وظائف التخطيط المؤسسي في الامارات
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
المدينة
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف التخطيط المؤسسي في الامارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
The firm regularly features at the very top of the tables in terms of significant corporate deals by value and volume and has acted on many ground- breaking corporate and private equity transactions that have changed the landscape in their clients' sectors. Naturally the firm s المزيد...
Responsibilities: Delegating responsibilities and supervising business operations Hiring, training, motivating and coaching employees as they provide attentive, efficient service to customers, assessing employee performance and providing helpful feedback and training opportunities المزيد...
Prepare the appropriate legal documents for trial or court proceedings. Evaluate new business partnerships with vendors and subcontractors. Represent the company in legal proceedings. Design and oversee the company’s policy and position on legal matters. Protect the compan المزيد...
Responsibilities: Prepare the appropriate legal documents for trial or court proceedings. Evaluate new business partnerships with vendors and subcontractors. Represent the company in legal proceedings. Design and oversee the company’s policy and position on legal matters. المزيد...
أخصائي تخطيط يتمتع بخبرة في معالجة الغاز وضغط الغاز ليكون مقره في أبو ظبي لمشروع PMC. الخبرات المطلوبة: الحد الأدنى الإجمالي 15+ سنوات من الخبرة في مجال النفط والغاز. خبرة ضمن تجربة FEED وهندسة التفاصيل. خبرة في مشاريع أدنوك التي تشمل محطات معالجة الغاز البرية والبحرية وخطوط الأنابي المزيد...
Full job description 1. Previous Abu Dhabi Hotel Experience Required 2. Has a good knowledge of local and global corporate accounts; promotes and produces sales leads for the hotel. 3. Implement and execute all sales objectives and action plans to attain goals and targets.; organize المزيد...
Job Description Bespineers Conduct Adhere to company policies and procedures, as well as applicable laws and regulations. Handle conflicts in a professional and constructive manner. Aim for high-quality work and continuously look for ways to improve. Maintain a positive and cooperativ المزيد...
JOB INFO:Uses various communication tools and tactics to share the right information with the right audiences at the right time. Ensures key audiences have appropriate context and works to help tell stories that resonate with employees and support the company s strategy.You will be المزيد...
- Strong understanding of a client travel policy and can appropriately guide and consistently. - Provide consultation to the client. Excellent knowledge and application of travel supplier rules. - Maintains actively communicates and seeks expansion of current knowledge of the state المزيد...
Determining the required materials and generating purchase orders. Ensuring materials meet specifications, quality standards, and are cost-efficient. Ensuring the consistent and adequate supply of materials necessary for production. Coordinating with other departments regarding p المزيد...
Responsibilities: Understanding project specifications and developing time schedules and budgets that meet them. Negotiating with vendors and contractors to secure the s. Observing existing processes, analyzing staff performance, and addressing deficiencies accordingly. Monitori المزيد...
Key Accountabilities: - • Manage all Markets & Investments businesses tax advisory in accordance with the wider Group Risk and Tax policies and within the bank s risk appetite. • Oversee and review transactions for Tax analysis in all countries where the Group operates to ensure appro المزيد...
توفير تكلفة المشروع / التخطيط والجدولة القيادة. - إعداد خطة مراقبة المشروع للمشروع وفقا للإجراءات والأهداف. تقديم ملخص مراقبة المشروع لأصحاب المصلحة المعنيين. العمل بشكل وثيق مع فريق المشروع للمساعدة والتوجيه بشأن أي مشكلات تتعلق بالتحكم / التخطيط بالمشروع. رئيس قسم التخطيط – ال المزيد...
Como profesional en Supply & Demand Planning tendrás un rol clave desarrollando e implementando soluciones integrales que mejoran la efectividad de los negocios, creando sinergia y reduciendo costos significativamente. 📌 Qué desafíos te esperan: Adapta المزيد...
Planning Performance Management Analyst
Zurich Insurance -
دبي
-
الامارات
Providing financial reports to budget owners on the expense position. Liaising with budget owners on simple expense process questions and understanding the financial expense position. Supporting the monthly expense close to ensure all relevant expenses have been booked with approp المزيد...
أكثر من 15 عامًا من الخبرة في تصميم البنية التحتية وإدارة المشاريع، مع التركيز على التطوير الحضري أو النقل أو المرافق أو المجالات ذات الصلة. -خبرة مثبتة في قيادة فرق متعددة التخصصات في المشاريع المعقدة، ويفضل أن يكون ذلك في سياق مبادرات المدينة الذكية. مهارات تواصل وتفاوض وعرض ممتازة، المزيد...
التنبؤ بالطلب: استخدم بيانات المبيعات التاريخية واتجاهات السوق ورؤى العملاء لتطوير توقعات الطلب الدقيقة لأعمال البقالة التجارية السريعة لدينا. إدارة المخزون: تخطيط وإدارة مستويات المخزون لتلبية طلب العملاء مع تقليل التكاليف ونفاذ المخزون. التعاون مع الموردين والفرق اللوجستية لتحسين عم المزيد...
مسئول اول تخطيط المشاريع ومراقبة التكاليف
Wood Abu Dhabi -
أبوظبي
-
الامارات
يتطلب عادةً الحصول على درجة ISCED 6 (البكالوريوس) في تخصص تقني أو تجاري ذي صلة (أو ما يعادلها يتم الحصول عليه من خلال التدريب المهني ذي الصلة و/أو الخبرة الصناعية) المعرفة والمهارات والخبرة: عادةً ما يتمتع شاغلو الوظائف بخبرة لا تقل عن 5 سنوات في الجدولة/التخطيط ذات الصلة معرفة متقدمة المزيد...
Corporate Trainer Android Products And Services
TSME MANAGEMENT -
أبوظبي
-
الامارات
• Conduct engaging and informative training sessions • Participate in design and development of training materials • Collaborate with cross-functional teams to identify training needs • Offer one-on-one coaching and support to participants • Evaluate effectiveness of training programs المزيد...
رئيس قسم التخطيط المالي والميزانية وإعداد التقارير
Robert Half -
أبوظبي
-
الامارات
تطوير وتنفيذ استراتيجية القسم وسياساته وإجراءاته بما يتماشى مع الأهداف التنظيمية / الوظيفية وتحديثها بشكل دوري حسب الحاجة لتلبية الاحتياجات المتغيرة. المساهمة بنشاط في تطوير استراتيجية وخطة وظيفة المالية والمشتريات (بما في ذلك تحديد المبادرات ومؤشرات الأداء الرئيسية وما إلى ذلك) تدريب المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال التخطيط المؤسسي في الامارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 13769 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مصمم جرافيك, مهندس التخطيط, مستشار كبير, مساعد تنفيذي, مستشار إداري على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, الضيافة, الفنادق, شركات التوظيف, التوظيف. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
الوظائف الأكثر شيوعاً في الامارات
صاحب العمل