وظائف إدارة الدعم في أبوظبي
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف إدارة الدعم في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Roles & Responsibilities · Proactively greet and assist visitors. · Oversee reception area management, including telecommunication systems. · Efficiently handle inquiries, keep directories updated, and manage visitor logs. · Maintain excellent telephone etiquette and professionalis المزيد...
Receptionist Front Desk Support
STAR SERVICES LLC. -
أبوظبي
-
الامارات
Description Proactively greet and assist visitors. Oversee reception area management, including telecommunication systems. Efficiently handle inquiries, keep directories updated, and manage visitor logs. Maintain excellent telephone etiquette and professionalism, focusing on custo المزيد...
Roles & Responsibilities Organize and maintain files and documents, both physical and electronic. Assist with the preparation of reports, presentations, and other documents. Handle incoming and outgoing correspondence, including phone calls and emails. Arrange and coordinate meetings المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Organize and maintain files and documents, both physical and electronic. Assist with the preparation of reports, presentations, and other documents. Handle incoming and outgoing correspondence, including phone calls and emails. Arrange and coor المزيد...
Provide administrative support to management and team members. Manage schedules, appointments, and travel arrangements for executives or staff. Answer and direct phone calls, taking messages and providing information as needed. Greet and assist visitors, ensuring a professional and المزيد...
Job Description About the job CONTRACTS ADMIN PURPOSE OF THE ROLE: Contract Administrator is responsible for administration functions of Pre-qualification, Vendor registration and Vendor performance processes. He or she will also support the Procurement team on all contractu المزيد...
Administrative Assistant Responsibilities: • Handling office tasks, such as filing, generating reports and presentations, setting up for meetings, and reordering supplies. • Providing real-time scheduling support by booking appointments and preventing conflicts. • Making travel arrang المزيد...
Grants Administrator - Provost
THE HIDDEN BEAUTY LOUNGE. -
أبوظبي
-
الامارات
Job Summary • Monitor project expenditures for all research grants i.e. Faculty research, Research Institute, external & others as necessary • Review project monthly expenditures in comparison to budgets and resolve budget errors. • Meet routinely with PIs to discuss their awarded Res المزيد...
تطوير وتنفيذ السياسات والإجراءات والأنظمة لتبسيط العمليات وتعزيز الكفاءة التنظيمية. تسهيل التواصل الفعال بين الإدارات المختلفة، وضمان تدفق المعلومات بسلاسة. العمل كحلقة وصل بين اللجنة التنفيذية وإدارات الشركة، وتقديم التحديثات والتقارير والعروض التقديمية والتوصيات حسب الحاجة. تنسيق وإ المزيد...
تقديم الدعم الإداري لفريق الاستثمار، بما في ذلك إدارة التقويم وتنسيق الاجتماعات وترتيبات السفر. المساعدة في إعداد وتوزيع تقارير الاستثمار والعروض التقديمية والمواد الأخرى. صيانة وتنظيم الملفات الإلكترونية والمادية وقواعد البيانات والوثائق المتعلقة بالأنشطة الاستثمارية. تنسيق الاتصالات المزيد...
تنظيم وحضور والمشاركة في اجتماع المشروع، وتسهيل الاجتماعات عند الاقتضاء وتوزيع محاضر الاجتماع على جميع أعضاء المشروع. القدرة على تعدد المهام. القدرة على تحديد الأولويات والعمل تحت الضغط تنظيم القدرة على إعداد العروض التقديمية واستخدام VISIO سيكون الأفضل توثيق ومتابعة الإجراءات والقرار المزيد...
We are looking for a responsible Administrative Assistant to perform a variety of administrative and clerical tasks. Duties of the Administrative Assistant include providing support to our managers and employees, assisting with daily office needs, and managing our company’s ge المزيد...
DUTIES & RESPONSIBILITIES: • Promptly and courteously greet and receive visitors, ascertains nature of business, and direct visitor to appropriate person or area. • Professionally answer and handle all incoming calls by providing excellent customer service to callers by routing calls المزيد...
إدارة المكاتب: الإشراف والحفاظ على بيئة مكتبية جيدة التنظيم ومرتبة. إدارة اللوازم المكتبية والمخزون والمعدات لضمان العمليات اليومية السلسة. التنسيق مع البائعين للخدمات المتعلقة بالمكتب. التعامل مع الاتصالات: إدارة الاتصالات الواردة والصادرة، بما في ذلك رسائل البريد الإلكتروني والمكالم المزيد...
إدخال بيانات التوظيف في قاعدة بيانات الشركة تنظيم الاجتماعات وتدوين محاضرها مساعدة موظفي الموارد البشرية رفيعي المستوى في عملية التوظيف إقامة فعاليات التوظيف والتدريب الرد على أي استفسارات للموظفين إنشاء كتيبات الموظفين والنشرات الإخبارية تنسيق الخدمات اللوجستية لتوجيهات التوظيف الجدي المزيد...
Notre m tier consiste transformer les r ves de nos clients acqu reurs en r alit , de les accompagner sur lensemble de leur parcours dachat immobilier : du conseil, la recherche, en passant par les visites, la n gociation, ladministratif et ce, jusqu leur emm nagemen المزيد...
Accountant cum Admin: • *Please read and understand the key responsibilities and criteria given below, if not suitable please do not apply** Main Responsibilities: - Record all accounting transactions - Prepare Payment Vouchers and receipt vouchers - Handle Petty cash and record pet المزيد...
إدخال بيانات التوظيف في قاعدة بيانات الشركة تنظيم الاجتماعات وتدوين محاضرها مساعدة موظفي الموارد البشرية رفيعي المستوى في عملية التوظيف إقامة فعاليات التوظيف والتدريب الرد على أي استفسارات للموظفين إنشاء كتيبات الموظفين والنشرات الإخبارية تنسيق الخدمات اللوجستية لتوجيهات التوظيف الجدي المزيد...
يدعم التشغيل السلس لقسم الموارد البشرية، حيث تتم إدارة جميع مجالات المسؤولية وتسليمها إلى أعلى المستويات يعمل بشكل استباقي لتحقيق أقصى قدر من خدمة الضيوف وتجربة الفريق، وتقديم نهج إيجابي وسريع الاستجابة للاستفسارات وحل المشكلات يسلم الخطط التي يتم فيها تحقيق مبادرات الموارد البشرية وأ المزيد...
Job Summary • Helping to ensure the check-in, laundry and cleaning services are delivered on time and with a high quality • Connecting with guests before, during and after their stay over the phone and email to ensure their satisfaction • Front desk (receptionist), answering phone cal المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال إدارة الدعم في أبوظبي - اكتشف 3849 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مهندس البنية التحتية, مساعد حسابات, مساعد الموارد البشرية, مخطط مالي, مساعد إداري على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, IT - خدمات البرمجة, التوظيف, شركات التوظيف, البحوث التنفيذية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل