وظائف Pmo مدير في الامارات
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
المدينة
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف Pmo مدير في الامارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
مسؤول عن قيادة أنشطة مكتب إدارة المشاريع، مع خبرة جيدة في عمليات الإدارة للجدول الزمني والمخاطر ومراقبة التغيير ومراقبة المستندات وإعداد التقارير. لدعم مدير المشروع العام في هيكلة المشروع، وتحديد الإستراتيجية وتنفيذها، وإعداد التقارير المرحلية بما في ذلك تحديثات الجدول الزمني، والتنبؤ المزيد...
You’ll Be Responsible For Leadership of the overall delivery of strategy, objectives & all projects for the CoE for PMO & Planning in the Consult business, in line with overall Mace strategy and priorities. Establishes, cultivates & grows the PMO & Planning المزيد...
Your Responsibilities Will Include Reporting to the programme director responsible for the design, establishment and delivery of the PMO function. Ensuring the alignment of all functions across the programme. Ensuring governance and reporting procedures are in place and complie المزيد...
Primary Purpose Conduct insurance loss control inspections on either commercial or residential ; Essential Functions and Responsibilities Job Description As a Loss Control Field Representative, you will conduct physical inspections on either commercial or residentia المزيد...
قيادة التنفيذ الشامل للاستراتيجية والأهداف وجميع المشاريع الخاصة بمركز التميز لمكتب إدارة المشاريع والتخطيط في الأعمال الاستشارية، بما يتماشى مع استراتيجية وأولويات Mace الشاملة. ينشئ ويزرع وينمي مكتب إدارة المشاريع ومركز التميز للتخطيط مما يزيد من القدرات والخبرة والقدرات. ملكية مك المزيد...
العمل بشكل وثيق مع القيادة العليا لتحديد استراتيجية تحويل الموارد البشرية، ومواءمتها مع أهداف الأعمال طويلة المدى للمنظمة. تحديد الفرص المتاحة لتحسين عملية الموارد البشرية، وتكامل التكنولوجيا، والمبادرات التحويلية الأخرى. قيادة وإدارة مشاريع تحويل الموارد البشرية الشاملة، مما يضمن تسل المزيد...
Job Objective:Take overall responsibility for a limited number of small to medium sized projects and provide support to PMO team. Assist the PMO manager in fulfilling tasks in support of the PMO mandate. Shadowing and training with PMO team to enhance and build project management know المزيد...
Manage and deliver projects according to the agreed scope and deliverables. Oversee management of activities of the project teams to ensure deliverables are being completed to defined expectations. Maintain frequent and detailed communication with all members of the team to ensure المزيد...
Description Amazon Hose is a leading global provider of hydraulic and industrial hoses to consumers and business. The companys offerings span a variety of manufactures that we represent along with our expertise in hose applications and fabrication. Our extensive inventory and market المزيد...
Portfolio Management: Perform projectplanning and management for complex strategic organization-wideprograms (for Directive role inprojects) Provides input & support asrequested by Manager/Director. Resource Management Responsible forresource plan for directly managedprojects. Prov المزيد...
Pmo Biomedical Engineer
Skills Hub Recruitment Solutions -
دبي
-
الامارات
Qualifications: Bachelor's degree in biomedical engineering or a related field. Proven experience in biomedical engineering and project management. Knowledge of biomedical equipment and technologies. Familiarity with regulatory requirements in the healthcare industry. Exc المزيد...
What You'll Do Oversee the implementation of project management processes and standards within the organisation Develop comprehensive project plans, monitor progress, and ensure adherence to best practices Facilitate effective communication among project teams Collaborate المزيد...
مكتب إدارة المشاريع الاستراتيجي - رئيس الوحدة
Michael page -
أبوظبي
-
الامارات
التعاون مع قيادة التخطيط الاستراتيجي وكذلك عبر الإدارات الداخلية لتطوير معايير اختيار المشروع التي تعمل على تحسين الفوائد التنظيمية وتحديد أولويات المشاريع تطوير وإجراء دراسات الجدوى و/أو حالات العمل للمشاريع الخاصة والاستراتيجية إعداد وتقديم العروض التقديمية والملخصات التنفيذية حول ا المزيد...
إجراء دراسات الجدوى وحالات العمل وكتابة تقارير المشتريات. تطبيق تقنيات إدارة القيمة في بداية المشروع. إدارة أنشطة التقدير وتخطيط التكلفة لتشمل الحصول على ملكية وتقديم خطة التكلفة النهائية. إدارة عملية الشراء، والتأكد من أن جميع المراحل بما في ذلك التأهيل المسبق والاستعلام والتحليل المزيد...
Administrator
Moon Link Building Contracting L.L.C -
أبوظبي
-
الامارات
Key Responsibilities: - Coordinating administrative activities, such as scheduling meetings and maintaining calendars. - Assisting with the preparation of reports, presentations, and correspondence. - Handling incoming and outgoing communications, including phone calls and mail. - المزيد...
Requirements Qualifications and Experience: Minimum of 5 years of system administration in an operational environment MCSE or other relevant certifications Windows Server 2019 r2 and 2022 administration Windows Active Directory administration Firewall administration (preferably المزيد...
Requirements Provide comprehensive, effective and efficient Administration support to the Retail team to ensure the smooth running of the day to day operations in stores Assist managers with store reporting, recordkeeping maintenance, claims documentation, program results record المزيد...
F r unseren Kunden, bei dem eine offene und kollegiale Unternehmenskultur gelebt wird suchen wir Verst rkung (m/w/d) im Team in der Objektbetreuung- und Verwaltung von Immobilien und Wohnanlagen zur direkten Anstellung am Standort in Neu-Ulm. AufgabenF hren der internen und externe المزيد...
Full job description Job Opportunity: Open Administrator Position We are presently in search of a competent Administrator to become a valuable member of our team at Al Eshoush Real Estate Investment and Facility Management Service Provider, situated in Al Mafraq area, Workers City 2. المزيد...
Job Outline Generic Ensure administrative work undertaken complies with quality standards and is in accordance with department procedures, standards and policy. Support the coordination of administration material, requests, mail and equipment on a daily basis and as required fo المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Pmo مدير في الامارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 1220 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير المكتب, المدير, مسؤول قاعدة البيانات, مسؤول تكنولوجيا المعلومات, مدير شبكات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, التوظيف, البحوث التنفيذية, شركات التوظيف, IT - خدمات البرمجة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
الوظائف الأكثر شيوعاً في الامارات
صاحب العمل