وظائف إدارة النزاعات في الامارات
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
المدينة
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف إدارة النزاعات في الامارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
مدير دعم تطوير المواهب وإدارة الأداء
Miral Experiences -
دبي
-
الامارات
درجة البكالريوس 3 سنوات كحد أدنى في دورة التعلم والتطوير وإدارة الأداء مع خبرة واسعة في التصميم والتسليم اللغة الإنجليزية كتابة وتحدثا ممتازة مهارات جيدة في مايكروسوفت أوفيس؛ وورد، باور بوينت، إكسل القدرة على تصميم المواد التعليمية (بما في ذلك الأدلة والنشرات والعروض التقديمية والقصص المزيد...
درجة البكالوريوس في علوم الكمبيوتر، إدارة نظم المعلومات، إدارة الأعمال أو مجال ذي صلة - خبرة لا تقل عن 12 عامًا مع ما لا يقل عن 8 سنوات من مشاريع تكنولوجيا المعلومات في الموانئ والجمارك وسلسلة التوريد والتجارة والخدمات اللوجستية، وما إلى ذلك. الشهادة الاحترافية في إدارة المشاريع ( المزيد...
Requirements And Skills Proven work experience as Manager and conflict management Knowledge of organizational effectiveness and operations management Excellent communication skills Leadership ability Outstanding organizational skills Degree in Business, Operations Management المزيد...
Desired Candidate Profile Degree in Chemistry, mathematics, biology, and economics to efficiently use, produce, design, transport and transform wastewater treatments. Strategic thinker Problem solver Excellent Communication skills Quantitative skills Strong interpersonal skil المزيد...
Qualifications & Skills required: DCS (diploma of college studies in Supply Chain Management or Business Administration with Supply Chain is an asset 3-5 years’ experience in Supply Chain Management in a manufacturing setting Proficient with using computers and advanc المزيد...
مجموعة مهارات التفويض الحد الأدنى من سنتين من مراجعة الائتمان والخبرة المعرفية العملية في عملية القروض المصرفية للأفراد / NBFC / الأعمال. تجربة القراءة المالية. التفاصيل الموجهة مهارات التواصل الأداء الجيد تحت الضغط الحس السليم بشأن التقييمات الائتمانية المواصفات وصف المعرفة / المزيد...
Construction Site Office Secretary
BRIGHT STAR RAW MATERIALS -
أبوظبي
-
الامارات
Ready to take on full ownership of the HR function for our organization and build it up from Help and drive the organization to define Clearly and identity designated positions and ensure each role has a written job Manages the talent acquisition process, which may include recruitment المزيد...
زملاء ما بعد الدكتوراه في مركز الدماغ والصحة CBH ومعهد أبحاث الطب الدقيق ASPIRE
New York University Abu Dhabi -
أبوظبي
-
الامارات
تتضمن الخبرة المطلوبة معرفة قوية بعلم الأعصاب الحسي وخبرة في واحدة على الأقل من منهجيات التصوير المشاركة في المشروع (OCT-A، التصوير بالرنين المغناطيسي الهيكلي، الرنين المغناطيسي الوظيفي، dMRI، ASL). للحصول على طلب تنافسي على مستوى ما بعد الدكتوراه، يجب على المرشحين إثبات الخبرة في درا المزيد...
Requirements: - Proven experience in driving HR initiatives and managing HR functions in a regional context within a large-scale business with complexity. - Preferably experience in real estate or construction industries, but not mandatory. - Strong leadership skills with the ability المزيد...
Primary Purpose Conduct insurance loss control inspections on either commercial or residential ; Essential Functions and Responsibilities Job Description As a Loss Control Field Representative, you will conduct physical inspections on either commercial or residentia المزيد...
إجراء تحليل مالي دقيق وتحليل حساسية لمقترحات الاستثمار. ضمان عمليات التقييم المنظمة للشفافية والامتثال. تحديد عوامل الخطر الرئيسية في الاكتتاب المالي. قم بمراجعة عوائق عوائد المجموعة وتكلفة رأس المال بانتظام. تقديم توصيات مبنية على البيانات بشأن الأهداف الإستراتيجية، بما في ذلك تحليل المزيد...
Key Responsibilities Check technical drawings in order to ensure the feasibility of project designs and engineering activities, and review them in coordination with Brand Managers Manage shop construction projects from the concept phase to completion; monitor major material, order المزيد...
Responsibilities Setting the tactics of the Leasing strategy on the Retail Portfolio that is aimed at ensuring the viability of the business and meeting overall objectives Provide a market information and competition updates Managing the rental of retail units to ensure maximum o المزيد...
Required Technical and Professional Expertise Strong understanding of FP&A and Finance processes Hands-on SAP PaPM skills, including data modelling, process setup, data governance and integration frameworks Understanding of SAP S/4 Finance Universal Journal basic concepts المزيد...
المعرفة بقانون العمل في دولة الإمارات العربية المتحدة - معرفة جيدة بلوائح البنك المركزي الإماراتي المتعلقة بالموارد البشرية مهارات الاتصال والتعامل مع الآخرين قوية مهارات العرض والتخطيط والتنظيم مهارات إدارة الصراع أكثر من 5 سنوات من الخبرة العملية في ملف تعريف مماثل في دولة ا المزيد...
Duties and Responsibilities: Roll out Medical brand strategy Customer relations event planning congresses project management. By customer Activation Calendar management. Visibility brand guidelines rollout Build Market & competition knowledge and intelligence. Traini المزيد...
What’s on Your Plate? Ensuring adherence to performance standards and operational protocols. Develop and manage patrollers' rosters based on city requirements and special events. Analyze performance data to manage and enhance patroller performance. Create and maintain المزيد...
Job Description You Have Experience with Business to Business selling processes. Proficient experience managing mildly complex projects and stakeholders, powered by data-driven insight. Complexity can vary based on several factors such as size, scope, number of geographies, var المزيد...
Qualifications: Education: Bachelor’s degree, university degree or equivalent Work Experience: Minimum of 3 years of marketing and/or e-mail marketing experience Knowledge and Skill Requirements: Minimum 4 years of business and e-mail marketing exp المزيد...
Job DescriptionWe are looking to employ an HR officer with excellent communication skills, both written and The HR officer is expected to be knowledgeable with employment legislation and possess strategic and commercial insight to the labor He or she must be able to negotiate with T المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال إدارة النزاعات في الامارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 33870 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير التسويق, المحاسب, مدير المشروع, تنفيذي التسويق, مدير مبيعات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, استشارات إدارية, الاستشارات, الخدمات الاستشارية, شركات التوظيف. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
الوظائف الأكثر شيوعاً في الامارات
صاحب العمل