وظائف إدارة المكتب في دبي
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف إدارة المكتب في دبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Job Title: Administration ExecutiveExperience: 1 3 YearsMonthly Salary: AED()Job Location: Dubai United Arab Emirates (UAE)Education: Secondary School Bachelor of Commerce Bachelor of Business Administration Bachelor of ArtsNationality: IndianGender: AnyVacancy: 1 VacancyEmployment المزيد...
Office Administrator Responsibilities: Welcoming visitors and directing them to the relevant office/personnel. Carrying out clerical duties such as answering phone calls , responding to emails, and preparing documents, including office correspondence, memos, resumes, and present المزيد...
Skills, Knowledge And Experience Fluent English language speaker – written and spoken. Native English speakers are preferred Minimum 3 years’ relevant office experience / general office administration Highly computer literate in all Microsoft office application (Wor المزيد...
Responsibilities Ensure smooth and efficient functioning of the office by overseeing office supplies, equipment, and maintenance Manage all incoming and outgoing correspondence, including emails, phone calls, and mail Schedule and coordinate meetings, appointments, and travel a المزيد...
General and Office Administration Provide general office administrative support. Job Requirements Experiences/ Qualifications: Minimum 6 years of HR generalist experience. Knowledge & understanding of payroll & compensation. Diploma/ Degree in Business, المزيد...
We are looking for a reliable Office Administrator. They will undertake administrative tasks, ensuring the rest of the staff has adequate support to work efficiently. The tasks of the office administrator will include bookkeeping and mentoring office assistants. The ideal candidate w المزيد...
Office Administration: Manage and maintain a clean, organized, and efficient office environment. Supervise administrative staff and ensure daily tasks are completed promptly. Communication and Coordination: Serve as a central point of contact for internal and external communicat المزيد...
Key Accountabilities Ensure that all the ERP filing is completed daily in a systematic manner. Follow up on all tasks related to ordering and receiving of items. Assist in maintaining in proper documentation of all food and beverage related records. Responsible for other office ad المزيد...
We are looking for a highly organized and multitalented individual to join our team as an Office Admin cum Construction/Fitout Project Coordinator. This is a dynamic role that combines the responsibilities of a skilled office administrator with the coordination duties of a project ass المزيد...
Hiring, supervising, and evaluating staff members. Delegating tasks and ensuring that they are completed in accordance with existing policies and procedures. Greeting visitors and directing them to to the appropriate parties. Handling basic office duties, such as answering and ro المزيد...
We are looking for a highly organized and multitalented individual to join our team as an Office Admin cum Construction/Fitout Project Coordinator. This is a dynamic role that combines the responsibilities of a skilled office administrator with the coordination duties of a project ass المزيد...
Knowledge, Skills And Experience Proficient in the use of Microsoft office to include Excel and VISIO Excellent communication, planning and organisational skills Confident self-starter who can work independently Experience of working in and managing a HSE Management system env المزيد...
Requirements and skills Proven experience as an Executive Administrative Assistant, Senior Executive Assistant or in other secretarial position Full comprehension of office management systems and procedures Excellent knowledge of MS Office Proficiency in English Exemplary plann المزيد...
مهارات تواصل ممتازة في اللغة الإنجليزية كتابةً وتحدثًا معرفة ممتازة في مجموعة Microsoft Office بما في ذلك Word وExcel وPowerPoint. ثبت القدرة على حفظ الملفات والتحكم في الوثائق معرفة عمليات المشروع خبرة في التعامل مع العملاء البارزين في منطقة الشرق الأوسط خبرة في إدارة جدول كبار المسؤ المزيد...
تعتبر المعرفة القوية ببرنامج Microsoft Office والمعرفة ببرنامج Adobe C-Suite ميزة إضافية مبدع لديه القدرة على ابتكار الأفكار وتنفيذها مهارات قوية في التصوير الفوتوغرافي بالهاتف معرفة عملية بمنصات التسويق الرقمي حريصة ومستعدة للتعلم ستكون خبرة العمل السابقة كمنسق / تنفيذي للتسوي المزيد...
دعم وحدة الأعمال ذات الصلة من خلال: - عمليات الإرساء والمسوحات الخاصة والترقيات وإصلاحات المحركات الرئيسية والمشاريع حضور الحوض الجاف للسفينة والإشراف على أنشطة الحوض الجاف مثل الإصلاحات الهيكلية وترقيات الطلاء والأعمال الميكانيكية وتنسيق حضور الخدمة. الإشراف على وتنسيق أنشطة العا المزيد...
ITBM Group is a diversified company that provides a broad range of high-quality products and support services to the government and commercial customer Organized into five company divisions, it provides engineering & installation, operation & maintenance, logistics supply &am المزيد...
We don’t need superheroes, just super minds You are a Bachelors’ in Commerce or Business Management with 4 to 8 years of experience You possess positive attitude and never give up in the face of adversity Team Player Eager to learn new things
Requirements 2 - 5 years experience working in an administrative based role. Confidence in handling inbound and outbound phone calls. Reliability, punctuality and flexibility to ensure consistent customer service delivery. Experience working in facilities and services departme المزيد...
Are you a passionate Devops Engineer and want to be part of a great engineering team?If yes, we both can end our We are looking for you and you will love becoming part of our Drucare is a growing Health-tech company with a history of developing innovative solutions in Healthcare المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال إدارة المكتب في دبي - اكتشف 10765 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف استقبال, مساعد تنفيذي, سائق, مساعد شخصي, مدير المكتب على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, الضيافة, الفنادق, التوظيف, البحوث التنفيذية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, فترة تدريب, دوام جزئي، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل