وظائف حفظ الملفات في أبوظبي
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف حفظ الملفات في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Good communication skill. Good time management and organization skills. Good customer handling skill. Job Types: Full-time, Permanent location :Mussafah Abu Dhabi APPLY : FRESHERS ALSO Language: ENGLISH, HINDI, MALAYALAM Her duties: Prepare financial models Recording all the en المزيد...
تنسيق وإكمال جميع ملفات المشتريات والوثائق بكفاءة ودقة. المساعدة في الحصول على جميع التوقيعات والموافقات المطلوبة احتفظ بسجلات محدثة لجميع أنشطة المشتريات وتأكد من تحديث التقارير الموجزة الأسبوعية وتحميلها في المجلد المشترك المتابعة مع المشترين للتأكد من توثيق جميع البيانات ذات الصلة المزيد...
تنسيق وإكمال جميع ملفات المشتريات والوثائق بكفاءة ودقة المساعدة في الحصول على جميع التوقيعات والموافقات المطلوبة وفقًا لـ DoA احتفظ بسجلات محدثة لجميع أنشطة المشتريات وتأكد من تحديث التقارير الموجزة الأسبوعية وتحميلها في المجلد المشترك المتابعة مع المشترين للتأكد من توثيق جميع ا المزيد...
Sales And Office Coordinator For Abu Dhabi Office
Jensen Hughes -
أبوظبي
-
الامارات
Responsible for all the administrative work related to DIVISION MANAGER (like : writing letters to customers & suppliers, sending faxes, taking photocopies, filing, etc.). Assist in resolving complaints and problems related to the customers. Any other tasks related to the field of sa المزيد...
Handling intake, scanning, verification, and storing documents. Filing and archiving relevant documentation. Retrieving files for other employees and customers when needed. Designing templates for documents, file types, and document databases. Checking and editing documents for ac المزيد...
Document Controller Oilgas -commissioning
Star Services LLC -
أبوظبي
-
الامارات
Handling intake, scanning, verification, and storing documents. Filing and archiving relevant documentation. Retrieving files for other employees and customers when needed. Designing templates for documents, file types, and document databases. Checking and editing documents for ac المزيد...
Project Secretary Duties and Responsibilities Organize Documents Keeping all important documents, invoices, and contracts well maintained is a key aspect of a project secretary's role. They implement filing systems that make it easy to find any document quickly and efficiently.
الحفاظ على نظام الملفات لجميع المراسلات الواردة والصادرة للمدير المالي يحافظ على مسار جميع طلبات الموافقة على العقود والأثاث والأثاث والتجهيزات لضمان الامتثال لإرشادات الشركة ومتابعة الموافقة. الحفاظ على نظام التتبع وحفظ الملفات لجميع عقود الخدمة / الصيانة / التوريد / الاستعانة بم المزيد...
Handling intake, scanning, verification, and storing documents. Filing and archiving relevant documentation. Retrieving files for other employees and customers when needed. Designing templates for documents, file types, and document databases. Checking and editing documents for ac المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Welcoming guests and checking their details against their bookings Allocating guests their rooms and providing keys Answering phones from prospective customers and guests, taking messages and delivering them Completing administrative tasks such المزيد...
. Provide general administrative support to the office, including data entry, filing, and record-keeping. 2. Answer and direct phone calls, take messages, and respond to inquiries. 3. Handle incoming and outgoing mail and emails. • *Office Organization:** 1. Maintain a tidy and org المزيد...
Supporting company leadership and supervising administrative department activities for staff members. Greeting office visitors and directing them to the appropriate parties. Handling basic office tasks, such as filing, delivering mail, answering emails and phone calls, and data entr المزيد...
Full job description Must have atleast 2 years experience in contracting company/UAE Must have knowledge in UAE VAT Filing Must have knowledge in Quickbooks Manage payroll Receive and process invoices and billing statements Petty cash handling Manage general accounts payable and accou المزيد...
Providing support to the Accounting Department. Performing basic office tasks, such as filing, data entry, answering phones, processing the mail, etc. Handling communications with clients and vendors via phone, email, and in-person. Processing transactions, issuing checks, and upda المزيد...
Secretary Cum Accountant
SmartGig Technologies Private Limited -
أبوظبي
-
الامارات
Full job description Females only -Entering date on computer and send daily report - Responsible for document filing & handling documents of the Company. - Screen & Respond to routine correspondence inquiries/emails - Schedule multiple appointments and handle the calendars of the المزيد...
Sales and Office Coordinator for Abu Dhabi Office Sales and Office Coordinator for Abu Dhabi Office Responsible for all the administrative work related to DIVISION MANAGER (like : writing letters to customers & suppliers, sending faxes, taking photocopies, filing, etc.). Assis المزيد...
Responsibilities: Follow office workflow procedures to ensure maximum efficiency. Maintain files and records with effective filing systems. Monitor office supplies inventory and place orders. Schedule agendas/travel arrangements/appointments etc. for the management. Maintain a clean a المزيد...
Handling incoming calls and other communications. Managing filing system. Recording information as needed. Greeting clients and visitors as needed. Updating paperwork, maintaining documents, and word processing. Helping organize and maintain office common areas. Performing general off المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Manage and maintain executive schedules, including arranging appointments and meetings. Coordinate and organize travel arrangements and itineraries. Prepare and edit correspondence, communications, presentations, and other documents. Screen and المزيد...
Greet visitors and direct them to the appropriate departments or individuals Answer telephones and respond to inquiries via telephone or email Book meeting rooms, set up conference calls and take messages and minutes during meetings Perform administrative tasks, including filing an المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال حفظ الملفات في أبوظبي - اكتشف 403 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مراقب الوثائق, مساعد حسابات, مساعد إداري, موظف سكرتارية, سكرتير تنفيذي على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل اللوازم المكتبية, تجهيزات المكاتب, أتمتة المكاتب, المحاسبة والتدقيق, شركة قانونية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل