وظائف إدارة الشؤون الإدارية في أبوظبي
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف إدارة الشؤون الإدارية في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Specific Requirements 3 years minimum experience across administration, helpdesk or call centre Excellent command in English & Arabic both written and verbal is essential Good literacy and numeracy skills required for the role Ideally a degree holder, minimum high school diploma of po المزيد...
Serve as a liaison among governing boards, medical staff, and department managers. Organize, control, and coordinate services as per the hospital board regulations. Oversee the development and implementation of programs and policies for patient services, quality assurance, public المزيد...
البريد اليومي (إعداد الرسائل، التصحيح، التنسيق، إرسال رسائل البريد الإلكتروني ورسائل البريد السريع) الأرشفة الإلكترونية والورقية متابعة القضايا تحت إشراف الكادر القانوني إدارة قاعدة البيانات الخاصة بإجراءات المحكمة إعداد وثائق المحكمة وإخطار قرارات المحكمة التنسيق مع إدارة الموارد الب المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Managing calendars, scheduling appointments and meetings, and making travel arrangements Maintaining and organizing files, records, and databases Answering phones, taking messages, and responding to emails Assisting with budget preparation an المزيد...
مدير إدارة الأعمال هو دور مرئي للغاية، يدعم رئيس الإدارة العامة يعد مدير إدارة الأعمال لاعبًا رئيسيًا في Itmam يدعم تطوير وتقديم برامج ومبادرات معلومات تركز المنظمة على تقديم الخدمة. لديه دور رئيسي في تنفيذ والحفاظ على عناصر نموذج التشغيل الخاص بـ Itmam وعمليات الحوكمة. المهام والمس المزيد...
Role: System AdministratorExperience: 2 - 4 YearsLocation: Hyderabad and PunePrimary Responsibilities:Installing, configuring, and troubleshooting of all Windows and mac OS.Securing the network by installing & troubleshooting Antivirus related issues & regularly updating the A المزيد...
منسق الإدارة خبرة لا تقل عن سنتين في الإدارة مهارات جيدة في خدمة العملاء متاح للانضمام على الفور المرونة في التعيين في أي مكان
Job Description Roles & Responsibilities IT TECHNICAL HELP DESK SUPPORT , CLIENT MEETING WITH PRECENTATION Desired Candidate Profile Indian Bachelor of Technology/Engineering, Bachelor of Science(Computers, Technology), Bachelor of Business Administration Female COMMUNICATION S المزيد...
Responsible for corporate purchases, evaluating quotations from suppliers and supporting price negotiationsResponsible for providing and maintaining inventories for all office and stationary suppliesProvide support on organization, budgeting and execution of employee eventsArrange com المزيد...
Desired Candidate Profile Any Arab National, Any European National, Any Anglophone National, Any CIS National Secondary School(Academic / General, Commercial) Female Candidate should be proficient in computers, ethical, easy going, persuasive & consistent. Employment Type Full المزيد...
Receptionist Administration Assistance
Enerflex Ltd. -
أبوظبي
-
الامارات
Principle Responsibilities and Duties Greet company visitors with positive attitude, ensure they are signed in and directed to where they need to be Manage employee travel including booking flights, car rental and hotels. Additionally, coordinate with colleagues in other EMEA entitie المزيد...
• Proven experience in an administrative, customer service or operations support • Operation and organizational management and coordination • Manage customer's incoming and outgoing communications, including answering phone calls and responding to emails in a professional and timely m المزيد...
• Company set-up: Setting up Bank Accounts and ensuring all administration in regards to company setup in respective freezone is handled seamlessly • Manage supplier payments and accounts receivable: Process invoices, verify accuracy, and ensure timely payments. Build and maintain sup المزيد...
Administration Assistant- Uae National
Robert Half -
أبوظبي
-
الامارات
• Daily mail (preparation of letters, correction, formatting, sending out emails and express courier letters) • Electronic and paper archiving • Follow up of cases under the supervision of the legal staff • Database management for the Court procedures • Preparing Court documents and n المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Finance: Managing the day-to-day financial operations of the company. Preparing financial reports and statements for management review. Ensuring compliance with accounting principles and company policies. Managing accounts payable and accounts المزيد...
Arabicchinese And English Administration
Oriental Press -
أبوظبي
-
الامارات
Our company is looking for a talented and multilingual individual to join our team as a translator in the UAE. The ideal candidate will be fluent in Arabic, English, and Chinese languages and have previous experience in the translation field. We offer visa sponsorship, comprehensi المزيد...
Key responsibilities. Works closely with the all Information Technology and Infrastructure Leadership to support the on-going administration and day-to-day operations of all payment business applications ( SWIFTAlliance, SNL, SWIFT HSM, RTGS Core System, Compliance- AML, Transaction المزيد...
المسؤول عن إدارة وظيفة PMO في مجموعة من برامج دعم الخدمات، سواء كانت SLAs أو عقود FOS، دعم مديري المشاريع في تنظيم المشاريع وتحديد الاستراتيجية وتنفيذها وإعداد تقارير التقدم بما في ذلك تحميل العمل وتحديثات الجدول الزمني والتنبؤ بالانتهاء وتحديد الاختلافات وفرص التحسين الأدوار والمسؤو المزيد...
Change Strategy Development: Collaborate with senior leadership to understand the objectives of the business and technology transformation Stakeholder Engagement: Identify and engage key stakeholders at all levels of the organization, fostering a culture of collaboration المزيد...
لإجراء تحليل مالي ودفعات ومقارنات لعقود تكنولوجيا المعلومات/خدمات العملاء وإعداد تقارير دقيقة للمعلومات المالية لتلبية متطلبات تقارير الأقسام. تحليل الاتجاهات الناشئة من الأرقام الفعلية أو مقارنتها بالميزانيات والتوقعات والفترات السابقة، وكتابة تعليقات واضحة وموجزة حول الاتجاهات لاسته المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال إدارة الشؤون الإدارية في أبوظبي - اكتشف 8454 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير المنطقة, مستشار إداري, مساعد إداري, مدير مناوب, مستشار كبير على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, إدارة المرافق, الخدمات الاستشارية, استشارات إدارية, الاستشارات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل