وظائف إدارة النزاعات في دبي
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف إدارة النزاعات في دبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
مدير دعم تطوير المواهب وإدارة الأداء
Miral Experiences -
دبي
-
الامارات
درجة البكالريوس 3 سنوات كحد أدنى في دورة التعلم والتطوير وإدارة الأداء مع خبرة واسعة في التصميم والتسليم اللغة الإنجليزية كتابة وتحدثا ممتازة مهارات جيدة في مايكروسوفت أوفيس؛ وورد، باور بوينت، إكسل القدرة على تصميم المواد التعليمية (بما في ذلك الأدلة والنشرات والعروض التقديمية والقصص المزيد...
درجة البكالوريوس في علوم الكمبيوتر، إدارة نظم المعلومات، إدارة الأعمال أو مجال ذي صلة - خبرة لا تقل عن 12 عامًا مع ما لا يقل عن 8 سنوات من مشاريع تكنولوجيا المعلومات في الموانئ والجمارك وسلسلة التوريد والتجارة والخدمات اللوجستية، وما إلى ذلك. الشهادة الاحترافية في إدارة المشاريع ( المزيد...
Requirements And Skills Proven work experience as Manager and conflict management Knowledge of organizational effectiveness and operations management Excellent communication skills Leadership ability Outstanding organizational skills Degree in Business, Operations Management المزيد...
Desired Candidate Profile Degree in Chemistry, mathematics, biology, and economics to efficiently use, produce, design, transport and transform wastewater treatments. Strategic thinker Problem solver Excellent Communication skills Quantitative skills Strong interpersonal skil المزيد...
Qualifications & Skills required: DCS (diploma of college studies in Supply Chain Management or Business Administration with Supply Chain is an asset 3-5 years’ experience in Supply Chain Management in a manufacturing setting Proficient with using computers and advanc المزيد...
مجموعة مهارات التفويض الحد الأدنى من سنتين من مراجعة الائتمان والخبرة المعرفية العملية في عملية القروض المصرفية للأفراد / NBFC / الأعمال. تجربة القراءة المالية. التفاصيل الموجهة مهارات التواصل الأداء الجيد تحت الضغط الحس السليم بشأن التقييمات الائتمانية المواصفات وصف المعرفة / المزيد...
Key Responsibilities Check technical drawings in order to ensure the feasibility of project designs and engineering activities, and review them in coordination with Brand Managers Manage shop construction projects from the concept phase to completion; monitor major material, order المزيد...
Responsibilities Setting the tactics of the Leasing strategy on the Retail Portfolio that is aimed at ensuring the viability of the business and meeting overall objectives Provide a market information and competition updates Managing the rental of retail units to ensure maximum o المزيد...
Required Technical and Professional Expertise Strong understanding of FP&A and Finance processes Hands-on SAP PaPM skills, including data modelling, process setup, data governance and integration frameworks Understanding of SAP S/4 Finance Universal Journal basic concepts المزيد...
Primary Purpose Conduct insurance loss control inspections on either commercial or residential ; Essential Functions and Responsibilities Job Description As a Loss Control Field Representative, you will conduct physical inspections on either commercial or residentia المزيد...
Qualification UAE National with Family Book University degree in Business Administration, Social Sciences or Human Resources from a recognized university Professional certification from HRCI, SHRM or CIPD desirable Skills Required Comprehensive knowledge of human Reso المزيد...
Duties and Responsibilities: Roll out Medical brand strategy Customer relations event planning congresses project management. By customer Activation Calendar management. Visibility brand guidelines rollout Build Market & competition knowledge and intelligence. Traini المزيد...
المعرفة بقانون العمل في دولة الإمارات العربية المتحدة - معرفة جيدة بلوائح البنك المركزي الإماراتي المتعلقة بالموارد البشرية مهارات الاتصال والتعامل مع الآخرين قوية مهارات العرض والتخطيط والتنظيم مهارات إدارة الصراع أكثر من 5 سنوات من الخبرة العملية في ملف تعريف مماثل في دولة ا المزيد...
Job Description You Have Experience with Business to Business selling processes. Proficient experience managing mildly complex projects and stakeholders, powered by data-driven insight. Complexity can vary based on several factors such as size, scope, number of geographies, var المزيد...
Qualifications: Education: Bachelor’s degree, university degree or equivalent Work Experience: Minimum of 3 years of marketing and/or e-mail marketing experience Knowledge and Skill Requirements: Minimum 4 years of business and e-mail marketing exp المزيد...
Roles & Responsibilities . Collect and analyze data related to various operational processes. . Implement and monitor changes to ensure effectiveness and efficiency. . Document and maintain standard operating procedures (SOPs) for various processes. . Support any new/existing المزيد...
Key Responsibilities. Provide invaluable advice on financial risk to positively impact the City's capital works program choices, ensuring a sound and sustainable financial foundation. Influence and guide senior leaders by delivering high-quality financial information that em المزيد...
Responsibilities: Complying with all company, local, state, and federal accounting and financial regulations. Compiling, analyzing, and reporting financial data. Creating periodic reports, such as balance sheets, profit & loss statements, etc. Presenting data to managers, in المزيد...
Responsibilities: Conducting detailed risk assessments. Analyzing market trends, reports, statistics, and relevant documentation. Compiling and analyzing data and information about the organization, its practices, and legal obligations. Reviewing current risk management policies المزيد...
We have available jobs in Brisbane, Hamilton and Complete this form now for immediate processing- Must be willing to attend a one-time training in Nundah or Benefits:NO weekends, night shifts - Flexible hours to suit work/life/study balanceCareer Growth Opportunities- become a traine المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال إدارة النزاعات في دبي - اكتشف 25380 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير التسويق, المحاسب, مدير المشروع, مدير مبيعات, موظف استقبال على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل الخدمات الاستشارية, الاستشارات, استشارات إدارية, المحاسبة والتدقيق, الضيافة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل