وظائف الدعم الفني في أبوظبي
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف الدعم الفني في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
التنسيق والعمل مع فريق إدارة المشروع لحل مشكلات المشروع لضمان تسليم/إكمال أعمال المشروع. مراقبة تقدم المشروع ومعالجة المشكلات المحتملة. قياس أداء المشروع والإبلاغ عنه؛ إعداد وتقديم الوثائق للفرق الداخلية وأصحاب المصلحة الرئيسيين؛ تحديد وبدء تعديلات التقارير المطلوبة للحصول على ت المزيد...
Job description : At least 24 months of telephone based I/S Help Desk or Service Desk experience within a large call center environment. Able to demonstrate strong verbal customer service skills including their ability articulate words and talk to customers on both a personal as wel المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Responsibilities Serve as the first point of contact for any IT-related issues and will help to ensure that staff can effectively use technology to support their work. User Support: Provide technical assistance and support to end-users, resp المزيد...
Responsibilities Serve as the first point of contact for any IT-related issues and will help to ensure that staff can effectively use technology to support their work. User Support: Provide technical assistance and support to end-users, responding to their inquiries, troubleshootin المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities IT TECHNICAL HELP DESK SUPPORT , CLIENT MEETING WITH PRECENTATION Desired Candidate Profile Indian Bachelor of Technology/Engineering, Bachelor of Science(Computers, Technology), Bachelor of Business Administration Female COMMUNICATION S المزيد...
مدير التكليف - دور المكتب تتطلع شركة KBR أبو ظبي حاليًا إلى شغل منصب مدير التكليف - لمشروع PMC ليكون مقره مبدئيًا في مكتب أبوظبي للمقاولين سيتم الاتصال بملف التعريف المطابق للمعايير أدناه فقط. متطلبات الحد الأدنى الإجمالي 18+ عامًا من الخبرة منها 15+ عامًا في صناعة النفط والغاز. -خ المزيد...
ضمان أعلى مستوى من توافر خدمات وأدوات تكنولوجيا المعلومات. مراقبة البنية التحتية وحالة الشبكات. المساعدة في تنفيذ واعتماد سياسة تكنولوجيا المعلومات والاتصالات. المساعدة في موضوعات الأمن السيبراني الهامة. الدعم الأساسي لمكتب المساعدة. استكشاف الأخطاء وإصلاحها العامة لمشاكل المس المزيد...
Call Center Operator - Arabic Speaker - Uae Talent Pool
SERCO -
أبوظبي
-
الامارات
Assist the Helpdesk Team Leader to monitor service standards and functionality of the OSP systems throughout the event Fast and accurate keyboard typing skills. Excellent customer and call handling skills. Good data entry skills. Strong communication and interpersonal skills at المزيد...
Job Description The position will require the individual to answer technical questions and accurately record a detailed description of the problem at hand. The Helpdesk Agent will also be responsible for tracking the incident from creation until completion to ensure that the incident المزيد...
Middle PHP DeveloperDuration:- 1 Month + (Rolling)Rate: 300 OUTSIDE IR35English Level: A minimum level of C1 is requiredTeam Location: EU Based Remote Role (GMT -3 or +3 )Work Package: Our client requires a temporary Middle PHP Developer that knows great software, and strives to dev المزيد...
درجة البكالوريوس في الذكاء الاصطناعي أو علوم الكمبيوتر أو تحليلات الأعمال أو الهندسة أو أي مجال ذي صلة - خبرة لا تقل عن 3 سنوات في تخطيط وتصميم وإدارة ضمان جودة البرمجيات واختبارها - خبرة لا تقل عن 3 سنوات في الاختبار في مؤسسة تطوير المنتجات أو صناعة التحليلات اختبار تطبيق الويب باستخ المزيد...
Job description Duties and responsibilities • Welcoming guests and checking their details against their bookings • Allocating guests their rooms and providing keys • Answering phones from prospective customers and guests, taking messages and delivering them • Completing administrativ المزيد...
Phone Handling good communication skills and phone etiquette is mandatory as you will be answering phone inquiries. Sales support including helping prepare proposal documents, monitoring and completing tender and proposal portals and submissions. Office administration including some المزيد...
Job Brief:We are searching for a friendly Front Desk Representative to handle all clerical and receptionist tasks at our main entrance desk.AccountabilitiesMaintain the front desk stocked with all the supplies it needs including paper pens and forms.Welcome and greet visitors.Respond المزيد...
موظف استقبال المكتب الامامي
Four Seasons Hotels and Resorts -
أبوظبي
-
الامارات
يرحب بنزلاء الفندق ويسجلهم، ويشرح لهم أماكن الإقامة ويحدد الائتمان أو طريقة الدفع. فحص النزيل خارج الفندق، وإعداد الفاتورة وشرحها. يستجيب لمجموعة واسعة من طلبات الضيوف من خلال التقييم الدقيق لاحتياجات الضيوف وطلباتهم ثم إضافة توصيات ولمسات شخصية لتحقيق أقصى قدر من رضا العملاء مع ا المزيد...
NOW HIRING AM YARD TRUCK DRIVERS!$ /hour plus Overtime Pay after 40 hoursFriday, Saturday and Sunday 6am - 6pm30-40 moves/shift RequirementsClass A preferred, Class D okMust have 12 months of Yard experience in the last 2 years - will be verifiedSatisfactory Employment VerificationsSa المزيد...
Responsibilities: Defining and implementing front desk objectives and procedures. Hiring and training staff and managing the shift schedules. Tending to guests' complaints and questions and providing exceptional customer service. Ensuring that the front desk and reception ar المزيد...
اجادة استخدام برامج مايكروسوفت اوفيس MS Office. اجادة التعامل مع المفردات الفنية للصناعات المختلفة. الإلمام بأساليب البحث الأساسية وتقنيات إعداد التقارير. امتلاك مهارات تنظيمية قوية والقدرة على إدارة وقت بشكل ممتاز. القدرة على التفاوض والاقناع. اجادة مهارات التواصل مع الشخصيات المختلف المزيد...
Responsibilities • Greet and welcome visitors, clients, or guests in a courteous and professional manner. • Answer phone calls and direct them to the appropriate person or department. • Provide general information about the organization, its products, or services. • Manage bookings an المزيد...
Responsibilities • Act as primary point of contact for mortgage clients • Check customer profile and suggest/provide mortgage rates to line manager • Coordinate with internal departments for client requests • Maintain accurate customer records • Provide after-sales service and address المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال الدعم الفني في أبوظبي - اكتشف 2298 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف مكتب الاستقبال, مستشار إداري, مهندس أتمتة, محلل البيانات, نادل على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, الضيافة, الفنادق, التوظيف, شركات التوظيف. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل