وظائف خدمة العملاء في دبي
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف خدمة العملاء في دبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Skills Tech Savvy (Helpdesk ticketing system, reporting system, CRM system) experience preferred Ability to work under pressure must be adaptable, Teamwork skills, Interpersonal skills. Solid sales and negotiation skills Innovative mindset and high EQ Grit and a can-do المزيد...
Candidate Profile A minimum high school diploma with 3 to 6 months of relevant experience is preferred. Excellent communication, interpersonal, and negotiation skills. Thrive in a fast-paced environment and build rapport with diverse audiences. Ability to fluently communicate i المزيد...
Telehealth, fully remote Therapist / Counselor opportunity for part-time or Bonus OfferedLicensed Therapist / Counselor Details:100% remote workHigh volume of regular client referralsTherapy focused model with zero administrative work5-40 hrs per week - You decide your schedulePerfor المزيد...
Las Funciones Del Puesto Serían Principalmente La De Ofrecer Soporte En Las Tareas De Gestión Del Programa De Fidelización Online De Instaladores Además De Validación de facturas de clientes/as cumpliendo normas de participación. Atenci& المزيد...
About the job Job Title: Customer Service Specialist Job Description The Advisor II, Customer Service position interfaces with customers via inbound calls, outbound calls, or through the Internet depending upon client requirements. This position provides customer service support a المزيد...
Job Description JOB DESCRIPTION The Customer Service Representative (Remote) works from home and interfaces with customers via inbound/outbound calls and/or via the Internet. This position provides customer service support and resolution of routine problems and questions regarding المزيد...
التعامل مع رسائل البريد الإلكتروني واستفسارات الدردشة المتعلقة بطلبات العملاء والعروض الترويجية والإلغاءات وتعديلات الطلبات والاستعلامات المتعلقة بالفواتير التركيز على مشاركة العملاء ورضاهم والاحتفاظ بهم وإعادة تنشيطهم من خلال مستوى عالٍ من جودة الخدمة والتعاون الوثيق مع أصحاب المصلحة المزيد...
Key Role Specific Accountabilities Follow the SOP pertaining to cash handling, receiving payment by cash, cheque, credit cards, vouchers, or automatic debits. Compute and record transactions ensuring 100% accuracy for all register transactions. Count and record the float before المزيد...
ضمان سلسلة العمليات في مركز الاتصال الذي يعمل على فهم مشاكل العملاء ونقلها / نقلها إلى فريق العمل أو القسم المعني. سيتصرف مسؤول خدمة العملاء كوسيط ، ويقدم معلومات عن المنتجات / الخدمات ، ويحل أي مشاكل تنشأ لعملائنا بدقة وكفاءة. يجب أن يكونوا صبورين ، متعاطفين ، حل المشاكل ، ومتواصلين المزيد...
Essential Functions/Core Responsibilities Receive in-bound calls from customers, prospects and non-customers while maintaining established standards for number of calls, pick-up time, duration of call and quality of call. Provide high quality customer service by answering custom المزيد...
Customer Service Receptionist
Confidential Company Dubai -
دبي
-
الامارات
Responsibilities: Greet clients and visitors with a positive, helpful attitude. Assisting clients in finding their way around the office. Announcing clients as necessary. Helping maintain workplace security by issuing, checking, and collecting badges as necessary and maintaining المزيد...
Responsibilities Improve customer service experience, create engaged customers and facilitate organic growth Take ownership of customers issues and follow problems through to resolution Set a clear mission and deploy strategies focused towards that mission Develop service proc المزيد...
يجب أن يكون لدى المستقبلين مهارات اتصال وشخصية وفريق عمل ممتازة، بالإضافة إلى مستويات عالية من الصبر والاحترافية. خدمة العملاء - جزء أساسي من هذه الوظيفة هو التحدث مع أفراد الجمهور، لذا فإن مهارات خدمة العملاء الممتازة ضرورية، حيث يكون المستقبلون في كثير من الأحيان وجه الشركة. العمل المزيد...
To Be Successful In The Role You Will Have Strong experience in customer service, preferably in a call centre environment. Strong verbal & written communication skills, with a demonstrated ability to explain complex information in a simplified manner. Excellent time managem المزيد...
Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times. Responding promptly to customer inquiries. Communicating with customers through various channels. Acknowledging and resolving customer complaints. Knowing our products inside and out so المزيد...
Responsibilities Handle customer inquiries via phone, email, and social media platforms Provide assistance and guidance to customers regarding product selection, usage, and troubleshooting Process orders, returns, and exchanges efficiently and accurately Resolve customer comp المزيد...
Responsibilities: Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times. Responding promptly to customer inquiries. Communicating with customers through various channels. Acknowledging and resolving customer complaints. Knowing our products المزيد...
Dine primære arbejdsopgaver vil være: Sikre en god kundeoplevelse. Arbejde struktureret med sager baseret på et sagssystem. Besvare spørgsmål og løse problemer for kunder via telefon og email. Du vil arbejde med de danske kunder, men vil ogs المزيد...
What You Will Do In This Role As a Customer Service/Technical Support Representative at Concentrix, you will: Interact with customers via inbound calls who have questions or concerns that require additional support. Achieve specific support and resolution on every call. Use sc المزيد...
Job Specific Requirements For Back-office Roles Proficiency in English and at least one of the following languages is a must-have requirement for this position: Arabic, Czech, French, German, Italian, Japanese, Mandarin, Korean. Customer and sales focus to provide excellent serv المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال خدمة العملاء في دبي - اكتشف 15091 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل تنفيذي مبيعات, موظف استقبال, مدير مبيعات, مساعد مدير, النادل على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل الضيافة, الفنادق, المحاسبة والتدقيق, التوظيف, البحوث التنفيذية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل