمل بكفاءة وفعالية الاتصال بفرق العمليات/المبيعات بناءً على المتطلبات اليومية عند الحاجة إعداد التقارير الشهرية بما في ذلك التقارير المالية لنهاية الشهر حضور العمليات/المبيعات في المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال إدارة مراقبة الوثائق في الامارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 1494 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مراقب الوثائق, مستشار إداري, أخصائي مراقبة المشروع, مهندس مراقبة الجودة, مهندس مراقبة المشاريع على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, الخدمات الاستشارية, الاستشارات, استشارات إدارية, التوظيف. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, عقد, دوام جزئي، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
الوظائف الأكثر شيوعاً في الامارات
صاحب العمل