وظائف الإدارة في أبوظبي
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف الإدارة في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Manager Job Responsibilities: Maintains staff by recruiting, selecting, orienting, and training employees. Ensures a safe, secure, and legal work environment. Develops personal growth opportunities. Accomplishes staff results by communicating job expectations; planning, monitorin المزيد...
Management Consultant
United International Group L.L.C -
أبوظبي
-
الامارات
Management consultants are responsible for helping organizations solve issues, create value, maximize growth and improve business performance. They are deeply skilled in business and provide objective advice and expertise and help an organization develop any specialist skills that i المزيد...
Manage Patch Management for Servers **(Windows and Linux)** - Servers patches also include Application and Databases - Submission of monthly management report on patch management health status - Depth Knowledge and Hands-on experience in ManageEngine Desktop Central Patch Management T المزيد...
Job DescriptionRole value proposition / your task:apply the appropriate test design techniques and guidelines to implement the required test specificationsensures that the test spec is up to date as per the change request and establishes bidirectional traceability and consistency betw المزيد...
Management Consultant
SUNDUS RECRUITMENT & OUTSOURCING SERVICES LLC -
أبوظبي
-
الامارات العربية المتحدة
Management consultants are responsible for helping organizations solve issues, create value, maximize growth and improve business performance. They are deeply skilled in business and provide objective advice and expertise and help an organization develop any specialist skills that i المزيد...
Management Consultant
Al Shirah Recruitment Services Est -
أبوظبي
-
الامارات
Management consultants help organisations to solve issues, create value, maximise growth and improve business performance. They use their business skills to provide objective advice and expertise, and help an organisation to develop any specialist skills that it may be lacking.
Responsibilities: Complying with all company, local, state, and federal accounting and financial regulations. Compiling, analyzing, and reporting financial data. Creating periodic reports, such as balance sheets, profit & loss statements, etc. Presenting data to managers, in المزيد...
Management Consultant
United International Group L.L.C -
أبوظبي
-
الامارات
Management consultants are responsible for helping organizations solve issues, create value, maximize growth and improve business performance. They are deeply skilled in business and provide objective advice and expertise and help an organization develop any specialist skills that i المزيد...
ضمان توافر المعلومات المالية في الوقت المناسب وبدقة لتقارير الإدارة إنتاج تقارير الإدارة الشهرية والفصلية وغيرها من التقارير المخصصة الحفاظ على قاعدة بيانات دقيقة وسهلة الاسترجاع لإعداد التقارير الإدارية. الوصف الوظيفي إعداد الأداء المالي الشهري والفصلي والسنوي وتقديم تقرير عن الفروق. المزيد...
We are seeking a dedicated and skilled Project Management (PMO) to join our team and drive successful project outcomes. As a Project Manager you will play a pivotal role in planning executing and overseeing project management processes ensuring alignment with organizational goals. You المزيد...
Responsibilities: Preparation of annual accounts and monthly management accounts. Working closely with the marketing and operations teams to set and improve key e-commerce and stock metrics. Processing payroll for a small team. Reconciliation of banks and balance sheet accounts, i المزيد...
يدير أعضاء فريق التصميم أثناء تنفيذ التصميم لضمان الحفاظ على الوضوح وجودة المفهوم من خلال مستوى التفاصيل. يدير تفاعل العميل واتخاذ القرار فيما يتعلق بالتصميم من أساس التصميم الكامل أو ملخص متطلبات المستخدم إنشاء وتطوير مفاهيم التخطيط والتصميم للجامعات و/أو المؤسسات و/أو مرافق الرعاية المزيد...
الإشراف على عمليات الموقع وأداء مقدم الخدمة المتعلق بإدارة المرافق التطوير والمساعدة في إعداد السياسات والإجراءات والعمليات ومقاييس الأداء لضمان الامتثال للمتطلبات القانونية إجراء عمليات التفتيش والتدقيق للموقع المتعلقة بالعمليات اليومية العامة لضمان الإدارة الاستباقية للموقع والصحة و المزيد...
Who We AreEstablished in 2002 Ventures Middle East (VME) is an international management consulting company providing strategic business advisory services across the GCC and the wider MENA region.Our multinational executive leadership team empowers clients with access to an established المزيد...
الإشراف على جميع أنشطة إدارة المواد من قبل مقاول EPC. يقود مقاول EPC من المراحل المبكرة (وضع ما قبل أمر الشراء) لتحديد تواريخ ROS وتسريع MR / TBE وتوجيه وضع أمر الشراء. يراقب تصنيع جميع المواد (المعدات، السائبة، وما إلى ذلك) ويسلط الضوء على المشكلات المحتملة (الجودة، والتأخير، وما إلى المزيد...
يجب أن يكون لديك معرفة شاملة بقوانين البناء الدولية المعمول بها. إظهار الفعالية والالتزام بالعمل في إطار فريق، وتقديم خدمة عملاء عالية والكفاءة التقنية. مهارات العرض الرسومية واللفظية المتقدمة إتقان استخدام نماذج الكمبيوتر (rhino و Revit) وتقنيات العرض AutoCAD وSketchUp وAR/VR Photosh المزيد...
الإشراف على عمليات الموقع وأداء مقدم الخدمة المتعلق بإدارة المرافق التطوير والمساعدة في إعداد السياسات والإجراءات والعمليات ومقاييس الأداء لضمان الامتثال للمتطلبات القانونية إجراء عمليات التفتيش والتدقيق للموقع المتعلقة بالعمليات اليومية العامة لضمان الإدارة الاستباقية للموقع والصحة و المزيد...
Responsibilities: 1. Develop, implement, and monitor change management plans to ensure effective transition of business processes, systems, and technology. 2. Identify, assess, and mitigate risks associated with change initiatives. 3. Collaborate with stakeholders to define and commu المزيد...
درجة البكالوريوس في الموارد البشرية أو إدارة الأعمال أو أي مجال ذي صلة. خبرة مثبتة في إدارة الأداء أو إدارة المواهب أو وظائف الموارد البشرية ذات الصلة. فهم قوي لمبادئ إدارة الأداء والمنهجيات وأفضل الممارسات. مهارات ممتازة في التواصل والتعامل مع الآخرين والتدريب. عقلية تحليلية مع القدر المزيد...
As a Project Management Officer (PMO) with a PMP (Project Management Professional) certification you will play a pivotal role in ensuring the successful execution of projects within our organization. You will be responsible for overseeing project activities ensuring adherence to proje المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال الإدارة في أبوظبي - اكتشف 7256 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير المنطقة, مستشار إداري, مدير مناوب, مستشار كبير, تنفيذي تطوير الأعمال على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, إدارة المرافق, الخدمات الاستشارية, الاستشارات, استشارات إدارية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل