وظائف منسق الخدمات في الامارات
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
المدينة
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف منسق الخدمات في الامارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
● Preparing quotations, delivery notes, invoices, packing lists, Proforma invoices and system update. ● Maintaining service files, including job files, vendor files and other files related to the service operations. ● Purchasing office supplies, overseeing the maintenance of office المزيد...
Responsible for the inventory of the spare parts, monitoring and managing the inventory on a regular basis. Assisting the Service Engineers with the service inquiries coming from the customers. Answering the questions of customers regarding the services schedule. Keeping the inst المزيد...
Petroleum Construction Foreman/Crew LeaderWe are the New England and Mid-Atlantic regions leading service provider of comprehensive petroleum, sales, maintenance, inspection, testing and construction management services to major oil suppliers, independent retailers (gas stations), con المزيد...
سيقوم منسق خدمة العملاء بالتعامل مع استفسارات العملاء والشكاوى المتعلقة بمنتجات الشركة وخدماتها. يقومون بتلقي المكالمات أو الرد على رسائل البريد الإلكتروني الخاصة بالعملاء، أو الإجابة على الأسئلة، أو التحقق من معالجة الطلب، أو حل الشكاوى أو النزاعات. دور مركز الاتصال (الرد على المكا المزيد...
إكمال واجبات الإغلاق، بما في ذلك تخزين جميع السلع القابلة لإعادة الاستخدام، وتفكيك البضائع، وتنظيف جميع المعدات والمناطق، وإعادة المعدات إلى المواقع المناسبة، وقفل الثلاجات، وإعادة تخزين العناصر، وإطفاء الأنوار، وقفل الأبواب، وإكمال قائمة التنظيف اليومية. إعداد وتخزين وصيانة مناطق الع المزيد...
Understand and be able to use mechanical drawings, schematics and location circuit plans, electrical and mechanical repairs of various components. Be able to use laptops with subsystem software to troubleshoot various systems onboard the locomotives. Be able to diagnose electrical المزيد...
Knowledge, Skills, Abilities Accountability - Demonstrates an understanding of the link between one’s own job responsibilities and overall organizational goals and needs, and performs one’s job with the broader goals in mind. Takes personal ownership in organization&rsquo المزيد...
Requirements +3 years of detailed experience of logistics and forwarding operations/regulations and documentation Preferable a professional degree by a licensed educational institution specialized in logistics and forwarding. Computer literacy with Microsoft Software applications المزيد...
الحد الأدنى من التعليم: HSC - أي خبرة: 3-5 سنوات تاريخ البدء: 22 يناير 2024 تاريخ الانتهاء: 22 مايو 2024 المسمى الوظيفي يجب أن يكون لديك 3+ سنوات من الخبرة ذات الصلة في قطاع الضيافة المهارات المطلوبة يجب أن يكون لديك 3+ سنوات من الخبرة ذات الصلة في قطاع الضيافة المزيد...
منسق خدمة الضيوف
IHG - INTERCONTINENTAL HOTELS GROUP -
رأس الخيمة
-
الامارات
ابدأ تجارب لا تُنسى للضيوف مع أحر الترحيب التأكد من تلبية احتياجات ومتطلبات جميع الضيوف، وتوفير مستوى عالٍ من خدمة الضيوف ورضاهم في جميع الأوقات من خلال العمل والاتصال الوثيق مع جميع الإدارات ينشئ ويطور الاتصال الشخصي بالضيف، ويعزز التعليقات ويكون استباقيًا باستمرار في توقع احتياجات ا المزيد...
عمليات مركز الاتصال: إدارة المكالمات الواردة وتقديم المساعدة السريعة والدقيقة. معالجة استفسارات العملاء وتقديم الدعم فيما يتعلق بالمنتجات والخدمات وحل المشكلات والتنسيق مع الإدارات الأخرى والاحتفاظ بسجلات وتقارير دقيقة. إعداد التقارير: قم بتجميع تقارير شهرية تتضمن تفاصيل أرقام المبيعا المزيد...
Key responsibilities: Coordinate and support day-to-day Service Centre operations in an efficient manner. Register enquiry from the call centre and verify customer details in the ERP System NAV. Coordinate job orders with the technical team to ensure timely completion. Support and ad المزيد...
إجراء جميع الأنشطة بما يتماشى مع العناصر غير القابلة للتفاوض والعمليات المعمول بها والركائز الثقافية. التأكد من فهم العقود / عروض الأسعار المخصصة بالكامل والاستفادة منها. تنسيق ومراقبة جميع الأنشطة الوظيفية على النحو المبين في إدارة دورة الوظيفة عبر الحدود التنظيمية. جدولة وتوزيع المو المزيد...
Responsibilities • Coordinate and schedule service appointments based on customer requests and technician availability. • Track service orders, ensuring accurate documentation and timely updates. • Provide administrative support to service technicians, including preparing work orders المزيد...
Customer Service Spare Parts Coordinator
Liebherr Group -
دبي
-
الامارات
Responsibilities Operational assistance to the Head of Customer Service and Sales Team Organisation and control of service contracts Handling of service requests Arranging of service attendances Coordinate training for Customer Service staff with Head of Customer Service Coord المزيد...
Listing Coordinator
AL MIRQAB FACILITIES MANAGEMENT -
أبوظبي
-
الامارات
Your Responsibilities include: Generates business by helping customers resolve problems and following up on work in progress. Coordination of maintenance requests from tenants. Ensure tenant files and contact information remains current. Assist in weekly schedule for maintenance pers المزيد...
Responsibilities: Assisting and advising customers who may be choosing from a variety of travel options. Making reservations for customers based on their various requirements and budgetary allowances. Checking the availability of accommodation or transportation on the customers&r المزيد...
Roles & Responsibilities Coordinate and oversee all administrative functions of the clinic, including scheduling appointments, managing patient records, and coordinating with healthcare providers. Ensure smooth operation of the clinic by managing inventory, ordering supplies, and main المزيد...
Service Admin Coordinator Abu Dhabi Uae
Itineris RBS -
أبوظبي
-
الامارات
Main Duties and Responsibilities: Coordinate sales service by managing schedules, filing important documents and communicating relevant information. Ensure the adequacy of sales-related equipment or material. Store and sort financial and non-financial data in electronic form and prese المزيد...
Project Support Coordinator Customer Service Projects
Siemens -
دبي
-
الامارات
Requirements & Qualifications 0-2 years of experience in Logistics or similar field required Knowledge of techniques to provide support for procurement and supply chain, including analytic logistics Knowledge of Global Supply Operations and Management Logistics Knowledge o المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال منسق الخدمات في الامارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 14089 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف استقبال, منسق المبيعات, النادل, مضيفة, مساعد مدير على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, الضيافة, الفنادق, التوظيف, البحوث التنفيذية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
الوظائف الأكثر شيوعاً في الامارات
صاحب العمل